1.11.2010

למה לקופיקו קוראים קופיקו?

לא הקוף ההוא מסדרת ספרי הילדים(שהפך כמובן לסדרת טלויזיה לטובת ילדי הADHD של היום שלא מסוגלים לפתוח ספר), אלא מכנסי קופיקו. למה קוראים להם כך? מישהו יודע? ההקשר היחיד שאני מצילחה לעשות הוא שכאשר לובשים מכנסיים בגזרה שכזו, אבל במידה שקטנה עליך, הכיסים בולטים החוצה כאוזני קוף. זו הסיבה הרשמית? מרתק...

את הרשומה הזו התכוונתי לכתוב ביום שבת בערב. ואז ביום ראשון בבוקר. ואז ביום ראשון בערב. ואז ביום ראשון בלילה כשלא הצלחתי להרדם. בסוף אני כותבת אותה עכשיו. זה לא נובע מדחיינות, אני לא דוחה דברים שאני נהנת מהם. זה נובע ממחסור חמור בזמן וכוחות. כי כשכבר יש לי זמן, הדבר האחרון שמתחשק לי לעשות זה לשבת חזרה על המחשב. קטע כזה של מתכנתים.

בשבת האחרונה נאלצתי לעבוד, כך שרוב מה שעשיתי היה לעבוד ולהכין אוכל עם החבר(אנחנו אוהבים לבשל יחד). הכנו קציצות בקר, אורז עם ירקות בסגנון אסייתי, פירה בטטה(עם אגוז מוסקט), בגט ששודרג ללחם שום(בשיטה פשוטה שעברה מאבא שלי אליי וכל מי שטועם מתמכר) ואת הקינוח אספנו ממיקי שמו. עוגת שמרים קראנץ' רוזמרי - שמרים זו חולשה שלי. אז עכשיו המקרר מלא בלפטאוברס וזה כיף. בערב, קצת אחרי 9, משהו שעבדתי ונלחמתי איתו במשך שבועיים סופסוף עבד, אז הודעתי לחבר שאני הרווחתי את כוס הבירה שלי ביושר. יוצאים. התאווררנו בליאו'ז בקדור לשעה וחצי, בדיוק במידה כדי להיות בתפקוד ביום למחרת. כשיצאנו חשבנו על זה שמתחם רמת החייל מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו בערב. האזור הזה - מגדלי זיו, הפך לשוקק חיים בשישי בערב. ישנם 3 פאבים שממוקמים אחד מול השני וכולם מלאים. אני דווקא אוהבת להגיע לשם. האזור מלא באוכלוסיה שלא ממש מחפשת צרות ויש חניה בשפע ובחינם. הבקדור הוא שלוחה של הליאו בלומס המוכר והישן ומיועד לאוכלוסיה מעט בוגרת יותר. מומלץ לבירה עם חברים, או סתם לאוורור קצר כמו שאנחנו עשינו.
מה לבשתי?
ג'ינס של DKNY מחנות עודפים בווגאס, תמורת 20$ בלבד. שווה במיוחד. סקיני במיוחד. עם ריצ'רץ' מעניין למטה.
חולצה מפיילינס בייסמנט בניו יורק.
סנדלים מקליגולה, 210 ש"ח. לדעתי מדובר בפריט הכי מנוצל ומשתלם שקניתי העונה. יש לי תחושה שהם יוכיחו את עצמם גם שנה הבאה(וגם בחורף עם גרביים אם יהיה לי האומץ).
חגורה מקסטרו עודפים, 20 ש"ח.
שעון של DKNY, שדווקא קניתי בארץ ב450 ש"ח אחרי הנחה(במקום 1100) ואז ראיתי בארה"ב ב40$...
סופי של מרק ג'קובס שמתלווה אליי הרבה לאחרונה :)
זהו פוסט שהתחיל בקוף ונגמר בפאב. קצת כמו בדיחה גרועה. לא?
וכעת אשוב לי לשורות הקוד שמחכות לי...

נ.ב
מצטערת שהתמונות לא באיכות משהו. המצלמה שלי ממש לא מתפקדת טוב בלילה. מתכננת על D3000, אבל כרגע זה לא בתקציב. בקרוב...

3 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

האאא, הייתי חוזרת לוואגס רק בגלל האווטלטים...

קרן אמר/ה...

והבופה של ארוחת הבוקר...

האאוטלטים שם זה משהו מיוחד!

Unknown אמר/ה...

החולצה מעלפת!
גם אני תהיתי כל הזמן למה קוראים למכנסיים קופיקו. את בטוחה שזה לא על שם הספר?
אני אנסה לעשות על זה חיפוש אינטרנטי ואחזור עם מסקנות :)