5.5.2010

Giveaways

כדי שלא תגידו שלא חשבתי עליכם כשהייתי בטיול, הבאתי לכם כמה פריטים קטנים להגרלה והכל התעכב כי חיכיתי לפריט הרביעי שמגיע במתנה, הצעיף. את הצעיף הזה אמא שלי סרגה. כשחזרתי מחו"ל קיבלתי מתנה מאמא שלי צעיף בדוגמא זהה בגוונים אחרים ואז עלה לי הרעיון לצרף צעיף כזה גם במתנה.
מה עוד? מסקרה של מייבלין, לק צהוב וטרנדי של סאלי הנסן(ייבוש מהיר ומריחה מעולה! קניתי אותו בתכלת...) ואחרון חביב, סטיק מגן מהשמש. מאוד נוח בתיק, לא תופס מקום ו... מגן עליכן מקרני השמש.
אז בלי להכביר במילים. הגרלה!
כדי להיכנס להגרלה כל שעליכם לעשות הוא:
1. להגיב לפוסט זה ולהשאיר מייל בתגובה.
2. הצטרפו להיות מנויים לבלוג ותגדילו את הסיכויים(אני אכניס את השם שלכם פעמיים).
3. פרסמו את עמוד ההגרלה בפייסבוק שלכם ותשברו את הסטטיסטיקה(השם שלכם פעם נוספת...).

בתאריך ה16.05 אכריז על הזוכה המאושרת.

15 תגובות:

sefi אמר/ה...

וואו, זה ממש נחמד מצידך!
יש לי את הלק הזה של סאלי בצהוב גם כי אני גם קניתי אותו בניו יורק.
את יודעת את המייל שלי, הוא בבלוג.

נשיקות.

Mor אמר/ה...

הצעיף ממש מתוק. וזה המייל שלי:
nicoletti@walla.com
מור.

bini אמר/ה...

איזה יופי!
תגידי לאמא שתעשה לי גם!
אני מזמינה ליומולדת במקום תפו"א ממולא:)
(בלי להעליב את אבא, חלילה)

עדי אמר/ה...

איזה כיף! מתפקדת
adi@mekif.co.il

דרך אגב יש לי את המסקרה הזאת, בשימוש יומיומי... ואמא שלך ממש מוכשרת.

שיר אמר/ה...

קול!

shir_pe@yahoo.com

:)

רחלי אמר/ה...

ממש מגניב! מצטרפת :-)
נרשמתי גם כמנויה.
racheli@bitsofmagic.com

Unknown אמר/ה...

הצעיף עשוי בצורה מקסימה, אם יש משהו שאני אוהבת זה סריגה וכל הנלווה אליה.
מה גם שהצעיף נורא הזכיר לי את השרשראות שאמא שלי סורגת ומשבצת בהם אבנים, טכניקה נהדרת.

(אם תציצי בפליקר שלי תוכלי לראות שיש לי חולשה לצהוב, הצבע הזה שובה אותי).

tevet.n.g@gmail.com
ופייסבוק באימייל.

בהצלחה לכולן (:

אמילי אמר/ה...

איזה כיף שהבאת גם לנו מתנות! ואיזה כיף לך שטיילת בניו יורק!
emiliechemla@hotmail.com

Mor אמר/ה...

הצטרפתי גם כמנויה

נעלולה אמר/ה...

גם אני מגישה מועמדות לזכייה... הצעיף עושה לי קיצי בגב :)

Odeliaa אמר/ה...

בא לי על הצעיף והמסקרה :-)
odel76@gmail.com

נילי אמר/ה...

בהצלחה, מצפה לתכנים מענינים

Unknown אמר/ה...

איזה כיף של מתנות, בעיקר הצעיף... הצטרפתי!

קרן אמר/ה...

שרית וסינית מירושלים, ברוכות הבאות!
לא השארתן מייל, כך שהכנסתי אתכן להגרלה, אבל כדי לראות אם זכיתן תאלצו לבדוק בבלוג. אתן יכולות להוסיף מייל ואני אעדכן אצלי.

PASSIONISTA אמר/ה...

Passioned about
תמר
tamtumm@gmail.com