14.1.2011

מעצבי העיר

אתמול בערב ביקרתי יחד עם תמר מLookin' fab בשוק מעצבי העיר. בשנה שעברה ביקרתי בשוק עם אמא שלי ותכננו את הביקור בקפידה מאחר וניסינו לקלוע לשעה שנחשבת פחות עמוסה, שישי אחה"צ. אז זו באמת היתה שעה מוצלחת יחסית, כי הדוכנים לא היו עמוסים. בשנה שעברה לא מצאתי את עצמי יותר מדי, מלבד שמלת מעטפת אחת בצבע ירוק זית. הכל היה אפור מדי, יקר מדי וזהה מדי בשבילי. לאמא שלי היה יותר מזל והיא יצאה משם עם שתי מציאות, שמלה וחולצה ב100 ש"ח האחת.
אחרי כל האפור של שנה שעברה, ולאחר שלא יצא לי לעשות תיקון חוויה צבעוני בשוק הקיץ(שלא התקיים השנה), הגעתי הפעם עם ציפיות מתונות. הדוכן של רוס אובטה שהוצב כרגיל בכניסה היה צבעוני ומפתה, אבל בגלל טווח המחירים הגבוה החלטתי שלא להיכנס, אבל עוד נחזור אליו... נראה שהשנה הצטרפו ליריד מעצבים חדשים, ועזבו כמה ותיקים. מבחינת היצע, גם השנה הרוב היה אפור וזה די מאכזב. היה ניתן למצוא פריטים בסגול וכחול כהה אצל רוב המעצבים, אבל אפור בהחלט שלט ביד רמה מלבד בביתן של קאלה שהיה צבעוני כרגיל(וסתם חידה קטנה, ממתי קאלה היא חנות מעצבים?).
השורה התחתונה היא שאם אתן אכן מרגישות בחוסר בפריט אפור בארון או שאתן חובבות מושבעות של אפרתה או כל מעצב אחר שמשתתף, שווה לכן לקפוץ לבקר בשוק. רוב המחירים הם אכן לאחר הנחה יפה מהמחיר המקורי. למשל, חולצה אוורירית של אפרתה ב150 ש"ח במקום 280. שמלה מחויטת בגזרה מעולה באורך הברך של אסף פלג ב120 ש"ח במקום 400. חולצת משי של רוס אובטה ב360 ש"ח במקום 520.

אני חושבת שפעילות הפייסבוק של המעצבי העיר אפשרה לכל המעוניינת למצוא דרך להיכנס לשוק בחינם, או לפחות להגיע עם שובר הנחה כלשהו. זה מעדן במקצת את המחיר הגבוה שנגבה בכניסה, 15 ש"ח.
וחזרה לרוס אובטה. אחרי שדילגנו עליהם באלגנטיות בתחילת הסיבוב, החלטנו לתת להם צ'אנס נוסף לאחר שלא גיהצנו את הכרטיס בשומקום. תמר, מהלך מעולה! התברר שגם קולקציית החורף הנוכחית וגם פריטים מעונות קודמות נמכרו בהנחות יפות מאוד. לדוגמא, חצאית רוכסנים מבד נוקשה ב170 ש"ח, טוניקות משי ב190 ש"ח, ג'ינסים ב260 ש"ח.
אני קניתי טוניקת משי בצבעי קורל(שתהיה מאוד באופנה בקיץ הקרוב) ב190 ש"ח וחזרתי מרוצה הביתה.

שווה לנסות לצוד פריטים כאלה, שיכולים להתאים לעונה הבאה. יש לא מעט כאלה ביריד.
מעצבי העיר, ביתן 11 גני התערוכה. היום עד 18:00, מחר עד 23:00.
בתמונות, המופע של נמרוד פלד, שעלה על עקבים בגובה תינוק בן חודשיים, דוכן התכשיטים של דוברמן - תכשיטים מיוחדים ממנגנוני שעון, כמה חבל שהדוכן היה ריק ממוכרן.

4 תגובות:

PASSIONISTA אמר/ה...

איכשהו התפספסנו לנו. תתחדשי על הטוניקה. זה רק מלמד לא לפסול דברים מראש...

sefi אמר/ה...

תתחדשי על הרכישה. אני כבר הפסקתי ללכת לשוק מעצבי העיר. לא יודעת למה האמת, פשוט כי אני אף פעם לא מצאתי שם משהו יפה ולא יקר.
שיהיה סופ"ש נעים.

CV אמר/ה...

i <3 rhus ovata
לפי דעתי, עדיין אין להן תחרות בשוק הישראלי

תתחדשי!

קרן אמר/ה...

תמר, צודקת! צריך להישאר עם ראש פתוח...

ספי, מבינה למה את מתכוונת. זו הפעם השלישית שלי בשוק ובכל פעם אני יוצאת עם פריט אחד שווה. אני מניחה שהוא מוצלח יותר לבחורות שמראש רוכשות את רוב הפריטים שלהם אצל מעצבים.

סיוון, הפריטים שלהם באמת ייחודיים יחסית למעצבים ישראלים אחרים וזה בולט עוד יותר בשוק המעצבים. הבעיה היא שלבחורה הממוצעת אין את התקציב לקנות אצלם לא בסיילים. אני מאוד אוהבת את העיצובים שלהם ורק כעת התחדשתי בפריט שלהם ורק בגלל המחיר. מה שכן, אני יכולה לומר בבטחון שיש תמורה לאגרה :) רמת הגימור, הבדים ואיכות התפירה הם בכמה רמות מעל רוב המעצבים.