23.5.2010

סופ"ש עמוס וארוך

אני מקווה שגם עליכם עבר סופ"ש מצויין כמו שלי. הוא היה ארוך במיוחד מאחר והתחיל כבר ביום שלישי, בגלל החג...
אז בשלישי בבוקר הלכתי להסתובב בעזריאלי ולהקריב את גופי לH&M משם יצאתי באותה מהירות שנכנסתי בגלל הבלאגן. כמו שראיתם, בסוף מצאתי את מבוקשי דווקא בקסטרו. משם נסענו למוזס, כדי לפצות על המחסור בבשר לשבועות. בשלישי בערב נסענו לארוחת חג אצל ההורים שלי. ברביעי בצהריים חזרנו לת"א ואפילו היינו מספיק ממושמעים כדי ללכת לחדר הכושר.
בחמישי כבר ביליתי את היום לבד ודווקא היה לי די נחמד. עשיתי סידורים באזור הסנטר ואפילו פינקתי את עצמי באייס בלנד שוקולד טהור של קופי בין שאהוב עליי במיוחד(אבל מכיל משהו כמו 85 אלף קלוריות ועל כן נצרך אחת לחודש).
אפילו מצאתי סופסוף כובע לבן רחב שוליים שחיפשתי כבר המון זמן. לבשתי באותו יום שמלה לבנה פרחונית ובשילוב עם הכובע נדמה לי שנראתי "לא מפה" כי שוב המוכרים בשוק פנו אליי בצרפתית(וזה עוד לפני שנשרפתי קצת בים).
בחמישי אחרי כל הסידורים עוד הספקתי לצעוד לי לים ולקרוא ספר על החוף. המון זמן לא יצא לי לעשות את הפעולה המאוד פשוטה הזו וכבר שכחתי כמה היא מהנה מבחינתי. יש משהו מאוד מרגיע בלשבת על החוף, אבל לעשות את זה לבד נותן לזה עוד בוסט קטן :)
בשישי בבוקר שוב הלכתי לים, הפעם עם החבר. למרות שנמרחתי נשרפתי בצורה מאוד משעשעת. פסים דקים של שריפה באזורים שגובלים בבגד הים. פס אדום שרוף מתחת לחזה, פס אדום באזור התחתון, וגם פס קטן ומצחיק בבית השחי. לא חשבתי שהשמש מגיעה לשם!
בערב יצאנו למסיבת יום ההולדת של פרי בהמינגווי שבכיכר דיזינגוף. יצא לי להיות כמה פעמים במקום הזה בשנתיים האחרונות וכל פעם הוא מחליף בעלים ומשתנה קצת. הפעם נהננו מאוד. גם מהחברה וגם כי המוזיקה היתה טובה ובפנים לא היה מאוד מעושן, בעיקר כי אנשים לא הדליקו סיגריות.
מה לבשתי?
שמלה שהזמנתי מASOS והוספתי לה כתפיות כדי שהנכסים ישמרו מכוסים, כ100 ש"ח.
טבעת סגולה וגדולה מהדוכנים באוניברסיטה תמורת 1.80 ש"ח בלבד.
נעלי עקב שחורות מבריקות מזארה, 160 ש"ח. אני לא יודעת למה, אבל בשישי הבנתי עד כמה הן נוחות לי. רקדתי איתן כל הערב ולא הרגשתי אי נוחות.
בשבת שוב הלכנו לים(כן, זה מאוד מושחת 3 ימים רצוף בים).
זהו, זה היה הסופ"ש הארוך שלי. מקווה שנהנתם לפחות כמוני.

8 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

ממש יפה לך, תמיד אני רואה דברים יפים בASOS ונראה לי כלכך מסובך להזמין. ממש עיסקה משתלמת.
ואיזה כיף לך שמצאת עקבים נוחים זה נדיר! אני כלכך אוהבת נעלי עקב אבל לא שורדת ערב שלם עליהם.

יום מדהים!

boiler אמר/ה...

השמלה ממש ממש מוצלחת, נראת עלייך נפלא!

נשמע אחלה סוף שבוע!

מזל טוב לפרי:)

LookinFab אמר/ה...

השמלה פיצוץ!!!
עוד לא יצא לי להזמין אף בגד חוץ מטישרטים.. כל פעם שאני מוצאת משהו שנראה לי, המשלוח לארץ ממש, אבל ממש יקר!! אלך לחקור את הASOS הזה ;)

שבוע מהנה!

קרן אמר/ה...

מיכלושקה, תודה על המחמאות! לגבי אסוס, דווקא מאוד פשוט להזמין מהם. עלות המשלוח לא זולה, אבל כשמזמינים כמה דברים זה משתלם בסופו של דבר. הסוד לנעלי עקב נוחות הן באימום. אם העקב ממוקם נכון(כלומר בערך במרכז כף הרגל באזור העקב) אז הנעל תהיה נוחה.

בוילרים, תודה תודה! אני קוראת לה שמלת כוסיות(בלי מחמאות עצמיות), כי היא מבליטה מה שצריך ומסתירה מה שלא... אכן היה סופ"ש מצויין!

תמרה, תודה! באסוס המשלוח עולה 10 פאונד. לא זול, אבל כמו שכתבתי למיכלושקה, עם כמה פריטים, ובמיוחד אם הם מהאאוטלט, זה משתלם. אגב, מניסיוני המידות שלהם מאוד דומות לשל טופשופ, כך שאם את מתלבטת על המידה, תנסי דברים דומים שם לפני ההזמנה. שבוע טוב גם לך!

Revital אמר/ה...

את נראית נהדר!!! השמלה ממש ממש אבל ממש מחמיאה לך!
קנייה מוצלחת במיוחד!

boiler אמר/ה...

לחלוטין שמלת כוסיות..;)

קרן אמר/ה...

רויטל, תודה רבה!

בוילרים, :)

אנונימי אמר/ה...

You actuallу make it aρpear so easy togеther ωith your
preѕentаtion but I find thіs matter to be гeally
something that I think I mіght by no means undегstand.
It soгt of feels too comрlex аnԁ very laгge for mе.

I аm lοoκing fоrwaгd tο your subѕequent post,
I'll attempt to get the dangle of it!
Check out my web-site - mmooyun.net