10.2.2011

עם הידיים בכיסים

חייבת להודות, כיסים עשה עליי רושם של מותג יקר ובלתי מושג מבחינתי. ברור שמדובר באשלייה, הרי התיקים שם לא יקרים מהמארק ג'קובס שקניתי, אבל הוא היה מן מעידה חד פעמית שכנראה שלא תחזור בקרוב. בכל אופן, חזרה לנושא. תמיד הערכתי ואף מעט הערצתי את העיצוב המינימלי והקו הנקי, את תשומת הלב לפרטים ועם זאת הרגיש לי "מושחת" מדי להיכנס פנימה.בביקור אתמול בערב בחנות ברחוב החשמל הבנתי שכנראה שנתתי ליוקרה לסנוור את עיניי. נכון, התמחור לתיקי העור לא זול בכלל(אבל הוגן ואפשר לומר שיש תמורה לאגרה), אבל ישנם לא מעט תיקי בד מיוחדים ויפים בתמחור שנוח אפילו לסטודנטית האופנתית דלת התקציב. איכות התפירה ורמת העיצוב נשמרת גם בעיצובים מבד. המחירים דומים למחירי המתחרים(שלא לומר העתקים) שניתן למצוא בסוהו ושוב, האיכות בכיסים גבוהה בהרבה. התיקים מיוצרים במתפרות בארץ, תוך שימת דגש על רמת התפירה והגימורים.במפגש אתמול יצא לי לשמוע מפי יעל רוזן בן שחר, המעצבת והמקימה של המותג, על תהליך היצירה ואיך הכל התחיל. משמח לראות בחורה צנועה כל כך שמצליחה מאוד בתחום העיסוק שלה ונהנת ממה שהיא עושה. ההצלחה של המותג לא השפיעה עליו או עליה והיא נותרה צנועה וביישנית, מחייכת במבוכה כשנאלצת להציג את פועלה והישגיה, ויש לא מעט שכאלה(התיקים הופיעו בסרט "סקס והעיר הגדולה" ובסדרה "גוסיפ גירל", המותג נמכר כמעט בכל מקום בעולם).
החנות מסודרת בצורה מאוד נעימה, באותו טאצ' אישי וחתימה עיצובית ייחודית. התיקים תלויים בתצוגה נוחה ומאוד מזמינה, לחוש ולגעת במרקם של העור והבד. כעת מתקיימת מכירה בחנות וניתן למצוא חלק מהתיקים בהנחות של 20%-30%. מחיר ממוצע לתיק בד עומד על 390-650 ש"ח. מחיר ממוצע לתיק עור 749-1450 ש"ח.
החשמל 8, תל אביב. אוסישקין 38, רמת השרון.
עוד שבוע עבר...

3 תגובות:

E אמר/ה...

יש לי חיבה לתיקים גדולים ומיוחדים, במיוחד לתיקי שק מעור. בהחלט היצע מרשים!

sefi אמר/ה...

המת היא שמאוד רציתי להגיע לפרזנטציה כדי להבין למה התיקים כל כך יקרים, אבל מאחר ואני בניו-יורק זה נמנע ממני.
אני שמחה שנהנת, אבל למה אין תמונות שלך?
ולגבי התיקים - בסופו של דבר אני לא ממש אוהבת אותם, לצערי. בא לי גם משהו של "מארק ביי מארק".
נשיקות

קרן אמר/ה...

אלי, ראשית ברוכה הבאה!
המבחר של כיסים באמת גדול, ורוב הדגמים מגיעים בשניים או שלושה גדלים שונים.

ספי, אני מניחה שהתשובה לשאלה "למה כל כך יקר" היא הבחירה לייצר בארץ, לעבוד עם מוצרי עור איכותיים יחסית וכנראה שמאחורי הכל גם מיתוג...

תמונות שלי יעלו בפוסט היום, מבטיחה! :)

הם לא פונים לכל קהל יעד והתיקים שלהם מאוד שונים מהתיקי המעצבים בחו"ל. המארק שלי הרבה יותר משופע בפרטים מאשר התיקים בקו הנקי של כיסים. זה סגנון שצריך להתחבר אליו...
אגב, למארק ג'קובס יש עכשיו חנות פופ אפ בבליקר סטריט, את שם, אולי תקפצי ותעשי סיבוב במקומי?