16.6.2009

"מה כבר רציתי?"

"לא למות מחום בחתונה של אח שלי?!". זו היתה האמירה של החבר לאחר שיטוט לא מוצלח ומאכזב בעליל בקניון.
אחיו הגדול מתחתן. בספטמבר. בחוץ.כל האירוע בחוץ. לכן הבחירה הטבעית היתה בחולצה מכופתרת, קצרה ודקה. בשילוב עם מכנסי פשתן מעט מחוייטות.
נכנסנו למסימו דוטי, שם בשרה לנו המוכרת שאין להם בכלל חולצות מכופתרות קצרות. יש רק ארוכות. אבל אפשר לקפל (חכו, המשפט הזה כיכב אתמול מספר פעמים). בעת מדידות המכנסיים, המוכרת, שהיתה מאוד חביבה, שאלה "למה בעצם חולצה קצרה? זה קצת נראה כמו פקיד". כאן החבר התחיל להכנס למעט חרדות והתלבטויות.
אני חייבת להודות שיש משהו בזריקת המילה פקיד לאוויר. אבל מצד שני, צריך להכיר בעובדה שמדובר בישראל. בקיץ של ישראל! ובכל זאת גם רוצים להנות באירוע הזה, בלי להסתובב בתוך סאונה אישית.
לא התייאשנו ומשם המשכנו בטבעיות לזארה. ניסינו למצוא לבד חולצות, אבל הסניף היה כל כך הפוך שחיכינו למוכר. שגם הוא בישר לנו שיש מעט מאוד חולצות קצרות וגם הן לא בדיוק מיוחדות. לאחר התבוננות בהיצע החולצות הקצרות, שכלל בעיקר חולצות בגווני נהגי אגד - כחול, בורדו ובז', שאלנו אם יש עוד משהו. ומה התשובה שקיבלנו? כן כן, אתם יודעים אותה. כולם ביחד : "יש עם שרוול ארוך, אבל אפשר לקפל".
פה גם הוא וגם אני נואשנו רשמית. כבר עדיף למות מחום עם שרוול ארוך מאשר להראות כמו חייל צעיר ופעור שנאבק לקפל את השרוול של המדים.
מזל שמדובר היה רק בסיבוב הכנה, לבדוק מה יש. לסיבוב הסופי (הבא, כי לא נראה לי שהוא יחזיק יותר מאחד) נלך כבר יותר ממוקדים וחדורי מוטיבציה.

ניסיתי לחפש באינטרנט היום ואתמול חנויות להלבשת גברים. אבל הכל מאוד קיצוני. או יותר מדי קז'ואל ויומיומי, או מאוד כבד ומראה של חתן.
אם למישהו/י יש רעיונות, אני אשמח שתגיבו כאן. יש לנו עוד לבדוק את זיפ. אבל אם גם זה לא ילך, נראה שהוא יגיע בפולו מראלף לורן ומכנסי פשתן.

5 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

רנואר מן! בין הבגדים של הערסים אפשר למצוא חולצות מכופתרות עם גזרה מעולה, רק צריך לחפש בסבלנות ולהעיף הצידה את הבגדים הורודים :)

קרן אמר/ה...

מממ, באמת לא חשבתי עליהם. תמיד נראה לי יותר מדי ערסלנד. בהחלט נכנס לרשימה. תודה!

שיקסע אמר/ה...

המממ.. אכן בעיה קשה ומוכרת! במקרה הזה, דווקא רשתות ישראליות יותר טובות מהזרות בהבנת הצרכן המזיע הישראלי... בקסטרו מן יש חולצות מכופתרות קצרות חמודות, וגם יש חולצות חמודות (קצרות) בגולף!

קרן אמר/ה...

הבעיה עם קסטרו היא שיש סכנה ממשית שהוא יהיה לבוש בדיוק כמו שאר הגברים באירוע. ולמרות שהוא גבר, גם בו יש רצון להיות קצת ייחודי.
ולגבי גולף, בהחלט התכוונתי לבדוק שם, אבל לרוב הם הרבה יותר קז'ואל.

איפי אמר/ה...

דווקא שרוולים מקופלים הרבה יותר יפים משרוול קצר שיכול להיות מאוד בעייתי - או שהוא ענק ומגיע עד המרפק [מראה הפקיד] או שהוא קצר נורא וצמוד [ערסי לאללה]. צריך פשוט לדעת איך לקפל את השרוולים. לטעמי 3/4 זה אורך מצויין לגברים.
אם בכל זאת קצר עושה לכם את זה אני מצטרפת להמלצות על הרשתות הישראליות ואולי שווה גם לקפוץ לפול אנד בר.