24.6.2010

בשמלה אפורה ובלי צמות

הגב מתחיל להראות סימני התאוששות. לא יודעת מה גרם לו להרים ככה את ראשו, אבל הגב התחתון הודיע ביום ראשון שהוא כאן, רוצה יחס ועכשיו, כמו ילד בן 3 שאמא לא קונה לו את הבקוגן החדש. אז אחרי יומיים בבית שבהם גיליתי שיש לי שכן שמנגן על תופים(ולא עושה את זה בצורה מוצלחת במיוחד), שינעתי אתם עצמי לרחובות, אל ההורים. כי כשחולים נוסעים להורים. זו אחת מעובדות החיים.
מכל התרחשויות השבוע, שכחתי להעלות תמונות מיום שישי האחרון, בו המשכנו שלא לחגוג לחבר יומולדת. יצאנו לפאב/דאנס בר תל אביבי כלשהו עם כל החברים. לפני כן נפגשנו כולם בבית שלנו, נשנשנו נשנושים ואת העוגה שפרי הכינה, שוקולד פאדג' בראוניז עם שבבי שוקולד לבן, מתכון של קרין גורן.
גם יפה וגם אופה!הייתי כל כך עמוסה בשבוע שעבר שלא הספקתי לחשוב יותר מדי מראש על "מה אני אלבש" לשישי בערב. בערב, בין כל ההכנות והאורחים מנהריה, יצא שנכנסתי למקלחת ב8 בערב, כשהאורחים הוזמנו ל... 8 בערב. מזל שאף אחד לא מדייק. יצאתי מהר מהמקלחת(הכל יחסי בחיים, מהר שלי זה 10 דקות) ופתחתי את הארון. מהזוית הציצה עליי השמלה האפורה מאסוס. שלפתי, לבשתי ונזכרתי כמה שהיא מחמיאה. מדהים איך הגזרות שלהם מוקפדות ומחמיאות מאוד לגוף הנשי. אני די מרוצה מהקניה הזו, כי זו שמלה שמתאימה לחורף ולקיץ, בהינף ג'קט וגרביון.
כאן שילבתי אותה עם הסנדלים הנחשקים מטוגו, צמיד מדיווה תמורת 20 ש"ח, שעון של DKNY וזהו.ואחת קטנה, לפתוח את הסופ"ש בחיוך:
חובה לחגור, גם עוגה מאחור

3 תגובות:

פרי אמר/ה...

העם מרוצה!

הנה המתכון לפאדג' למי שנדלק/ה
http://www.carine.co.il/htmls/page_256.aspx?c0=13199&bsp=13096&bss53=13070

תרגישי טוב :)

קרן אמר/ה...

הכי חשוב שהעם יהיה מרוצה :)
תודה, אני כבר באמת יותר טוב.

אנונימי אמר/ה...

I truly lovе your wеbsite.. Verу nісe соlors & themе.
Diԁ уou devеlop this web sіte yourѕelf?
Please rеply back as I'm wanting to create my very own website and want to know where you got this from or what the theme is named. Thank you!
my webpage: http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm