5.10.2010

פריטים שלבשתי ברודוס

זה היה סופ"ש קצרצר, אבל תמיד לסופ"ש כזה אורזים יותר מלחודש בתאילנד. מחליפים בגדים 4 פעמים ביום ומתפנקים. גם הפעם לקחתי המון דברים במזוודה וגם הפעם לבשתי רק חצי מהם. אבל אז מה? מותר ואפשר, אז למה לא בעצם? דווקא בנעליים קימצתי והתחרטתי על כך בערב הראשון. הייתי צריכה להביא איתי גם נעל שחורה. אבל ככה אני, נסעתי עם 3 זוגות ועדיין היה חסר לי עוד איזה אחד. כשאוגרים נעליים, כמוני, אז בראש כבר מתאימים כל אאוטפיט לנעל בארון, כך שקשה מאוד למצוא כמה אאוטפיטים שמתאימים לאותה הנעל בדיוק. כן, סיפקתי לכם הצצה אל המוח המטורף שלי, מקווה שלא שיניתי את דעתכם לגבי :)
מה לבשתי(ערב ראשון במלון אחרי יום ארוך)?
ג'ינס של G-Star, אני בג'ינס לראשונה מזה כמה חודשים...
חולצת שיפון מגולף, 50 ש"ח.
סיכת דש מסבתא.
סנדלים מאסוס, כ60 ש"ח.
קולה זירו, התמכרות חדשה ב1 יורו לפחית. לפחות זה לא משמין...
מה לבשתי(יום טיול)?
שורטס מפול אנד בר, 130 ש"ח.
גופיה מהיינס, 40 ש"ח.
ווסט קרושה מחנות בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
סנדלים מאסוס.
כובע מH&O, תמורת 20 ש"ח.
צמיד ושעון מסבתא.

מה לבשתי(ערב שני, בילוי בעיר)?
שמלה מאקססורייז, 100 ש"ח.
סנדלים מאסוס(במלון הסתובבתי עם עקבים ממקס מורטי, אבל בעיר קצת קשה ללכת עם העקבים האלה בריצוף המרושל, אז חזרתי לאסוס הנאמנים).
צמיד משוק הכרמל, 10 ש"ח.
טבעת מהאו"נ, 1.80 ש"ח.
קרדיגן של קסטרו, כ60 ש"ח בעודפים.

מה לבשתי(יום בטלה בבריכה)?
בגד ים(שלא רואים) מתאילנד, 15 ש"ח.
גלבייה מH&O, 35 ש"ח.
כובע משינקין, 35 ש"ח.
כפכפי אצבע שהיו הפריט היחידי שרכשתי ברודוס, 10 ש"ח.

כן כן, לא תאמינו, אבל לא קניתי כלום. בעיקר כי לא היה מה. כל מה שהיה באמת יפה בשווקים גם עלה מאוד יקר ואני כבר מעדיפה לפרנס את מעצבי ארצנו(כנראה בפלסטיק שוק הקרוב) מאשר את מעצבי יוון. מה שכבר היה זול גם נראה ככה ושוב, ניתן למצוא באותה האיכות ובאותו המחיר בשוק הכרמל/בצלאל בארץ. בקיצור, בפינת השופינג רודוס לא משהו, וזה בסדר. לא צריך לקנות כל הזמן. אפשר לנוח גם מזה(אבא שלי בטח קורא את השורות האלה ולא מאמין, אז כן אבא, לפעמים צריך גם חופש משופינג :) אבל רק לסופ"ש...).

בינתיים אני מתאפקת ולא כותבת לכם על הצדדים הפחות נעימים של החופשה, כי אני מחכה לתגובות רשמיות. אם הן לא יגיעו עד סוף השבוע, צפו לפוסט מלא תלונות, קיטורים ובעיקר אזהרות. אז... שלא יעבדו עליכם(דמיינו לרגע שאני נחמיה שטרסלר)!

2 תגובות:

Judith אמר/ה...

LOVE LOVE LOVE and Enjoy your blog. You look GREAT. Miss You,

קרן אמר/ה...

Thanks! miss you too!