31.8.2010

ימים אחרונים של אוגוסט

את הבוקר פתחתי באיזו אופטימיות קוסמית. אני משוכנעת שרוב ההורים בארץ קמו גם הם בדיוק באותה התחושה ומסיבה דומה: זהו היום האחרון לחופשת הקיץ של הילדודס. למה אני שמחה? קצת מרושע, נכון, אבל אני לא יכולה יותר לסבול את הרעש והעומס בכל מקום. פעם ילדים היו הולכים לקייטנות בקיץ, עכשיו הם הולכים לקניון. ללא ידיעתה ומבלי הודאה מראש, תפקידה של הזבנית הממוצעת השתדרג לדרגת מדריכת קייטנה וכל זה מבלי לשלם לה תוספת סיכון. ואני? המשוטטת התמימה שרק היתה צריכה לקנות איזו מתנה בקניון, מי הכין אותי להשתלטות העויינת? (כמובן שהכל נכתב בחיוך ובהומור, אבל איך אומר המשפט הנדוש ההוא? בכל צחוק יש שמץ של אמת...)

העניין הוא שגם השנה, כמו ברוב השנים הקודמות, כנראה שתהיה שביתה. האמת, מבינה את המורים. בשביל מה לחזור עכשיו כשבעוד כמה ימים כבר מתחילים החגים? זה באמת מיותר. אז גם השנה בני הנוער יצאו לבלות ביום האחרון של החופש בלי לדעת באמת אם זה היום האחרון או לא. אני זוכרת שבתור נערה מאוד נהנתי מההמשך הכפוי הזה, כשהוא נמשך רק מספר ימים. אז קיבלתי תחושה של נידון למוות שמקבל דחייה בגזר הדין וזוכה בימי חסד נוספים. מוגזם, כן. אבל אתם יודעים איך זה בגיל ההתבגרות, כל עולם הדימויים הופך למוקצן יותר.
אז את הפוסט הזה אני מקדישה לכם/ן תיכוניסטים יקרים שמקבלים עוד כמה ימי חסד לפני שחוזרים לשיעורי היסטוריה ותנ"ך :)
וקצת פרקטיקה. אני רוצה להמליץ לקוראות על חנות העודפים של טריומף שנפתחה לא מזמן בהרצליה פיתוח(המשכית פינת אבא הלל, ליד רולדין). בחנות אפשר למצוא פריטים מהעונה הנוכחית בהנחות של 20%-50% וגם חזיות מעונות קודמות ב90 ש"ח, תחתונים במחירי מבצע ועוד. המבחר מאוד גדול הן מבחינת דגמים והן מבחינת מידות. החזיות ב90 ש"ח מגיעות בקאפ A-E ומידה 70-85. בנוסף הם מחזיקים גם את סלוגי בהנחה וגם קומביניזונים של טריומף ב70 ש"ח, אבל המבחר מצומצם מאוד. אם אתן צריכות חזיה חדשה, או שסתם מתחשק לכן להתפנק באחת, כדאי מאוד לקפוץ לשם. אני רכשתי שתי חזיות במבצע, 90 ש"ח כל אחת. המחיר המקורי של כל אחת מהן היה מעל 300 ש"ח. בקיצור, שווה!
מה לבשתי?
את התמונות בפוסט הזה צילמה נעלולה המוכשרת שמצליחה לצלם אותי בצורה מיוחדת, יפה ושונה בכל פעם מחדש. תודה!
חולצה מגולף בסופעונה הנוכחית, 40 ש"ח.
חצאית של מותג אלמוני בארה"ב.
חגורה מקסטרו עודפים, 20 ש"ח.
סנדלים נחרשות ונוחות מקליגולה.
איך כבר יום שלישי?!

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש לך מושג אם החנות פתוחה בשבת/מוצ"ש? :)
תמונות מקסימות!

LookinFab אמר/ה...

חולצה חמודה!

אהה, שיגמר כבר החופש הזה... אני בעד שיקצרו אותו..

קרן אמר/ה...

אין לי מושג, חיפשתי ב כ ל האינטרנט את הטלפון של החנות אבל הדבר היחיד שמצאתי היה אותה הודעה יחצנית שמודיעה שגודל החנות 90 מ"ר. אני מניחה שזה יותר חשוב לך מאשר שעות הפתיחה :)
תודה! נדמה לי שיצאתי קצת שמנמונת, אבל זו החצאית הזו והימים שלפני המחזור...

תודה! מסכימה איתך :)
יש אותה בעוד כמה גוונים - ורוד בייבי, אפור, שחור וקרם. שוקלת להתחדש בעוד אחת, במחיר הזה זה משתלם.
בקרוב, בקרוב מאוד...

אנונימי אמר/ה...

התכוונת אבא אבן פינת משכית ולא אבא הלל...

קרן אמר/ה...

צודקת, התבלבלתי באבא :)
תודה על התיקון!

Macabre Doll אמר/ה...

נחמד, חבל שאין מצב שאגיע לשם

קרן אמר/ה...

המאמץ דווקא משתלם, מעבר למחיר, שם המוכרות לא נדחפות לך לתא כמו במשביר

אנונימי אמר/ה...

היום הייתי במשביר, קניתי חזיה, המוכרת לא עזבה אותי לשניה!

קרן אמר/ה...

זה מאוד מעצבן שם.
הן רודפות אחריך עם המדבקות שלהן, גם אם אמרת להן שאין לך צורך בעזרה. העיקר שהן יקבלו עמלה, לא אכפת להן כמה זה מרחיק לקוחות.