12.9.2013

קלישאת הלבן לחג - חלק ב'

כבר שבוע עבר מאז ראש השנה ואולי הגיע הזמן לדבר שוב על סיכומים. בראש השנה הלועזי דיברתי על ירידה במשקל וחזרה לכושר. מאז הנושא עלה כמה פעמים בפוסטים שונים בבלוג ומספיק זמן חלף, כך שאפשר להתבונן לאחור ולערוך סיכום ביניים.

בשלושת החודשים האחרונים התמדתי בשני שיעורי פילאטיס מכשירים בשבוע ואני בהחלט רואה את התוצאות. אולי בצילומים בבלוג קשה לראות שהבטן התהדקה ואפילו היקף המותן הצטמצם(כמעט 2 ס"מ!) כי אני לא לובשת בגדים מאוד צמודים. מבחינת ירידה במשקל השלתי 3-4 קילוגרמים, שאיתם או בלעדיהם אני בכל זאת במשקל תקין. אני יכולה לומר בכנות שאני מרגישה הרבה יותר בנוח עם עצמי מאז ההתמדה באימונים. השינוי הוא לא דרסטי וכנראה שמי שנפגש איתי על בסיס שבועי לא יזהה את ההבדל, אבל אני מרגישה אותו בצורה שבה הבגדים יושבים ובעיקר  במבחן הביקיני - נוח לי ללבוש ביקיני לים. אני אמנם גבוהה יחסית, מטר ושבעים סנטימטרים, אבל מבנה הגוף שלי אינו צר או קטן, פטיט ממני והלאה. הגעתי להבנה ושלמות עם עצמי שגבעולית ודקיקה מעולם לא אהיה וזה בסדר כי זה פשוט מבנה הגוף שלי. יש לי ישבן וחזה וקצת קימורים(שהגיעו רק אחרי גיל 25 משום מה) וזה בסדר, אפילו יפה.
מעבר להתמדה בספורט, בשנים האחרונות גם ככה הקפדתי על אוכל בריא והמון פירות וירקות. במשך חודשיים הצלחתי להתמיד בדיאטה לא מפנקת של 1500-1300 קלוריות ליום ואכן ירדתי במשקל. בטווח הארוך אני לא אצליח להתמיד בדיאטה כזו ולכן אני משתדלת לאזן בין ארוחות ובימים שהגזמתי בארוחת הצהריים, ארוחת הערב תהיה קלילה, בסיסי ופשוט...

עד כאן להחלטות השנה החולפת שלי ולסיכום מצב. מקווה שגם אצלכן הגעתן להשלמה עם מצב ההחלטות לשנה החדשה ישנה. אז מה המטרה לשנה הבאה? כנראה שלשמר את הקיים יהיה הישג טוב מבחינתי.

כפי שניתן לראות, אולי בהשפעת רצף ימי החופש שלא הורגלתי אליו, או אולי דווקא העובדה שחשתי במשב רוח רענן באמת, החלטתי לגזור את הפוני. החלטה הרת גורל לרוב הבחורות ואצלי משום מה מתבצעת בהינף זוג מספריים. כי שיער גדל... בינתיים אני מתרגלת אליו, למרות שכבר התהלכתי בתספורת מאוד דומה בעבר, משהו מעט שונה הפעם. זו התספורת הכי ארוכה שהיתה לי בכמה שנים האחרונות ואני עדיין לא מאמינה שהצלחתי להחזיק כל כך הרבה זמן מעמד עם שיער מעבר לעורף.
מה לבשתי?
שמלה מזארה בסייל האחרון, 140 ש"ח.
חגורה שהגיעה עם מכנסיים מזארה.
שרשרת מדיווה לפני הרבה שנים, 20 ש"ח.
צמיד משוק הכרמל לפני הרבה שנים, 20 ש"ח.
טבעת מדוכנים ביום הסטודנט, 3 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס, 160 ש"ח דרך אתר האינטרנט.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שיש לך גוף יפה, אבל, לא יודעת אם זה לעניין, ותרגישי חופשי למחוק: בהרבה מהתמונות את מאד כפופה וזה מאד לא מחמיא, וחבל כי כמו שאת מעידה את גבוהה וזה יפה.

אנונימי אמר/ה...

את מתוקה אמיתית, אבל סוג הסנדלים החביב עליך (כמו אלה שבתמונה) מקצר ומרחיב אותך, וחבל. דווקא יש לך רגליים ארוכות

קרן אמר/ה...

אנונימית ראשונה, זה לא נכתב מתוך רוע, אז אני לא רואה סיבה למחוק. זה בסדר :)
תודה על המחמאות לגוף שלי, אכן כמו ששמת לב אני לעיתים כפופה. בתור ילדה ונערה סבלתי מעקמת בגב וצמיחה מאוד מהירה. את ההשלכות אני מרגישה עד היום. לעיתים אני סובלת מכאבי גב שמקשים עליי לעמוד זקוף בצורה טבעית(עד שאני נוזפת בעצמי בראש "תתיישרי!"). לקחתי לתשומת לבי שזה עובר גם בתמונות, תודה!

אנונימית שנייה, תודה על המחמאות, למרות שאני פחות מסכימה איתך. אולי זה עניין של זווית צילום ואולי אלו באמת הסנדלים. לפעמים אני מוכנה להתפשר למען הנוחות...