16.6.2010

התמכרות חדשה

בחודשיים האחרונים פיתחתי התמכרות קלה לאוברולים מבד. אני חושבת שזה פריט הלבוש האולטימטיבי לקיץ הישראלי. לא דורש יותר מדי מחשבה או השקעה, קליל מאוד ואוורירי והדבר הכי קרוב ללהסתובב בבית עם גופיית סבא ותחתונים.

מארה"ב חזרתי עם שני אוברולים, האחד אפור מבד כותנה והשני אפור כחול מבד כותנה ופשתן. אליהם הצטרף האוברול הפרחוני שהופיע כאן בשבוע שעבר. הם כל כך נוחים לי שבשבועות האחרונים זה הדבר היחיד שאני מוצאת את עצמי לובשת בימי שישי(לעבודה זה לא בדיוק נאה... אין לי רצון למתוח את גבולות החוק נגד הטרדה מינית).
רציתי לחזור עם יותר אוברולים מארה"ב, אבל בדומה לרשתות בארץ, אין שם יותר מדי כאלה. את האוברול שמופיע כאן רכשתי בטרגט תמורת 18$. את האוברול השני שקניתי שם(ויופיע פה בקרוב כנראה...) קניתי בForever21 וחיפשתי בנרות עוד אחד אבל לא מצאתי. ברשתות בארץ היחיד שמצאתי מבד קליל כזה היה רק ההוא מפול אנד בר.
לאחרונה השילוב הזה של צהוב ואפור מוצא חן בעיני מאוד. זה מצחיק, אבל ההשראה לשילוב הגיעה משולחן העבודה שלי במשרד. הJTAG שלי הוא צהוב(זה לא אמור לומר לכם יותר מדי אם אתם לא מהתחום, אבל בואו נסגור על זה שזו קוביה צהובה בגודל טלפון סלולרי שמן), והמשטח האנטי סטטי אפור. כנראה שהתרגלתי לראות בעין את השילוב הזה וכשלבשתי בשישי את האוברול מיר נמשכתי לאקססוריז צהובים.
אז מה לבשתי חוץ מהאוברול?
שרשרת צהובה שאמא של החבר הכינה.
סנדלים אהובים מטוגו, 75 ש"ח בסופעונה שנה שעברה.
לק אפור של אורלי, 20 ש"ח בסופר פארם.
משקפי שמש של אירוקה, חינם מפרוייקט הבלוגרים, הם בהנחה עכשיו ועולים בערך 200 ש"ח.

8 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

אני גם מתה על אוברולים :]
יש נורא יפים (אך מעט יקרים) בטופשופ.

קרן אמר/ה...

בשורה התחתונה, זה פשוט נוח.
ביקרתי בטופשופ, אלו שהגיעו לשם או יותר מדי יקרים(850 ש"ח!!) או יותר מדי פרחוניים(פרחים גדולים כמו מפת שולחן ישנה) :)

נעלולה אמר/ה...

את לא אוהבת ללבוש בדי ריפוד ישנים?

Mor אמר/ה...

בעיניי זה לא הכי מחמיא. נכון, חשוב שהבגד יהיה נוח ואוורירי, במיוחד בקיץ, אבל משהו בו מחלק את הגוף בצורה לא טובה כל כך לדעתי.
נראה לי שאלטרנטיבה טובה לאוברול זו שמלה קייצית קצרה/טיפה מעל הברך- גם הרבה יותר מחמיא ותמיד הכי נשי.
השמלת מקסי, למשל- היתה נהדרת.
גם אני אגב לובשת בגדים שלא הכי מחמיאים פשוט בגלל שאני אוהבת את הבגד וחושבת שהוא מהמם. וכמוני עוד רבות וטובות, אני בטוחה :)

ושילוב אפור וצהוב זה שילוב מוצלח ואהוב גם עליי.

Revital אמר/ה...

אני כל כך אוהבת אוברולים אבל עדיין לא מרגישה נוח מספיק ללבוש אותם..אני מרגישה שהרגליים שלי עדיין מחוטבות מספיק בשביל להחשף בפומבי. (:

לך יש רגליים ארוכות וצרות, ואת נראית מקסים בזה!!

קרן אמר/ה...

נעלולה, מעדיפה וילונות, יותר מחמיא לי וילונות :)

מור, אני מסכימה איתך שלפעמים זה פחות מחמיא, בעיקר באזור הבטן לטעמי. יש לי עשרות שמלות קיציות בארון שמאוד מחמיאות, אבל הן פחות נוחות מאוברול. עם אוברול אפשר להתהלך בנוח מבלי לדאוג שרוח שובבה תחשוף אותך בציבור :)
כשכבר יהיה חם ממש, אני עוברת אוטומטית לשמלות, החום מנצח...

רויטל, כמו שאומרים בפרסומת הישנה ההיא של טבע נאות, את הכי יפה כשנוח לך... אני לא חושבת שיש לך סיבה להרגיש שלא בנוח, אבל אם כך את מרגישה באמת עדיף להימנע, כי פשוט רואים את זה. אני רואה לפעמים בחורות שיוצאות מהבית בחצאית קצת יותר מדי קצרה וניכר שהן לא מפסיקות לישר ולסדר. מקווה שתביני בקרוב שאת יכולה להרשות לעצמך ותצטרפי למועדון האוברול :)
תודה על המחמאות לרגליים, אני מסמיקה :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אוברולים זה באמת כיף, אני זוכרת את עצמי בתור ילדה מבקשת מאמא שלי שתקנה לי רק אוברולים. ובאמת, היו לי הרבה כאלה..

היום אני קצת פחות מתחברת אליהם, למרות שהם יפים כל כך. הבעיה העיקרית שלי איתם היא שכשצריך ללכת לשירותים, הפרוצדורה נהיית קצת יותר מסובכת... ואני אובססיבית שירותים שכמותי, לא מסוגלת להתמודד עם ההורדה וההעלאה יותר מפעם אחת ביום!!

בכל מקרה, האוברול שלך מקסים.

שרונה

קרן אמר/ה...

שרונה, דווקא בתור ילדה אני רק זוכרת שהיה לי אוברול ג'ינס, ולא דברים בסגנון הזה. כיף לך שהיו לך כאלה כבר אז :)

אכן, עניין השירותים קצת מטריד, אבל זה כל כך נוח בשאר הזמן שאני מוכנה להתפשר.