20.12.2010

חתונה בחורף

אתמול בערב הלכנו לחתונה של בן דוד של החבר. בגדים לחתונה זה תמיד קצת בעיה, במיוחד בארץ. מצד אחד לא רוצים להגיע אוברדרסד כדי שלא יבלבלו אותך עם משפחת החתן/כלה הקרובה. מצד שני, את לא רוצה להגיע בג'ינס, ולא משנה עד כמה הוא אהוב ופופולרי. חתונה בחורף מוסיפה לכל המשוואה הזו גם את עניין החום-קור. רוב השמלות "החגיגיות" הן קצרות וקרות ולא ממש מתאימות למזג אוויר חורפי. לרוב הפתרון הוא ללבוש שמלה קייצית, לעטות על עצמך מעיל עד הגיעך לאולם ולקוות שיש חימום טוב (או DJ טוב) שיאפשר לך להיפרד ממנו לשלום עד לעזיבה.
הפעם ביקרנו באולם שכבר יצא לי להיות בו בשנה שעברה וזכרתי שהיה מאוד קר. כל כך קר שלמרות שלבשתי סריג נאלצתי להישאר עם המעיל עליי כל הערב(ואני לא מהבחורות שכל הזמן קר להן, גם באוגוסט). אז תכננתי מראש על ביגוד חם יחסית. סריג שחור ומחמם וחצאית עם גרביון עבה. מה אומר ומה אגיד. עבדו עליי! באולם היה חום איימים, רוב האנשים די התבשלו עד שאחרי החופה הפעילו קירור. ומה אני רוצה לומר בכל הסיפור הזה? שכנראה אין סיבה להתחכם...
בדרך כלל אעדיף שמלה לחתונה או אירוע מיוחד, סתם כי זה מרגיש מגונדר יותר. הפעם משום מה נחה עליי רוח שטות אחרת והחלטתי לארוז חצאית. זה מוביל אותי לעובדה שהייתי צריכה להחליט עוד בחמישי אחה"צ מה אני לובשת בראשון בערב(או לכל אורך הסופ"ש אם להיות מדוייקים). אני די מתעבת את האריזות ארוכות הטווח האלה. משום מה זה מטריד יותר מלארוז לסופ"ש של חופשה בחו"ל.
מה לבשתי?
חצאית מגאפ בארץ, אחרי כל מיני מבצעים(קנה ב300 שלם 200 ונקודות של לאומי קארד) עלתה בערך 130 ש"ח.
סריג שחור ישן נושן שלא זכור לי מהיכן הוא הגיע.
גרביון אפור עם נקודות מגאפ, עלה 35 ש"ח.
סנדלים מאלדו בארה"ב, כ180 ש"ח.
שרשרת וטבעת מתנה מהחבר.
ולמקרה שלא שמתם לב, פנפנתי את שיערי :)

6 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת שהייתי משוכנעת מהכותרת שאת מבשרת כאן, קבל עם ועדה, על חתונתך הקרובה.
אהבתי מאוד מאוד את שילוב הצבעים החורפי, אבל משהו בגזרה לא הסתדר לי. אני חושבת שיותר מחמיאות לך חצאיות קצרות יותר, למרות שזאת באמת ממש יפה...

LookinFab אמר/ה...

וואיי, נשמע מבאס, להזיע על רחבת הריקודים. בגלל החשש שזה יכול לקרות, אני תמיד מתלבשת ככרוב, מליוני שכבות..

הפריטים של גאפ תמיד נראים סופר איכותיים, אהבתי מאוד את החצאית!

אנונימי אמר/ה...

אני לא מצליחה להתרגל לרעיון ו/או למראה של סנדלים עם גרביונים. זה איכשהו תמיד מזכיר לי את החננים שהיו מגיעים לבית ספר עם סנדלים וגרביים.
יפה לך הפן

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, טוב לנו בסטטוסנו הנוכחי ואם כבר יהיה איזה טקס, כנראה שהוא יערך בקפריסין או כל אלטרנטיבה אזרחית אחרת. מבטיחה לעדכן :)
תודה ואני די מסכימה איתך, חצאיות קצרות מחמיאות לי יותר, אבל זו היתה כל כך יפה שהחלטתי לקנות אותה למרות האורך הקצת פחות מחמיא.

תמר, אל דאגה, לא הזעתי על רחבת הריקודים מאחר ולא רקדתי. כל האאוטפיט הזה התבסס על ההנחה הזו, שהתגלתה כנכונה. לא אוהבת מוזיקה מזרחית ובחתונות בצפון זה הפסקול המלא...
גאפ באמת איכותיים ולראשונה קניתי בסניף בארץ. אני חושבת שבסייל הפריטים שלהם מאוד משתלמים. בייסיק איכותי שישאר שנים.

אנונימית, גם אני התקשתי להתרגל לרעיון, עד לאאוטפיט הנוכחי. לא תראי אותי נועלת סנדלים פתוחים לחלוטין עם גרביון(גם לא שקוף, פיכס!), אבל בסנדל הזה, שהאצבעות רק מבצבצות ממנו מעט, אני מוכנה להתפשר.
תודה! זו פעם ראשונה בחיים שהלכתי למספרה לעשות פן במיוחד(ולא כחלק מתספורת). אני לא בחורה של פן בדרך כלל, אבל עם התספורת הזו זה נעים לי. כנראה שאגוון ככה מדי פעם.

ליאת אמר/ה...

אני מאד אוהבת את הלוק
דווקא לא מסכימה שהאורך לא מחמיא
וגם שילבת הכל בצורה מושלמת
גם המראה של הסנדלים + גרביונים ממש תורם

יש לי חצאית ממש דומה של טומי הילפיגר, נתת לי רעיון להרכבת אאוטפיט מקסים ביותר

ולסיום, למרות שבעיניי הטבעי הכי יפה לך, אין ספק שהפן מוסיף ומשדרג את המראה לאלגנטי ביותר

אנונימי אמר/ה...

I do consider all οf the conсеpts you have offeгed on
your post. They're very convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are very quick for beginners. May you please prolong them a little from next time? Thanks for the post.
Feel free to surf my web blog - please click for source