9.8.2015

Friday Chil

אמנם יום שישי כאן הוא המקבילה הישראלית ליום חמישי בארץ, אבל באמריקה כמו באמריקה, אוהבים לשכלל הכל. הזיכרון שלי מימי חמישי במשרד הוא של יום עמוס מאוד, בניסיון לסגור דברים לפני שהשבוע נגמר ובמיוחד לנסות להכין תשובות ללקוחות שיום שישי הוא יום עבודה מלא שלהם. אין דבר שהיה שנוא עליי יותר משחרור גרסה בחמישי, כי לרוב זה אמר שהבירה של חמישי נהרסת.
כאן לעומת זאת, יום שישי הוא יום אס״ק. המשרד חצי ריק (לא רק אצלנו, בכל הBay Area זה ככה, וזה ניכר גם בתנועה בכבישים), כי הרבה אנשים עובדים מהבית. כמעט ואין ישיבות ופגישות בלו״ז והאווירה מאוד רגועה ושלווה. אם ב16:30-17:00 עדיין יש מישהו במשרד, זה כי כולם שותים בירה/יין ביחד במטבח ועושים קיקסטארט לסופ״ש. שונה מאוד מתרבות העבודה הישראלית ומשעות העבודה.

במקרה שלי, אני דווקא מגיעה למשרד, אבל הוא נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהבית, אז זו לא חוכמה גדולה. אני דווקא מחבבת את האווירה במשרד שלנו ומאחר והOverhead שלי להגיע למשרד הוא לא משמעותי מיוחד, אני כמעט ולא עובדת מהבית (גם אם נתעלם מהעובדה שכדי לעשות את העבודה שלי אני צריכה ציוד שהוא מעבר ללפטופ).

התמונות כאן צולמו ביום שישי, כשפגשתי את עומר לארוחת צהריים זריזה (כי הוא אמנם עובד מהבית בשישי, אבל אף פעם אין לו זמן, בוס גדול).

מה לבשתי?
חולצה מH&M לפני כמה שנים, 29 ש״ח.
חצאית מH&M לפני כמה שנים, 59 ש״ח.
סנדלים של לייבלינג, 500 ש״ח בקיץ שעבר.
ארנק של מארק ביי מארק ג׳ייקובס, 70$ במייסיס (הרצועה הזו הופכת אותו למאוד נוח להפסקות צהריים).

2 תגובות:

דיאנה אמר/ה...

איזה שילוב צבעים קיצי ומהמם! הוא מכניס מיד לאווירת חופש ורוגע :)

קרן אמר/ה...

תודה! אני מכריזה שגוצ׳י חשבו על זה לפני כמה שנים טובות ואני פשוט אימצתי :)