13.10.2010

רשומת לק למהדרין

חייבת לחלוק את הלק שקיבלתי מOPI. הגוון הוא מטייל בין מספר גוונים וזה מה שכל כך מעניין בו. הוא מצליח להיות בו זמנית בורדו, חום שוקולד וחמרה. שינויים בתאורה מבליטים גוון אחר מבין השלושה בכל פעם. מה שנותן לי תחושה שציפורני מחליפות צבעים. מאחר והפעולה המעט מסריחה של הסרת הלק לא נכללה כאן על מנת להגיע לגוונים שונים במהלך היום, יש כאן קרן אחת מאוד מרוצה. לגוון המהולל מסדרת החורף קוראים I'm Suzi & I'm a chocoholic. לי לא נותר אלא להכריז We love You Suzi!
צירפתי כאן שתי תמונות, הראשונה עם פלאש והשניה בלי. כאן מתחת תמונה של בלוגרית אחרת, שהכי קרובה למציאות.
זוהי ההתנסות השניה במספר שלי עם OPI וגם הפעם אני חייבת לשבח. המריחה מעולה, הלק מחזיק מעמד טוב מאוד(ואצלי בדרך כלל מתחילות התקלפויות עוד ביום המריחה) וכמובן, כל הסופרלטיבים למעלה על הגוון. רק חבל שהמחיר בארץ גבוה יחסית, אבל לא בהרבה לעומת חו"ל. 59 ש"ח והוא שלכן.
והנה תמונה של שאר הלקים בקולקציה, סוזי מסומן בכוכב צהוב.
בקרוב(מחר, מקסימום שישי, מבטיחה) פוסט עם תמונות מהתצוגה המעולה של קום איל פו(שהיתה מרהיבה הן מבחינת הבגדים, הקונספט והמוזיקה שמיס רונאל הנפיקה בצורה מוצלחת).

6 תגובות:

sefi אמר/ה...

את ממש מלאת חוויות מהיום הזה.
הלק מעניין, למרות שאני פחות בחורה של אדום בציפורני הידיים. אבל שוקלת לנסות...

קרן אמר/ה...

היה לי יום נחמד :) מקווה שגם לך...
אם את לא בחורה של אדום, זה גוון טוב מאוד להתחיל איתו. כי הוא יותר חום-חמרה מאשר אדום-בורדו, ברוב סוגי התאורה. הפלאש לא עושה עם הגוון חסד.

michalooshka אמר/ה...

יקר לי:( אבל מתאים לך לאללה!
מתה לנסות את הטורקיז שלהם:)

4ME אמר/ה...

הם היו צריכים לקרוא לגוון SUZI SURPRISE :-) הצבע המטאלי המשתקף בבקבוקי הלק מעט מטעה.

קרן אמר/ה...

לא רק לך יקר :)
כן, שני הטורקיזים בהחלט מושכים. אולי תנסי למצוא באיביי...

צודקת, מתאים! כי הוא באמת מפתיע. לפחות אותי.
נכון, התמונות של הבקבוקים לא ממש לויאליות למציאות. מזל שיש לקלקניות מסורות שמעלות סווטשים. אני תמיד מחפשת את שם הלק בגוגל תמונות לפני שאני שוקלת משהו.

אנונימי אמר/ה...

whоah this blog is greаt і lоvе studуing your posts.
Keеp up the good work! Υou already knoω, а lot of individuаls are searchіng arοund fоr this informаtion, you can aid them
greatly.
Here is my page ... Click The Following Article