11.11.2010

סיפורי שיער

השבוע הוזמנתי להתנסות בסדרת קרסטס החדשה - נוטרי תרמיק לשיער יבש.
אחוז לא קטן מהישראליות סובלות משיער יבש-יבש מאוד. למה נתברכנו בתכונה הנפלאה הזו? הסיבות מגוונות - החל מאיכות המים ועד לשמש הקופחת. כמובן שצבע, פן וגיהוץ לא ממש משפרים את התופעה. הסדרה הזו נועדה לטפל בדיוק בבעיות האלה. נתחיל דווקא מהשורה התחתונה, זה עובד ולא רק עליי. ראיתי את התוצאות על מגוון של סוגי שיער(מבין המבקרות באירוע) ועל כולן ניכר שיפור במצב השיער.

את האבחון למטופל, השיער, עשה ארז ישראלי בצורה מאוד מקצועית. התיישבתי בכיסא ורציתי לשטוח את הבעיות הידועות לי. ארז היסה אותי בעדינות ואמר שקודם הוא יאבחן ומשם נמשיך. הוא זיהה במדוייק את הבעיות שמהן אני סובלת ופירט מה הטיפול.
אני דווקא מתייחסת מאוד יפה לשיער שלי. לא צובעת ולא מפנפנת. אבל הבעיה שלי מורכבת יותר. שורש השיער שלי הופך לשומני בתוך יום אחד, מה שאומר שאני חייבת לחפוף כל יום, אחרת השיער מאבד נפח וחיות. הקצוות שלי דווקא כן סובלים מיובש ובכלליות השיער שלי די דק. את האבחון הנ"ל ארז סיפק, מבלי שאגלה לו את התשובות. מקצוענות. בעיקר כי רוב הספרים בארץ לא ממש יודעים איך להתמודד עם שיער שהוא גם שומני וגם יבש. בכלליות קרסטס שמים דגש על מקצוענות. המוצרים נמצאים רק ב200 מספרות ברחבי הארץ והספרים עוברים הדרכה והכשרה על כל סדרה.
מכאן הועברתי לטיפולו המסור של אלי החמוד. הטיפול התחיל בחפיפה בשמפו קרסטס לשורש שומני, לאחר מכן מסכה לקרקפת ולאחריה מסכה לשיער יבש. בשלב זה אלי החל להשתמש בכישרון שלו ולספר אותי. התוצאה לפניכם ואני מאוד מרוצה. בדרך כלל אני לא עושה פן במספרה, כי הוא לא מחזיק יותר מעד הערב, בגלל שומניות השיער. הפן הזה החזיק יומיים במצב מצויין, אצלי מדובר בשיא. השיער וגם התספורת נראים הרבה יותר טוב מקודם, גם ללא הפן. השיער מבריק יותר ורך יותר לאחר הטיפול.
כעת אני משתמשת בשמפו לשורש שומני ובמרכך לשיער דק של קרסטס. התחלתי להשתמש במוצרים רק לפני יומיים ולכן לא אוכל לתת כרגע חוות דעת מלאה עליהם. כן אציין שהשמפו שיפר את מצב השומניות והתוצאות לאורך זמן מעניינות יותר. לגבי פעולת המרכך, אני לא יודעת לזהות האם השיער רך ומבריק בגלל המרכך או שעדיין מדובר בהשלכות הטיפול במספרה. מבטיחה לעדכן בעוד
שורה תחתונה - המחיר
מחיר מומלץ לצרכן לטיפול במסכת קרסטס במספרה הוא 69 ש"ח.
מחירי כל הסדרות הם באותו סדר גודל. להלן מחירי הסדרה החדשה:
שמפו 250 מ"ל, 117 ש"ח.
מסכה 500 מ"ל, 250 ש"ח.
מרכך 200 מ"ל, 148 ש"ח.
לאיתור המספרה הנוחה לך : 1-800-301-666

והערה שלי לגבי המחירים. כמובן שבתור צרכנית אינטרנטית מושבעת מיד פניתי לבדוק מה המחיר של המוצרים בeBay, ובכן, לא עובדים עלינו לשם שינוי. התמחור כמעט זהה וההפרש(לטעמי) לא מצדיק רכישה ברשת.

תמחור במספרה של ארז ישראלי:
תספורת 220-299 ש"ח.
טיפול במוצרי קרסטס 40-80 ש"ח.
במידה ורכשת מוצר של קרסטס, הטיפול כלול במחיר.

פרטי המספרה:
ארז ישראלי, שדרות בן צבי 2, רמת גן. טלפון: 03-5748014/5.
תמיד כיף לצאת עם כזה חיוך(וכזו תספורת) ממספרה...
תודה רבה לתמר על התמונות והחברה הנעימה :)

12 תגובות:

4ME אמר/ה...

בליסימו, התספורת מקסימה, יוצרת לך מסגרת מחמיאה מאוד לפנים. תתחדשי :-)

Ksenia אמר/ה...

היי,
התספורת שלך מדליקה!
את יכולה לפרסם את השמות המדויקים של המוצרי שיער בהם השתמשת? אני סובלת מאבחנה דומה לשלך. :)

קרן אמר/ה...

4ME, תודה!

קסניה, תודה גם לך!
בעיקרון ציינתי את הפרטים שאני יודעת, אבל הנה שמות מדוייקים יותר של מה שיש ברשותי:
השמפו נקרא Kerastase Bain Divalent balancing shampoo for oily roots.
המרכך הוא מהסדרה החדשה ונקרא Kerastase Nutri-Thermique intensive nutrition conditioner. אבל אם יש לך שיער עבה, המסכה היא זו שמתאימה לך.
בעיקרון המוצרים נמכרים רק במספרות על מנת שהספר יתאים לכל אחת את המוצר במדוייק, זו הגישה שלהם.
מקווה שעזרתי.

אנונימי אמר/ה...

א. תתחדשי! ממש אהבתי את התספורת החדשה :) אפשר לראות תמונה גם בלי פן? סתם מתוך סקרנות :)
ב. שימי לב שבחנויות שמחזיקות מוצרי שיער של חברות מקצועיות ניתן להשיג את המסכות במחיר של 190 שקלים, שזה הבדל משמעותי לטעמי.

קרן אמר/ה...

אנונימית,
א. תודה רבה! בפוסט הבא תהיה תמונה בלי פן. את צודקת, תספורת נמדדת באיך היא נראת בצורה הטבעית, זו שבה אני מסתובבת בדרך כלל. עד הפוסט הבא תאלצי לסמוך על דעתי, גם בלי פן היא יפה :)
וזה היה קידום קצר לפוסט הבא שאפילו לא צולם...

ב. המחירון שסיפקתי כאן הוא מיחסי הציבור. אני מניחה שמדובר במחיר מומלץ לצרכן ובוודאי שכל מספרה יכולה לתמחר כרצונה, מעלה או מטה. 190 ש"ח זה אכן הבדל משמעותי. תוכלי אולי לתת שם או לינק לחברות הללו?(זה אחלה טיפ שאשמח לעדכן בפוסט)

אנונימי אמר/ה...

אני בהחלט מאמינה לך! :)

אז זהו, שזה מסובך. יש לדוגמא את רשת "דרך היופי" שיש להם אפילו חנות באינטרנט מסתבר (גיליתי את זה רק כשגיללתי את השם עבורך) ועוד כל מיני חנויות מקצועיות (אני מכירה אחת במדרחוב בירושלים ועוד אחת בעיר הולדתי חולון...). למה זה מסובך? כי המספרות שמוכרות את המוצרים שהוסמכו ע"י קרסטס למכור את המוצרים כועסות, מאחר והן מחוייבות ע"י החברה למחיר מחירון ואילו הרשתות המקצועיות מייבאות את המסיכות מחו"ל מוכרות את המוצרים במחיר מופחת. זה גרם לכך שלפני כשנה קרסטס פירסמה אזהרה מפני מוצרים מזוייפים שלה בחנויות שאינן מוסמכות לכך, אבל דיברו על כך שזה סתם היה ניסיון הפחדה של החברה מאחר והמספרות שמוכרות את המוצרים שלה לחצו עליה לעשות משהו בנידון..
מסובך, אמרתי? :)

michalooshka אמר/ה...

ווואוווווו כלכך מתאים לך!!! את נראית מדהים.
תודה על ההמלצה. וואו

קרן אמר/ה...

ראשית, תודה שהשקעת, חיפשת וביררת. תודה וכל הכבוד על ההשקעה!

שנית, אחרי התגובה הראשונה שלך דיברתי עם יחסי הציבור על מנת לברר האם המוצרים משווקים על ידי החברה לחנויות ולא רק למספרות. התגובה היתה שהמוצרים משווקים על ידם אך ורק למספרות המורשות וכי הם אינם לוקחים אחריות על מוצרי קרסטס שלא מיובאים על ידם.

כמו שהגדרת את זה, מסובך.
אפשר להשוות את זה ליבוא מקביל של מוצרי חשמל, מצלמה למשל. את יכולה לרכוש מצלמה מהיבואן הרשמי ולקבל אחריות של היצרן למוצר. מצד שני, את יכולה תמורת סכום נמוך יותר לקנות את אותה המצלמה בדיוק אבל עם אחריות אחרת, של מעבדה מקומית ולא של החברה העולמית. כל אחד יבחר אחרת על פי שיקוליו. נכון שאי אפשר לגמרי להשוות בין אחריות על מסכה לשיער לבין מצלמה, אבל הבנת את הרעיון הכללי.
ברור שלמספרות יש אינטרס שתרכשי אצלן, אבל יכול להיות שיש משהו בתגובה של היבואן. הטענה של היבואן הרשמי היא שהמוצרים שמיובאים ישנים ולעיתים פגי תוקף.

אם את שואלת את דעתי, לטעמי כדאי לפחות את ההתאמה הראשונית של המוצרים לעשות בצורה מסודרת במספרה מורשית. לפחות מהניסיון שלי, האבחון שהספר סיפק עשה חצי מהעבודה. הרי גם אם תשתמשי במסכה הטובה בעולם, אבל היא לא נועדה כדי לטפל בסוג השיער שלך, היא לא תעשה את העבודה.
וכמובן, לבדוק היטב את התאריכים על המוצרים מהיבוא המקביל.

ושוב, תודה על התגובה המפורטת.

קרן אמר/ה...

מיכלושה, תודה :)

אנונימי אמר/ה...

בשמחה! :) אני מסכימה לחלוטין עם האנלוגיה שלך ולכן כמו שאמרתי- זה מסובך. בזמנו אומנם דיברו על כך שקרסטס "מזהירה" מהייבוא המקביל מאחר והוא פוגע במכירות שלה ואין אמת בדברים, אך אין לי דרך לדעת אם האיומים האלו נכונים או לא.
הסיפור שלי- הייתי גם אני במספרה שמוכרת מוצרי קרסטס, אובחנתי והתחלתי טיפול עם המסיכה לשיער יבש (שנקנתה מחנות של ייבוא מקביל). לחצי שנה הכל היה כמו סיפור אהבה עד שכנראה סר חיני מפני המסיכה והיא הפסיקה להפעיל את קסמיה :(
וכך שוב נדדתי לי בחיפוש אחר מוצרי שיער מוצלחים. שילוב של תספורת חדשה ושימוש בליין המוצרים לשיער יבש של אלביב (שזו הרי חברת בת של לוריאל כמו קרסטס) שיקמו את שערי.
כך לדלות תקציב שביננו- אני ממליצה על הסדרה הצהובה של אלביב. :)

וכל הכבוד לך על העבודת רגליים (או במקרה הזה- טלפונים) כדי להשיג תשובה רצינית! :)

Mirelle אמר/ה...

wow! התספורת מדהימה עלייך! מחמיאה לך כל כך! יצא מצחיק שקודם קראתי את הפוסט של תמר, שכתבה שאת יצאת מהמספרה ונראת כמו כוכבת קולנוע. כעבור מס' דק' אני אצלך ויקירתי, את נראת לגמרי כמו כוכבת קולנוע! מדהימה :)

קרן אמר/ה...

אנונימית, אני מניחה שלעולם לא נדע וצריך לעשות את השיקולים, לכל אחד יש אינטרס לפרסומים כאלה וכאלה...
העיקר שבסופו של דבר מצאת את מה שגורם לשיער שלך להראות טוב. העלות לא תמיד מצביעה על משהו.
במקרה הזה, היחצנית בחורה מאוד חביבה שענתה בסבלנות על השאלות שלי לכל אורך הדרך, הרגשתי בנוח לנהל איתה שיחה גם בנושא הזה.

מיראל, תודה רבה! אני מסמיקה פה :) העניין הוא שהתספורת נראת די שונה עם השיער הטבעי שלי(עדיין מאוד יפה, אבל שונה) ולאט לאט מחלחלת אליי ההבנה שכנראה שאאלץ לפנפן מדי פעם כדי לחזור ולהיות כוכבת קולנוע :)