30.11.2009

הטרנד הפרחוני

עוד בקיץ האחרון אפשר היה לחוש בפלישה הפרחונית אל החנויות. הופיעו לא מעט שמלות פרחוניות מעוצבות ומפוסלות.
קסטרו, מעט באיחור, השיקו לחורף תת קולקציה פרחונית עם כמה פריטים מוצלחים במיוחד ואפילו המחיר סביר יחסית לרשת שמתאמצת למתג את עצמה לפני שהשבדים הגדולים מגיעים.
אספתי כמה פריטים שלטעמי הם המוצלחים בקולקציה (כדאי ללחוץ להגדלה!).שתי החצאיות במחיר סביר ביותר. גם השמלה שבקלות היתה יכולה להימכר גם בטופשופ במחיר כפול (אני די משוכנעת שראיתי משהו מאוד דומה בטופשופ, הריצ'רץ' הזה מאוד מוכר לי).
לגבי הסרט, טוב זו כבר ממש הגזמה. 129 שקל לסרט לשיער? אני חושבת שאני אקח על עצמי את הDIY הזה ואכין לבד בחמישית המחיר לפחות.
כל התמונות לקוחות מהאתר של קסטרו.

2 תגובות:

boiler אמר/ה...

הקולקציה נחמדה אבל לא באמת משנה משהו או מעניינת, במיוחד כמו שציינת שהיא מגיעה רק עכשיו אחרי שהטרנד יחסית נטחן..

המחירים של הפריטים באמת יותר "עממים" וכן הסרט שיער מוגזם במחיר. אנחנו בכיף היינו עושים ממנו שרשרת..

קרן אמר/ה...

צודקים, את הטרנד הזה הם הביאו באיחור לא אופנתי.
לגבי הסרט, אני חושבת אפילו שיש לי שרשרת בסגנון, אבל לא כל כך מחמיא לי שרשראות צמודות לצוואר.
אני אפרסם מדריך אחרי שאני אכין אותו. נשמע לי ממש הגזמה המחיר הזה!