3.3.2010

Fashion DC

אתמול הלכנו, החבר ואני, לאירוע השקה של מתחם האופנה בדיזנגוף סנטר. האמת, נדמה שההשקה היתה מעט באיחור, כי המתחם מתפקד כבר לא מעט זמן, אבל בארצנו הקטנטונת זה לא רע שכל דבר הוא סיבה למסיבה.
האמת, יש במתחם לא מעט תוספות ראויות לסנטר, שבלעדיהן היה נשאר מיושן ולא עדכני. תוספות כמו מנגו, G-Star, women secret המתקתקה נותנות למקום תחושה יותר צעירה ורעננה.
אם עדיין לא קפצתם, שווה ביקור.
היו לי כמה תגליות באירוע הזה:
1. הדוגמניות בארץ לא גבוהות בכלל. רוב הבחורות שם היו נמוכות ממני ואני 1.70 והייתי עם עקב של 9 ס"מ(גם הן היו, על יותר).
2. ספי חזרה להיות צהובה והמעיל האדום שלה יפה במציאות עוד יותר מבתמונות, עשה לי חשק להוסיף לרשימת הקניות לארה"ב.
3. הבוילרים צריכים להצטלם לבלוג למרות שלל התירוצים שלהם ללמה לא, הם מתלבשים נפלא. והחלק הגברי צריך לספק אלטרנטיבה גברית שפויה לכל המצטלמות הקיימות ברש. הלו בוילרים, שומעים אותי? :) .
4. יש לא מעט אנשים מאוד מבוגרים שלא נראים קשורים באירועים האלה.
5. כמעט כולם מרגישים לא בנוח בסיטואציה.
6. לצלמי פאפרצי יש מצלמות ענקיות!
7. ביקשו שמפניה, נמזגה מבקבוק מסויים. ביקשו קאווה, נמזגה מאותו הבקבוק המסויים, ביקשו למברוסקו, נמזג מאותו הבקבוק המסויים. כנראה שכבר אין באמת הבדל...
מה לבשתי?
שמלה חומה מזארה, 80 ש"ח מלפני כמה שנים.
גרביונים חומים מפוספסים, 50 ש"ח מאפרודיטה.
שרשרת שהופרדה לצמיד ושרשרת, דיווה, 10 ש"ח.
נעליים מזארה, 200 ש"ח.
לק חום, שוק בצלאל, 5 ש"ח(ומצויין באופן מפתיע).
קלואז אפ לא מחמיא במיוחד, אבל רציתי לתפוס את הפסים היפים של הגרביון.
כבר עומד להיגמר לו עוד שבוע.

10 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי קרן!
הנעליים שלך ממש ממש שוות, אני מאוד אוהבת נעלי אוקספורד. התלטבתי אם להוסיף למלתחתי חומות (יש לי שחורות) ובסוף פיספסתי את הרכבת כי לא נשארו במידה שלי.

שרונה

קרן אמר/ה...

היי שרונה, ברוכה הבאה!
אני מאוד מרוצה מהן,הן מאוד נוחות ושימושיות. עכשיו אני מחפשת שחורות בסגנון, אולי כדאי שנעשה שרינג על ארון הנעליים, כי יש לנו רצונות משלימים :)

נעלולה אמר/ה...

אפרופו נעליים ובלי שום קשר, ראית את הקולקציה החדשה של מקס מורטי? המחירים, כרגיל, מופרכים וצפונה, אבל היא מוצלחת ופחות "כבדה" מבד"כ.

קרן אמר/ה...

נעלולה היקרה, לנעליים תמיד יש קשר :)
לא ראיתי, אני חוששת להיכנס לראות מאחר וגם ככה אני לא קונה שם במחירי העונה, אלא מחכה לסופה. הקולקציה שלהם מאוד "מהוגנת", אבל עם טוויסט עדין, מה שמאפשר לך להרגיש טוב עם עצמך כשאת מוציאה סכום כל כך גדול, כי לפחות זה על משהו יחסית קלאסי.
עשית לי חשק להציץ

sefi אמר/ה...

איזו חמודה את! תודה רבה על המחמאות...
אני לא שרדתי באירוע יותר מדי זמן, העיקר שהסושי היה טעים.

קרן אמר/ה...

:)
גם אנחנו לא שרדנו, ניסינו לשמוע את אסף אמדורסקי אבל ברגע שכל הסיגריות נדלקו כבר אי אפשר היה להישאר שם.

Dana (MODAna) אמר/ה...

הוט! גם אני אומרת את אותו הדבר על הבוילרים.

קרן אמר/ה...

אולי הם יקשיבו לנו :)

boiler אמר/ה...

זה הכל כדי לסחוט מכן מחמאות!

אבל תודו שהיה משעשע :-)

אגב מורטי, חברה שלנו מנהלת חנות, הנחת עובד מישהו?

קרן אמר/ה...

אכן היה משעשע.
מממ, יש דברים שטוב לדעת. אני אשמור את זה בזיכרון לפעם הבאה שנעל תדבר אליי מחלון הראווה שלהם :)