26.10.2010

זהב ויהלומים בלב פלורנטין

אתמול בערב התקיימה פרזנטציה של תכשיטי מילר בבית אוריאל אקוסטא שבפלורנטין. בין כל בתי המלאכה שבאזור שוכן לו מקום מיוחד ויפה. מאוד שונה משאר המבנים באזור. הפנים מסודר כפטיו אפלולי ושקט, עם רצפת דק וצמחיה. המקום עצמו היה מאוד יפה, אבל אז הגענו לתכשיטים...

אני עצמי עדיין לא הגעתי לגיל היהלומים, מסיבות כלכליות, אני מניחה, בשילוב עם חוסר הערכה(שכנראה מגיעה עם הגיל). סבתא שלי תמיד אהבה יהלומים. בשנים שעוד היה לה חשק ומצב רוח לפנק את עצמה(לצערי זה דעך בשנים שלאחר מות דודה שלי, בתה), היתה נוסעת בשמחה לביקור השנתי בחנות התכשיטים הקבועה שלה ורוכשת לה טבעת/צמיד/תליון. אליי החיבה לתכשיטים מתחילה לחלחל לאט לאט ממעמקי הגנים וכל כמה חודשים מתרחש שדרוג ברמה(אבל יקח קצת זמן עד שאגיע ליהלומים, כנראה).

ישבנו מסביב לשולחן שעליו נפרסה מפת תחרה שחורה, ואט אט נפרסו גם תכשיטים נבחרים מתוך שמונת הקולקציות של הרשת. התכשיטים מעוצבים על ידי מעצבים איטלקים וחלקם על ידי סטודיו מילר, ממש כאן בישראל במשכן החברה בדיזינגוף. בחרתי כמה מהפריטים שהשאירו עליי רושם:
1. קולקציית jaipur links.
2. קולקציית jaipur.
3. קולקציית il cairo. את הצמיד הזה תוכלו גם לראות על היד שלי בפוסט הבא. קצת מלחיץ לענוד עשרות אלפי שקלים על יד אחת.
4. קולקציית jaipur links.
5. קולקציית FANTASIA - מתוך miller top 5, חמשת הקולקציות הנמכרות ביותר ברשת לאורך 32 שנותיה.
6. קולקציית FILIGRANA, העגילים האלה מרשימים הרבה יותר במציאות.
7. קולקציית CONCERTO , שוב, מרשימות ביותר במציאות.
8. קולקציית marrakech - מתוך miller top 5.

מה שמיוחד בתכשיטים הללו הם הפרטים. שיבוצים בטכניקות מיוחדות. ליפוף בעבודת יד של חוטי זהב. חריטה בעבודת יד כדי ליצור טקסטורות. בכל תכשיט ניכרת ההשקעה והמחיר הוא אכן בהתאם. מצד שני, רוב התכשיטים הינם על זמניים ויוכלו לעבור גם מדור לדור. המחירים נעים בין 3000 ש"ח לתליון משובץ יהלומים ועד 200,000 ש"ח לשרשרת יהלומים ופנינים מרהיבה.

תגליות: מסתבר שבמורד הרחוב שלי שוכנת לה בלוגרית חמודה ואפילו לא ידעתי, ניפגש בסופר :)

4 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

זהב ויהלומים זאת התמכרות רצינית.
בחצי שנה האחרונה קניתי/נקנו לי התכשיטים שמעולם לא היו לי.
שתי טבעות יהלומים מדהימות וטבעת זהב נוסף, כולם 18 קארט. שרשרת מזהב 18 קארט עם תליון יהלום סוליטר, וצמיד פנינים עם סוגר מזהב.
הספק נחמד לחצי שנה, לא? :)
היד עוד נטויה כרגע, אני לוחצת על בעלי לתת לי לשבץ את טבעת הנישואין ביהלומים, אבל הוא טוען שכבר קיבלתי מספיק יהלומים לשנה הקרובה.

שרונה.

Mirelle אמר/ה...

היה כיף סוף סוף להתקשקש כמו שצריך. בקרוב בסופר :))

קרן אמר/ה...

שרונה, חתיכת שלל צברת לך! מקווה שזה מגיע גם עם מאבטח צמוד :)

מיראל, היה מהנה ביותר, שמחה שסופסוף הזדמן לנו :)

אנונימי אמר/ה...

I'm not sure why but this blog is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll chеck bасk latег anԁ see if thе problеm ѕtіll exists.
Here is my homepage ... www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm