2.9.2013

Summertime happiness

עוד שבוע עבר וחלף ובלי ששמנו לב, הקיץ כמעט נגמר. האמת שזה די מאכזב אותי. אני ילדת קיץ באופן מובהק וככזו הלחות של יולי אוגוסט וגלי החום לא מפריעים לי להעדיף את תקופת הקיץ על כל תקופה אחרת בשנה. הבעיה מתחילה כשצריך לעבוד באוגוסט, זה החלק המבאס בלא להיות אירופאים. זו גם הסיבה שבמהלך השבועות האחרונים מה שהתחשק לי הוא בעיקר לנפוש על איזה חוף, ליד בריכה או מים כחולים וספר טוב.
כל הסימנים נמצאים כאן ואפילו מאיר שלו(הסופר האהוב עליי) הוציא ספר חדש. הגיעה העת לחופשה. מסיבות שונות ומשונות כמו אילוצי לו"ז בעבודה שלי/שלו, העובדה שאוגוסט הוא החודש היקר ביותר לטוס בו והרצון לפוש ללא ילדים הוביל אותנו לדחות מעט את החופשה הקייצית לספטמבר. ובתכלס, גם ספטמבר כבר שייך לקיץ(ותודה להתחממות הגלובלית).

התמונות בפוסט הנוכחי הן שאריות מסופ"ש היומולדת הארוך שנחגג לפני קצת יותר משבוע. שמלה מוצלחת במיוחד של אסוס - בד נעים, גזרה מחמיאה ומכפלת לא יותר מדי קצרה(מצרך נדיר באסוס ובכלל). צמצום המחשוף בעזרת סיכת ביטחון דיסקרטית אפילו הופכת אותה לראויה למקום העבודה. לא רע.

מה לבשתי?
שמלה מאסוס, כ70 ש"ח.
חגורה מאיביי, כ5 ש"ח.
סנדלים משומייקר, 300 ש"ח.
משקפי שמש מאירוקה, 120 ש"ח.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קרן האיפור שלך מאד יפה! ממש מחמיא לך :)
ובעודך בחופשת- ספטמבר בחו"ל, זכרי את הסטודנטים המסכנים שאין להם כסף לטוס כל שנה, והם מבלים את אוגוסט במועדי ב ואת ספטמבר בעבודה...
תהני גם בשבילי
;)

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה שילוב כריסמסי! וגם אני מצטרפת למחמאות על האיפור.

קרן אמר/ה...

אנונימית, תודה רבה! אני עושה צעדים ראשונים בהתנסות עם איפור קצת פחות סולידי, אז זו מחמאה ענקית!

גם אני הייתי פעם סטודנטית מסכנה שנשארת בארץ, ובקיץ אחד אפילו, אבוי, למדתי קורס קיץ!
אני יכולה להבטיח שבסוף זה נגמר...

מרג'ורי, תודה רבה!
אכן כריסמסי, אבל איפה אנחנו ואיפה השלג?