24.10.2010

The Real Boyfriend

על הנייר מכנסיים בגזרת בויפרנד אמורים להתאים לי. אני גבוה יחסית, לא מאוד מלאה ובעלת רגליים יחסית ארוכות. אבל, כבר מדדתי עשרות מכנסיים בגזרה שכזו ואף אחד מהם לא מצא חן בעיני. כולם גרמו לי להראות שמנמנה, עם אגן רחב וירכיים שיכולות לשמש כעוגן, כולן תכונות שלא שייכות לי ביום רגיל. לי יש דווקא איזו בטנונת להסתיר ולרוב אני מצליחה, לדעתי. בקיצור, אני והבויפרנד, לפחות בגזרה, לא היינו חברים.
ביום חמישי התעוררתי עם חזון. נזכרתי שיש שקית עם ג'ינסים שלחבר נמאס מהם/גדולים עליו וחשבתי לשפצר אחד מהם למכנס קצר. מדדתי 3 פוטנציאלים אבל דווקא האחרון מבינהם התאים למטרה(הוא לא היה גדול עליי ולכן לא דרש תיקונים במכונה שלא היה לי סבלנות לעשות). שלפתי מספריים, קצצתי, קיפלתי והנה, יש לי מכנסיים!

אני די מרוצה מהתוצאה. כשלבשתי אותם החבר מאוד התלהב ולא ממש זיהה שהם היו שלו בגלגול הקודם. האחים שלו תהו איך המהפך הזה התרחש(ואולי גם חששו לגורל המכנסיים שלהם, שמא שתלתי רעיונות בראש של החברות) והביקורת הכללית היתה מאוד חיובית. האמת, הם גם פשוט מאוד נוחים, הבד שלהם מאוד רך. אז כנראה שאני בחורה אותנטית והייתי צריכה שהבויפרנד ג'ינס שלי יגיעו היישר מהחבר(ג'ינס של ZIP שעלה 120 ש"ח בסופעונה לפני 3 שנים).
הלכתי על לוק שהוא מאוד "קטלוג GAP" ואני מאוד מחבבת את זה. צירפתי חולצה מכופתרת עם כיסים בחזה של פול אנד בר, 120 ש"ח בחורף לפני שנתיים. בחרתי לקשור אותה בקצה כי זה יצר מראה קצת יותר נשי ופחות קשוח. לדעתי זה גם יצר אשליה של בטן שטוחה יותר.הוספתי את השרשרת שקניתי משלי דהרי, 300 ש"ח בשוק הפלסטיק האחרון. סנדלים של קליגולה, 210 ש"ח בקיץ הנוכחי. לק ירוק בקבוק של אורלי(שנשאר שלם על כל האצבעות כבר 3 ימים, מלבד אחת שהתקלפה בשלמותה כמו נחש).
שבוע טוב לכולם!
נ.ב
מה אתם אומרים על העיצוב החדש? אהבתם? יש הצעות? להחזיר את הקודם ולעזוב אתכם באמש'כם?

9 תגובות:

4ME אמר/ה...

נראה מצויין, אהבתי את האאוטפיט בשלמותו, מאוד מחמיא לך. בהחלט "מציאה" (תרתי משמע :-)

ביני אמר/ה...

גם לי יש לק כזה:)

sefi אמר/ה...

הג'ינס הזה באמת מהמם עלייך והבלוג ניראה אחלה ככה. אני מאוד אוהבת את הצבע והתבנית היחסית מינימליסטית.
שבוע מהמם שיהיה.

אנונימי אמר/ה...

תודה לאל שהעברת את אופציית התגובות למטה.

והג'ינס ממש מחמיא לך!

קרן אמר/ה...

4ME, נחמד לשמוע שאהבת. נו, כבר בזזת מכנסיים מהארון של הבעל? :)

ביני, זה צבע חייתי. גררר

ספי, תודה! על המחמאות לג'ינס ולבלוג. שבוע מהמם וצהוב שיהיה לך!

אנונימית יקרה, אני שמחה לשמוע שגרמתי לך לנחת(וקצת פחות לשמוע שקודם גרמתי לאי נחת). תודה! הוא מחמיא קצת יותר מדי, אני מתחילה לחשוב שהוא מתחיל איתי :)

אנונימי אמר/ה...

תגידי, זו תהיה חוצפה לשאול כמה את שוקלת? אני בדיאטה ובא לי להגיע בדיוק בדיוק למשקל שלך.
ומה הגובה שלך גם.

Oksana אמר/ה...

אהבתי מראה נחמד מאוד

קרן אמר/ה...

אנונימית, לא חוצפה, הכל בסדר :)
אני שוקלת 64-65 ק"ג והגובה שלי הוא 1.70. אבל זה מאוד תלוי גם במבנה גוף. אני לא ממש פטיט והחזה שלי לא קטן(75D). אני למשל הייתי שמחה לרדת 2-3 ק"ג, אבל אני נהנת מאוכל וגם ככה מקפידה. אז הגעתי למסקנה עם עצמי שאני מעדיפה להנות מהחיים, גם אם זה אומר להנות עם עוד 3 ק"ג עליי... בהצלחה בדיאטה! את מוזמנת לשלוח לי מייל אם יש לך עוד שאלות.

Ksyu, תודה, תבואי כל יום :)

אנונימי אמר/ה...

Hi, I do belieνe this is a grеat web ѕite. Ι
ѕtumbledupon it ;) ӏ аm goіng to come
bacκ oncе agаіn sinсe I sаved as a fаvoritе it.
Money аnd frееdom is the greatest wаy to changе, may yοu be гich and
continue to hеlp otheгs.
Here is my homepage ... Click through the following web site