9.12.2010

תוספת חדשה

לפני יומיים קיבלתי מתנה, חתיכת מתנה, מההורים שלי. Nikon D3100, סופר מצלמה. הרכישה בוצעה בערמומיות מירבית, תוך הפעלת החבר לביצוע המשימה. אני לא הצלחתי לחשוף אותם ותפסו אותי לגמרי מופתעת. ישבתי במסעדה, מחבקת את הקופסא ומשמיע צווחות קטנות של אושר מדי פעם. כן, נראתי קצת משוגעת. אבל כבר הרבה זמן שאני מתכננת ומתלבטת מה לקנות, כמה להשקיע ולפעמים מעבר לעניין שמדובר במתנה יקרה, זה מאוד כיף שמישהו עשה את הבחירה הקשה בשבילך. והחבר בהחלט בחר טוב. המצלמה מוציאה תמונות כל כך חיות וצבעוניות, שלפעמים המציאות נראת דרכה יותר טוב.
אתמול השתעשעתי איתה לראשונה. טיילתי עם אמא שלי ואמא של החבר במתחם התחנה ובנווה צדק. הגענו למתחם התחנה מוקדם יחסית, ב10:30, כך שלא היו שם המון אנשים(או ילדי חנוכה פרועים) וניתן היה לשוטט בחנויות בכיף. לא ממש קנינו, כי לא מצאנו משהו שבאמת גורר גיהוץ כרטיס בסכום לא פעוט, אבל נהננו מהשיטוט במתחם. מה שכן גיליתי הוא שנעמה בצלאל מיתנה מעט את מחירי השערוריתיים(בעיני) וכעת ניתן למצוא שם חולצות בטווח ה200-350 ש"ח וחצאיות ב340 ש"ח. השמלות עדיין מאוד יקרות, אבל איכשהו אני יכולה להבין את זה. אז שווה להיכנס בחנות ולחשוש קצת פחות לגורל חשבון הבנק.
משם כבר עמדנו לעזוב את המתחם ולהמשיך בשיטוט לכיוון נווה צדק, אבל אז אמא של החבר ראתה שלט על תערוכת כרזות ישנות. התערוכה באמת יפה ומעניינת. משעשע לראות שפעם כיכר אתרים הופיעה במרכז שלט פרסום לעיר תל אביב. היא דווקא נראתה די יפה. אני חושבת שחבל שהזניחו אותה. הרי לא עושים איתה כלום, אז למה לא לתחזק אותה עד שיחליטו מה גורלה המר? בתערוכה הופיעו גם לא מעט כרזות מסרטי צ'רלי צ'פלין שהיו צבעוניות ומקסימות. כל הכרזות בתערוכה הן למכירה וכנראה שאם היה לי בית יותר גדול עם קיר פנוי, הייתי רוכשת אחת מהן. יש משהו בנוכחות של כרזה ישנה אותנטית. אם גם אתם כמוני, נטולי קירות ריקים בחיים, תוכלו להתנחם בגלויות בגדלים שונים כמזכרת בעלות סימלית ביותר. 10 ש"ח לגלויה קטנה(בגודל חצי A4) או 20 ש"ח לגלויה גדולה(קצת יותר גדול מA4). צילמתי תמונות בתערוכה(מאחר ולא היה שלט שאסור, וצילמתי בכוונה מיד כשנכנסתי ליד השומר בכניסה), אבל בסוף הסיבוב אמרו לי שאסור לצלם, כך שתאלצו להאמין לי לגבי ייחוד הכרזות :) משום מה התערוכה לא מופיעה באתר המתחם, אז אני אכווין אתכם. היא מוצגת בחלל שמעל צומת ספרים וקפה גרג.
משם המשכנו לשוטט בנווה צדק ונתקלנו בחנות קרמיקה מקסימה שגרמה לאמא של החבר להחליט שהיא חוזרת לקרמיקה, עם המון רעיונות חדשים. אין כמו נווה צדק לגירוי בלוטת היצירתיות. בהמשך נתקלנו בעוד חנות מאוד מיוחדת בשם אפרת, אבל עליה אכתוב פוסט שלם ונפרד מרוב שהיא כל כך מיוחדת.
מה לבשתי?
שמלת חולצה מH&M, עלתה 140 ש"ח בקיץ.
גרביון בורדו אטום מארה"ב.
פלאטס של Aero soles, עלות 50$ בארה"ב, בארץ הן עולות 380 בערך.
שרשרת "זהב" פרחונית משוק הכרמל, 20 ש"ח.
צמידים משוק הכרמל, 10 ש"ח.
תיק קטן וחמוד, אמא של החבר קנתה לי בפולין.
מה אמא שלי לבשה?
צעיף מH&M, קיבלה מתנה ליומולדת מחברה.
סריג של מיכל אמה, נקנה בבוטיק דידי בטאגור.
ג'ינס של תמנון, 100 ש"ח.
מגפון קאמל מקליגולה, 350 ש"ח שנה שעברה.
תיק סגול מחנות ברחובות, 150 ש"ח.
בסופ"ש אמור להיות סופסוף חורף אמיתי, מוכנות?

6 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

איזה כיף איזה כיף! תתחדשי ותהני (וגם אנחנו).

LookinFab אמר/ה...

תתחדשי!! יופי של איכות!!

Standing Ovation אמר/ה...

איזה שידרוג! תתחדשי

Mirelle אמר/ה...

תתחדשי! התמונות מעולות ☺ אחלה מצלמה, בטוח שרק תהני ממנה.

קרן אמר/ה...

תודה רבה לכולכן!
בסופ"ש אני מתכננת לתת לה את מלוא תשומת הלב ומקווה שאגיע להוציא ממנה את המקסימום.

אנונימי אמר/ה...

Thank yοu for the goοd wгiteup.
It in fact was a amuѕement account it. Loοk advanced to far aԁdeԁ agreeable from
you! By the way, how сan we communicatе?
Look at my web site :: http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm