11.10.2010

שישי של כיף

מזמן לא היה לנו אחד כזה. כשסיימנו עם העומס בעבודה מיד נסענו לרודוס, אבל לפעמים צריך איזה סופ"ש טוב בתל אביב כדי להחזיר אותי לעצמי. הסופ"ש האחרון היה כזה. מזמן לא העברתי כל כך בנעימים את יום שישי שלי. בבוקר הלכנו לארוחת בוקר בדלאל. למרות שכבר המון זמן תיכננתי לפקוד את המקום, רק בשישי האחרון זה התאפשר ואני מאוד שמחה על כך. לא שארוחת הבוקר שם היא עד כדי כך מיוחדת ומוצלחת. כן, הלחמים הטריים והבריוש, או הבריוש, אבל לדעתי מה שעושה את המקום הוא המקום עצמו והאווירה הקצת חו"לית שהוא משרה.
משם טיילנו קצת במתחם התחנה, קנינו בזיליקום שווה(שעוד יופיע כאן בהמשך) משוק האיכרים, הזלנו ריר על נעליים בשופרא(יותר נכון אני הזלתי ריר והוא הסתכל עליי במבט מודאג שמשמעותו בעצם "איפה את הולכת לאחסן אותן? אין לך מקום!"). מכאן כבר חזרנו למטלות יום שישי הרגילות כמו קניות לשבת ולעבור אצל הקצב, אבל אפילו המטלות המשעממות האלה עברו מהר.
אחרי שנ"צ סביר קמתי במרץ למטבח. היה לנו אורח חביב לארוחת ערב אז החלטתי להכין משהו שהחבר לא אוכל, אויב האומה, חציל! פרסתי לפרוסות דקות לאורך, הברשתי בשמן זית, פיזרתי קצת מלח גס ולתנור. מהם הכנתי גלילת חציל עם בזיליקום(הבטחתי ולכן אקיים), עגבניה וגבינה בולגרית(פטה זה יותר מדי שומן בשבילי כרגע), יצא טעים וקליל. על הדרך גם עירבלתי מלפטי(מתכון כאן). שבעים ומרוצים מארוחת הערב, נסענו ליס פלאנט לראות את Inception. החבר רצה לראות את הסרט הזה כבר כמה חודשים אבל עד עכשיו לא יצא. אי אפשר לספר יותר מדי על מה הסרט מבלי להרוס אותו, אז רק אומר שהוא סרט מעולה, אחד המוצלחים בשנים האחרונות. אם לא ראיתם עד עכשיו, מומלץ.
מה לבשתי?
חצאית מגולף, כ70 ש"ח.
גופיה מקסטרו, 40 ש"ח.
עליונית קרושה מחנות בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
טבעות, קרן וולף ואטסי.
שעונים מסבתא וDKNY.
אגב, תוכלו לקרוא כתבה שלקחתי בה חלק כאן, להשתתף בהגרלת כניסה זוגית לפלסטיק כאן, ולתמוך בי במאבק נגד הדקה ה90 כאן. המון הפניות. שיהיה שבוע טוב!

3 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

נראה טעים טעים, ואהבתי את שני השעונים :-)

4ME אמר/ה...

אני אוהבת את צבעי כלי האוכל. האוכל נראה טעים מאוד :-)

קרן אמר/ה...

תודה! טעים טעים ופשוט פשוט להכנה. תודה, ראיתי את זה בג'ק וג'יל מתישהו לפני כמה חודשים ונזכרתי ליישם עכשיו.

זו היתה מתנת כניסה לדירה מוצלחת מההורים שלי. כדאי לך לנסות בעצמך, זה ממש קל להכנה ונראה מאוד מרשים. אה, וגם טעים, אבל זה כבר פרט שולי כשזה נוגע לאוכל :)