3.11.2009

ברפאלי טינאייג'רית מחוצ'קנת

חייבת להודות שהבחירה בבר רפאלי כפרזנטורית של פוקס נראתה לי מוזרה. עוד יותר הרגיש לי מוזר שהיא בכלל נענתה להצעה הזו. פוקס זה לא קצת לא לרמתה? איכשהו בקטלוג הקיץ זה היה פחות בולט, כנראה בגלל שהמשיכו עם לוק הספורטס אילוסטרייטד של בר. בקטלוג החורף זה פשוט לא עובד.י
בר נראת בוגרת מדי ביחס לבגדים ולסטיילינג, כאילו היא קפצה לסופ"ש אצל ההורים ולא הביאה איתה מספיק בגדים אז נאלצה ללוות מאחותה הקטנה. כמו למשל בתמונה הזו(ואף מילה על הליפסטיק הכתום פולניה):י
שתי התמונות האלה הן תמונות מאוד גרועות שלה שמעוותות את הפרופורציות של הגוף.י

למה אני בכלל כותבת על הרשת המביכה הזו שנקראת פוקס?י
כי פעם עוד הייתי יכולה למצוא שם בגדי בייסיק לא רעים ובמחיר סביר. היום לא בייסיק ולא מחיר.י
חיפשתי קרדיגן שחור פשוט ובסיסי כי הקודם אבד עוד בחורף שעבר ואחרי יאוש מהרשתות הגדולות נכנסתי לפוקס.י
ציפיתי ששם אוכל למצוא קרדיגן שחו ופשוט במחיר של עד 120 ש"ח. להפתעתי הקרדיגנים שמצאתי היו עשויים סריג לא נעים בעליל ועלו בדיוק כמו בקסטרו, 160 ש"ח. בהחלט לא סכום שאני מוכנה לשלם על סריג מפוקס.י

מאחר וכבר נכנסתי אז הצצתי על שאר הקולקציה והרגשתי ממש מבוגרת (ואני לא, 24 זה לא בדיוק גיל הבלות). כל הבגדים התאימו יותר לילדה בת 14 מחוצ'קנת שרוצה להראות מאגניבה.י

הצלחתי למצוא פה ושם מספר פריטים שאולי יהיו שווים קניה בסופעונה.י
העליונית המבריקה הזו נראת לא רע.י
גם השמלה הזו נראת פתרון הולם לטרנד המשבצות שתקף אותנו החורף הזה.י
אם עדיין אין לכן סריג מעויינים מפוהק וממש בא לכן על אחד...י
להבדיל מרשת אולד נייבי וגאפ, שנדמה שהם מנסים לחקות, פוקס לא מציעים בייסיק איכותיים שנחוצים בכל ארון. יהבעיה היא שלא ניתן למצוא שם גם פריטים אופנתיים. יכול להיות שהבחירה לפנות לקהל יעד צעיר מאוד, פלח הגילאים של 12-18 היא בחירה נכונה מאחר ואין המון רשתות שמיועדות לטווח הגילאים הזה. אבל אם לוקחים החלטה כזו, יש ללכת איתה עד הסוף. גם מבחינת תמחור הבגדים וגם מבחינת הפרזנטורים שמייצגים את המותג.י

לטעמי, אם לא ישנו כיוון שם למעלה אצל השועלים, הם ימצאו את עצמם אבודים ביער.י
כל התמונות לקוחות מהאתר של פוקס.י

5 תגובות:

ביני אמר/ה...

כמה עולה הסווטשר של קיטי?

Olivia אמר/ה...

כ"כ צודקת.
רק במכנסיים הם טובים (בשבילי לפחות) ולא כ"כ מגזימים עם המחירים..

קרן אמר/ה...

ביני, אני לא יודעת כמה, לא שמתי לב.

אוליביה, יכול להיות שלג'ינסים הם מהווים אלטרנטיבה טובה, אבל עליי הג'ינסים והמכנסיים שלהם יושבים מזעזע. כבר מעדיפה את תמנון, גם במחיר, גם בגזרות וגם באיכות.

sefi אמר/ה...

עכשיו כשאני בניו יורק, אני מבינה שפוקס לא כאלה גרועים. הם פונים לקהל מסויים וכן, בחורף ,עונת הסריגים הם פחות טובים. מה לעשות סריגים זה יקר ואם רוצים למכור בזול, מתפשרים על איכות. פוקס גם מוכרים את רוב הסחורה בסוף עונה...
בר דווקא מתאימה עם הלוק הזול שלה לרשת כזאת. היום ראיתי אותה בשלט לrampage במייסיס והיא נריאתה כמ ופרחה זקנה ועצובה. לפחות פה יש לה איזה זוהר נעורים..

קרן אמר/ה...

את צריכה להיכנס לאולד נייבי כדי להבין מה זה בייסיק בזול, וגם איכותי, וגם בסריגים. יש לי חולצות שקניתי שם לפני שנתיים ב2$ וחרשתי עליהן והן עדיין במצב טוב.

היא באמת נראת עצובה במודעות שלהם. כנראה שהרשת הזו פונה לעקרות בית נואשות. תהני בטיול!