9.11.2014

לא באמת חורף

השבוע האחרון היה עמוס במיוחד בכל מיני פעילויות. התחלנו אותו בהופעה של The Black Keys בOracle Arena באוקלנד. התחלתי להאזין ללהקה אחרי ששמעתי שיר שלהם ברדיו פרדייז לפני שנתיים בערך ומאז נדבקתי. שלושת האלבומים האחרונים אהובים עליי במיוחד(למרות שהאחרון קצת פחות טוב מהקודמים) ושמחתי לגלות שלמרות שהTour הנוכחי נקרא על שם האלבום החדש, ההופעה כללה בעיקר שירים משני האלבומים הקודמים. כמו שכתבתי בעבר, הגישה להופעות של האמנים האהובים עליך היא משהו שקל להתרגל אליו. בהופעה נתקלתי לראשונה בתופעה מעניינת. המון אנשים בקהל השתמשו באטמי אוזניים במהלך המופע. כשחושבים על זה, זה דווקא רעיון לא רע, במיוחד בהופעת רוק עם גיטרות חשמליות מרצדות. רק צריך לזכור להכניס אטמי אוזניים לתיק...

משם השבוע המשיך עם ביקור של חבר קרוב שהגיע כל הדרך מישראל, לא במיוחד בשבילנו, אבל נהננו מאוד מההשלכות :)
ערב אחד במסעדה הגרמנית האהובה עלינו(בירות אירופאיות מהחבית, שניצל(לא עוף...), שטרודל אמיתי ואווירה מעולה), ערב נוסף במסעדה איטלקית מצויינת(שבבי פטריית כמהין שחורה אף פעם לא העציבו מישהו) ונאלצנו לשלוח את החבר לדרכו. זה היה ביקור קצר וקולע, אבל מסוג הביקורים שמזכירים היטב עד כמה כשיש חיבור טוב בין אנשים, לא המרחק ולא העובדה שנפגשים פנים אל מול פנים רק פעם בכמה חודשים יכולים להרוס את זה.
התמונות צולמו בשבת שעברה בלובי המזרחי של הבניין שצופה לAT&T PARK ולביי ברידג', ביום שבו למשך דקה וחצי בערך היה פה קצת חורף, ולרגע אל תחשבו שאני מקטרת. קיבלנו יום גשם, ברובו בשעות הבוקר המאוד מוקדמות, והמשך יום קצת קריר, ומשם הכל חזר להיות חמים(אבל לא מדי) ונעים.
מה לבשתי?
חצאית מH&M בסייל לפני כמה שנים, 59 ש"ח.
חולצה מLefties בברצלונה, כ40 ש"ח.
גרביונים מקלזדוניה, כ20 ש"ח.
נעליים של שני בר, 440 ש"ח.
ג'קט עור ממנגו בברצלונה, כ400 ש"ח.

אין תגובות: