22.11.2009

תיק איפור - חלק א'

מה בתיק האיפור שלי?יחילקתי לשני פוסטים בהמשכים. אחד לבסיס ואחד למסביב.י
בפוסט הזה אפשר לראות את ששת המוצרים שאני לא באמת יכולה בלעדיהם.י
*קרם לחות עם הגנה מהשמש ומעט צבע של אנה לוטן. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות או באתר של לינדו שהמלצתי עליו בעבר.י
*מייק אפ של לנקום, סדרת טיינט אידול. מייק אפ מעולה שאני משתמשת בו כבר כמה שנים. יש לו מרקם מאוד קליל אבל כיסוי מעולה. מאחר ואני משתמשת בקרם לחות שנותן מעט כיסוי, במייק אפ אני משתמשת רק להשלמות.י
*פודרה באבקה של מייבלין. פודרה מעולה שמספיקה לשנים, יש שם כמות ענקית באריזה אחת. עושה את העבודה ומגיעה בלא מעט גוונים.י
*סומק של לוריאל עם פטנט נחמד של שילוב עם מברשת, נוח מאוד לנסיעות.י
*מסקרה בסיסית ביותר של מייבילין, הכי עתיקה וגם הכי טובה. משתמשת בה בעיקר ליומיום.י
*מסקרה "צהובה" של מייבלין, משתמשת בה בעיקר לערב, נותנת תוצאות לא רעות. מצד שני, התברכתי בריסים ארוכים ושחורים גם ככה, כך שהמסקרה היא רק לפרוטוקול.י

בהמשך השבוע, פוסט על צלליות אהובות ושאר ירקות.י

5 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

הסומק של לוריאל נראה מתוק! (אמרה האהבלה שלא יודעת להתאפר)

קרן אמר/ה...

הוא באמת בגוון מעולה ומאוד נוח!
זה לא שאני יודעת להתאפר יותר מדי. אבל אני גם לא תומכת ביותר מדי אז אני מאוזנת עם עצמי :)
אני חושבת שחשוב לדעת לשים סומק ומסקרה. יותר מזה לא באמת צריך. הם מבליטים את מה שהטבע נתן.

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
איפור מקצועי אמר/ה...

תיק איפור מושלם לכל אחת..אולי תתחילי למכור כאלו? :) בכל אופן בשביל להקטין את ההוצאות שלך, הייתי מציעה להבא לפנות לקניית מוצרים לתיק דרך אתרי אינטרנט בחו"ל, כמו איביי וכאלו, אלא אם את (או כל קוראת של הבלוג) צריכה איפור מקצןעי או משהו, שזאת השקעה כדאית קצת יותר נרחבת.

איפור מקצועי אמר/ה...

ממש אוהבת את המייקאפ של אנה לוטן. בעצם זה קרם לחות, אבל אני משתמשת בו בתור מייקאפ. האמת היא שהקוסמטיקאית של אמא שלי נתנה לה אותו והחרמתי לה אותו... הוא פשוט ממש נעים. לעצמי הייתי מוסיפה גם אייליינר - לא יכולה בלי! :)