8.12.2014

Coastal Road Trip

לכבוד הThanks Giving שנחגג כאן בסוף נובמבר, נסענו לבקר את המשפחה בLA. החלטנו לסוע עם הרכב ולא לעלות על טיסה של שעה, בעיקר בגלל שמחירי הטיסות בחג מטורפים, אבל גם בגלל שהחלטנו להפוך את הביקור לטיול. בLA ביקרנו כבר לא מעט פעמים ועל רוב האתרים התיירותיים שלה כבר סימנו V(ומראש אין יותר מדי, LA היא יותר וייב מאשר מוניומנט...), מה שהשאיר את הדרך אליה כמסלול טיול. חילקנו את הנסיעה לשני ימים. ברביעי בבוקר יצאנו מהעיר לכיוון Pismo Beach, עיירת חוף שנמצאת בערך באמצע הדרך בין סן פרנסיסקו לLA. נשארנו לישון לילה אחד בBest Western שהיה מוצלח(במיוחד ביחס למחיר) וכלל נוף מדהים. למחרת טיילנו קצת ויצאנו לדרך עם עצירה בסנטה ברברה ומשם להכנות לארוחת הטנקסגיבינג הראשונה שלנו.
שקיעה בפיזמו ביץ', מחצר המלון

כמו שאפשר לראות בתמונות, מזג האוויר חייך אלינו עם 28-32 מעלות(ואפס לחות!). אחרי שבועיים קרירים יחסית בעיר, שמחנו להנות מקצת חמימות ושמש לא שקרנית. אם כבר מדברים על שמש שקרנית, ניסיתי לתרגם את המונח הזה לאנגלית ולהסביר לקולגות לעבודה מה הוא אומר. יש לציין שמבחינת אמריקאים שגדלו בחוף המזרחי, מה שאנחנו קוראים לו שמש שקרנית - הם קוראים לו קיץ. אבל הם כן ציינו שיאמצו בחום את המונח, פשוט לימים שבהם יש שמש והטמפרטורה היא מינוס עשר מעלות צלסיוס. גם בטמפרטורות יש הבדלי תרבות מסתבר :)
חוף מבודד ומסלול הליכה קצר ליד המלון
הטיילת בסנטה ברברה
בכל אופן, זו היתה נסיעה מאוד קליפורנית. עצי דקל, שמש, שמיים מאוד כחולים, שמש בוהקת ביום ושקיעה אינסופית לתוך האוקיינוס בערב, היקבים היפים בהרים שמעל סנטה ברברה וסוכות המצילים המדוגמות על החוף. המדינה הזו פשוט פוטוגנית וקל להפוך לפוטוגנים כשמצטלמים בנופים האלה, או כמו שאומרים באינסטגרם - No Filter Needed.
עוד שבוע וקצת אני מגיעה לישראל, מקווה שגם היא תהיה נחמדה אליי ותקבל אותי במזג אוויר נעים.