27.6.2010

שבת אחה"צ

אתמול בצהריים התחשק לי ללכת לאכול יוגורט בכיכר. כדיברתי על זה עם החבר ב17:00 הוא אמר שאין בעיה. כשב18:00 שאלתי מה קורה, הבנתי שיש משחק כדורגל שהוא מסרב להודות שהוא רוצה לראות. במקרה בדיוק ביני צלצלה והחבר קפץ ואמר "תלכי עם ביני, שיהיה לכן קצת זמן איכות". אני חושבת שהמונדיאל מייצר המון זמן גיבוש עם החברות. אני לא יודעת למה בעצם. אני לא מרגישה שהחבר ואני עושים ה-כ-ל יחד. יש לנו את העיסוקים שלנו יחד ובנפרד. אבל כנראה שהמונדיאל מייצר לו יותר עיסוקים בנפרד מהרגיל. במיוחד החל משמינית הגמר שבה עוברים לצרוך כדורגל החל מ17:00 אחה"צ.

אני נגד כל המכתבים הלא מצחיקים האלה שמועברים במייל ובפייסבוק, בהם מודעים על השתלטות עויינת על המסך. זה פשוט לא מצחיק אותי ואין בכך שמץ של אמת. רוב הגברים לא הופכים את הבת זוג לשפחת בירה ופיצוחים, רובם כן מתחשבים ומשתדלים לעשות חלוקה הוגנת על הסלון. אלה שלא? פשוט לא ראויים לחלוק את חייהם עם אישה.
אז אתמול בזכות המונדיאל היה לי אחה"צ נחמד עם ביני שכלל בינוני בYogo עם פטל, תותים, אננס, מנגו וקצת דבש. יאמי! היום כבר נצא לראות את המשחק בחוץ. מזל שיש לי אייפון ואני יכולה להעסיק את עצמי בזמן המשחק. אתם חושבים שאם ישראל היתה משחקת במונדיאל זה היה יותר מעניין את פלח האוכלוסיה שמורח לק?
מה לבשתי?
בשבת אחה"צ לבשתי משהו אחר לחלוטין, אבל שכחתי לטעון את הסוללה של המצלמה, אז התמונות כאן הן דווקא משישי בערב, כשהעברנו ערב רגוע אצל חברים בנהריה.
את השמלה הזו קניתי במנגו לפני כחודש וחצי, תמורת 160 ש"ח. אהבתי מאוד את הגזרה המחמיאה והגוון הקייצי והיפה. גם החבר ממש אהב אותה ובכל פעם אני לובשת אותה(קרה 3 פעמים עד עכשיו) הוא מחייך מאוזן לאוזן, מה שמסב לך אושר, ע' שלי :)
שילבתי אותה עם טבעת שנקנתה בדוכנים באוניברסיטה(3 ב5 ש"ח בלבד), צמיד מתכת משוק הכרמל(10 ש"ח) וסנדלים סופר נוחים של סטיב מאדן מהקיץ שעבר(240 ש"ח).
שבוע טוב!

4 תגובות:

חן אמר/ה...

יההה איך בא לי יוגורט עכשיו!
בדיוק אתמול התלבטנו שעה אם במחצית נלך לפרישייק או יוגורט. הפרישייק עקב הקירבה הביתה ניצח (-:

שמלה מחמיאה מאוד!

אהבת את מה שראית במרכז העיר?

קרן אמר/ה...

תמיד בא יוגורט בקיץ, זה קליל ומצנן :)
כנראה שריססו עננת חשק ברחבי תל אביב אתמול...

אכן מוצלחת!

אני אוהבת מאוד את אזור כיכר רבין בשבת אחה"צ, מאוד שקט ונינוח.

sefi אמר/ה...

אוף, עשית לי גם חשק ליוגורט וזה ממש מתחת לבית.
אני גם לא חושבת שבזמן המונדיאל הגברים הנורמליים הופכים למפלצות ואני גם די נהנת לראות מונדיאל בעצמי ובככל לא חושבת שאם ישראל הייתה משתתפת זה היה מעודד את הבנות לראות. גם ככה היינו עפים בשלב הבתים.

אהבתי את השמלה, יפה לך תכלת.

קרן אמר/ה...

מתחת לבית זה נוח ומסוכן בו זמנית :)
אני לא כל כך נהנת לראות כדורגל כי המשחק הזה זז לאט מדי בשבילי...
תודה! אני באמת צריכה עוד כמה פריטים בגוון הזה.