11.1.2011

פינת הגבר

אפשר להרגע, אני לא מתכוונת לכתוב על כדורגל, כדורסל או ספורט כלשהו. בימינו זו כבר לא בושה להיות גבר ששם לב למה שהוא שולף מהארון. גברים מקפידים יותר ויותר על טיפוח העור(במיוחד לפני ואחרי הגילוח), לבוש ובישום. כבר מזמן רציתי ליזום כאן פינה גברית קבועה ולנסות להתמיד עם פוסט גברי אחת לשבועיים-שלושה(מגיע להם לפחות את זה). גם אם לא למען קוראי הגברים(היי אבא!), אז למען הקוראות והעוקבות שיעבירו את המידע הלאה(כי כיף לנו לראות את הגברים בחיינו קצת יותר אסטתייים ונעימים לעין).
והפעם, טיפוח. החבר ואני קיבלנו לביקורת בושם מתוך סדרת הבשמים החדשה של ראלף לורן, Big Pony. הסדרה כוללת ארבעה בשמים לגברים(אבל לא רק ועל כך ארחיב בהמשך), כל אחד מהם בסגנון שונה שפונה לטווח גילאים אחר ותווי ריח שונים. האריזות של הבשמים ססגוניות ושמחות במיוחד, לראות את ארבעתם יחד זו פשוט חגיגה של צבעים(אבל עדיף לא לרסס את כולם יחד, כי זו בדיוק הנקודה שבה החגיגה נגמרת...).

קיבלנו את הבושם ביום שישי(את מספר 4 - הסטייליסט), בדיוק לפני שיצאנו למסע המופלא לנהריה(אל ההורים שלו). אני הייתי מאוד מסוקרנת לגבי הריח(כן כן, חוסר יכולת לדחות סיפוקים) אבל חששתי להתיז במרחב הסגור שאני עומדת לבלות בו שעתיים רצופות - האוטו. אם הבושם יהיה מסריח, זה קצת יעכיר את האווירה. החבר הציע לפתוח חלון ולהתיז החוצה פעם אחת, כך שנוכל לרחרח. הריח הריח לא רע, אז החלטנו להמשיך עם הדבר האמיתי ולהתיז על החבר. מאחר ואני מוכשרת, רוב הבושם הגיע אל ידית ההילוכים ומעט מאוד אל ידו של החבר. אבל בכל זאת הבושם הורגש עליו והריח היה מאוד נעים ומעניין.

מאחר ואנחנו לא נסיינים רשלנים, אתמול החבר נידרש לניסוי מלא וחוזר. כי צריך לתת כאן נתונים לגבי שרידות עד סוף היום(שלא תגידו שאנחנו לא מספקים לכם תחקיר מעמיק). התזה אחת על אזור הצוואר והחבר יצא לעבודה. הניחוח מוגדר כעצי פירותי, משלב מנדרינה ועץ קיארה. אני לא מתיימרת להבין בתווי ריח, אבל השורה התחתונה היא שהבושם מאוד לטעמי. יש לו ניחוח מתוק אבל לא מתוק מדי, עם מעט חמיצות וארומה גברית עדינה. הוא לא בושם אגרסיבי, מהסוג שעוטף את הלובש אותו בעננת ריח דומיננטית, אלא אלגנטי יותר. במבחן העמידות הוא עמד בהצלחה. החבר חזר הביתה אחרי יום עבודה והבושם עדיין הורגש עליו.

הבשמים בסדרה מאוד שונים אחד מהשני ואפשר לומר שהסדרה מצליחה לכסות את כל הטעמים האפשריים בבושם.
בושם מספר 1 - הספורטיבי, ניחוח לימוני, שילוב של ליים רענן עם אשכוליות. מאוד צעיר וקליל. זה הבושם השני בסדרה שהתחברתי אליו.
בושם מספר 2 - המפתה, שוקולד מריר ומושק. אני לא חובבת מושק, במיוחד לא על גברים, אבל לחובבות הז'אנר המושקי שווה לתת רחרוח.
בושם מספר 3 - ההרפתקן, ניחוח עצי, ג'ינג'ר בשילוב עלי מנטה. בשבילי הוא היה קצת יותר מדי חריף, אבל יכול להיות שעל העור הוא יריח אחרת.

וכעת לסוגיית הגברים-בשמים-נשים. אודטה, כוהנת הטיפים, כבר הכריזה בכל מדיה אפשרית שהיא משתמשת אך ורק בבשמים של גברים. העמידות טובה יותר והניחוח תמיד מרגיש לה טוב ודומיננטי יותר. גם לי היתה תקופה בה השתמשתי בבושם של גברים. זה היה אמפוריום של ארמני. הגרסה הגברית באמת הריחה כמו הגרסה הלא מתנדפת של הנשים. מעולם לא קיבלתי הערה על כך שהבושם גברי והעמידות שלו היתה מפתיעה אותי בכל פעם מחדש. אם תשאלו אותי, יש סיכוי לא קטן שאגנוב התזה או שתיים ממספר 4 של החבר. ולא כי הבושם לא גברי, הוא דווקא מאוד גברי. אבל על העור שלי, בהתזה קלה, מתקבל ניחוח עדין שנשאר לאורך זמן. צריך יותר מזה מבושם?

את הסדרה ניתן להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן, הניו פארם ואפריל בעלות של 480 ש"ח ל125 מ"ל(בקבוק גדול יחסית).

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

Thіs is а topic that's close to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?
Feel free to surf my weblog ; visit the following post