6.6.2010

הווסטווד בידינו

במהלך שיטוט אקראי ברשת בשבוע שעבר ניתקלתי באתר של חברת Bingo. כרגע לא ניתן לשלם דרך האתר. כאשר מבצעים הזמנה ניתן לבחור איסוף באחד משלושת הסניפים(שוסטר, אלקלעי או הרצליה) או שליח עד הבית. במידה ותבחרו בשליח, נציג ייצור אתכם קשר על מנת לקבל פרטי כרטיס אשראי. אני העדפתי איסוף עצמי, כי החנות גם ככה קרובה אליי וכך גם אוכל למדוד שהכל מתאים. המוכרות בחנות מאוד חביבות ואדיבות. אני הצעתי להם עצה לשיפור, להוסיף גודל בסנטימטרים עבור כל נעל. זו אולי טרחה לא קטנה, אבל ללקוחה הישראלית שלרוב לא מורגלת ברכישת נעליים אונליין זה יכול לעזור. מעבר לכך מדיניות ההחזרה שלהם מאוד נוחה, במידה והנעל לא מתאימה לך ולא נעלת אותה, כרטיס האשראי שלך יזוכה.
אותי תפסו באתר הזוג הזה בעיצוב ויויאן ווסטווד למליסה. הן עלו לי 390 ש"ח והן מאוד מאוד נוחות. הצבע המיוחד ושלושת הרצועות (דוגמא שחיפשתי כבר הרבה זמן) שבו אותי. לגבי המחירים של שאר הפריטים בחנות המקוונת, זו לא בדיוק חנות זולה, מה שבמבצע בהחלט משתלם, אבל מראש מדובר בנעליים יקרות יחסית של "חברות מובילות". במקרה של הזוג שאני רכשתי, המחיר נראה לי שווה עבור נעל מעצבים.
מה לבשתי?
מממ, שוב ג'ינס וחולצה לבנה, אבל בפוסט הזה רציתי לתת את מלוא הפוקוס לנעליים החדשות שלי, וחוצמיזה, זה לא אותו הג'ינס ולא אותה החולצה הלבנה :)
אז הג'ינס של ליוויס, קניתי אותו בארה"ב, אבל ראיתי אותו גם בארץ. שנים לא היה לי ליוויס, אני חושבת שמאז החטיבה, אבל איכשהו כשאתה בארה"ב אתה מגיע לחנויות שלהם ביתר קלות. מעבר להכל הוא פשוט מאוד נוח ויושב מצויין, מה צריך יותר מג'ינס?
החולצה הזו אהובה עליי במיוחד והיא אחד הפריטים היותר שווים שחזרתי איתם מחו"ל. קניתי אותה בForever21 תמורת 14$ בלבד והיא מאוד עדינה ומיוחדת בעיני. כבר הרבה זמן חיפשתי חולצת תחרה שקפקפה כזו, אבל אחת שלא תהיה יותר מדי תחרתית, כי אני לא אוהבת. לזו יש מינון מדוייק בעיני. הדוגמא שלה בגב מאוד מיוחדת.
בתמונות אפשר גם לראות את התספורת אחרי חפיפה ובאופן טבעי ביותר. אני אוהבת אותה גם ככה. מזל, כי לעולם לא אוכל להשתעבד ללהישאר עם פן בלי חפיפה יותר מיום וחצי.
התמונות צולמו בפארק קטן ליד הבית של ההורים של החבר(את הסופ"ש האחרון העברנו בנהריה). התחלתי קצת עייפה את השבוע הזה, מקווה שהוא ימשיך קצת יותר נחמד. שבוע טוב לכולם!

4 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

חמודות! תתחדשי :-)

michalooshka אמר/ה...

האתה מפתה לאללה אך למרות כל ההנחות עדיין לא לתקציבי. ממש אהבתי את הזוג שלך, ממש ממש יפות והצבע והכל!!!

קרן אמר/ה...

תודה ותודה!
הן גם ממש נוחות, מפתיע לגובה העקב הזה.

אנונימי אמר/ה...

I am nοt sure ωhere уou're getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this information for my mission.
Also visit my homepage ; www.uk-import-distributors.co.uk