21.6.2010

עדכונים מהסופ"ש האחרון

אני חולה בבית היום, אז זה זמן טוב להעלות פוסט לבוש סופסוף.
בסופ"ש האחרון התארחו אצלנו זוג חברים מחמישי בערב ועד לשבת בבוקר. הסיבה הלא רשמית היתה חגיגות יום הולדת מאוחרות לחבר(שמסרב בתוקף לחגוג יומולדת וטוען שסתם נפגשו כולם).
בחמישי יצאנו לטפאו. התכנון המקורי היה לטפאו ת"א, אבל לא היה מקום(כבר ביום שני לא היה מקום ליום חמישי, מקום מבוקש), אז הזמנו לטפאו הרצליה. הקדמה קצרה למי שלא מכיר את הטפאו. מסעדת טפאסים עם מנות מדוייקות וטעימות מאוד. מבחר הטפאסים גדול במיוחד, ישנן לפחות 30 מנות בתפריט, אם לא יותר. המחירים לא זולים במיוחד, אבל גם לא מאוד יקרים, כ120 ש"ח לאדם כולל איזה משקה אלכוהולי וקינוח שנחלק. אבל, החסרון הגדול של הסניף התל אביבי תמיד היה מבחינתי השירות. אני לא יודעת למה, אבל המלצרים שם נרגנים וחמוצים, תמיד. הם גם מפספסים מנות ללא הרף והשירות בכלליות לא משהו. אז למה לחזור לשם אתם אומרים? כי האוכל באמת מעולה והאווירה שם נעימה. כשהזמנתי את המקומות בהרצליה שאלתי את המארחת בחצי צחוק האם לפחות אצלם המלצרים קצת שמחים יותר לחיות, היא צחקקה ואמרה שאומרים להם שהם טובים יותר מסניף ת"א. טוב, המארחת צדקה מבחינת הנחמדות, הם אכן יותר נעימים, אבל היו בלבולים עם המנות ועם המרכיבים שלהם(שאם כבר למדתם להכיר אותי ואת החבר, אתם יודעים שזה אישו רציני...).
אבל למרות הכל מאוד נהננו, האוכל היה מצויין כרגיל(אף פעם לא נפלנו במנות שם), המוזיקה מצויינת וגם החברה לא רעה.
אני חושבת שזה מקום בילוי נחמד לקבוצת חברים שרוצים לשבת ולשתות וגם לנשנש קצת על הדרך. יכול להיות שלגברים לא כדאי להגיע לשם רעבים, כי זה ירוקן להם את הארנק...
מה לבשתי?
שמלה ניאונית מזארה שנקנתה בסופעונה שנה שעברה תמורת 70 ש"ח.
סנדלים מאלדו בארה"ב.
תיק מגולף, 50 ש"ח.
טבעת שחורה מאטסי, 15 ש"ח.
צמיד כסוף משוק הכרמל, 10 ש"ח.
ידיים-לק אדום-כתום מארה"ב, 5 ש"ח.
רגליים-לק אפור של אורלי, 20 ש"ח בסופר פארם.
ובפינה לשיפוטכם, הקסדה של אלון. אנחנו כל הזמן מנסים להבהיר לו שקסדה עם פרחי הוואי ונצנצים בכסף היא לא בדיוק דבר גברי, ואלון הוא גבר מסוקס. מה דעתכן/ם?


4 תגובות:

פרי אמר/ה...

העם דורש לראות איך חגגתם יום אחרי הטאפסים!!!

קרן אמר/ה...

העם יחכה להמשך השבוע! אני מתכננת לקדיש פוסט מיוחד ליום שישי, כולל ה-עוגה :)
אין לך סבלנות יותר ללימודים, הא?

boiler אמר/ה...

נראה אחלה בילוי!
התמונות ממש מקסימות..
ולגבי הקסדה אנחנו שנויים במחלוקת, מצד אחד - משעשעת אבל מצד שני...

קרן אמר/ה...

באמת נחמד שם למרות השירות...
תודה!
בדיוק! משעשעת, אבל מצד שני... מאוד בעייתית, אני אתכם :)