12.2.2011

התחלות

כמו שכבר סיפרתי לכם לפני כמה פוסטים, התחלתי עבודה חדשה לפני שבועיים. דווקא זה די נחמד להתחיל במקום חדש. יש את כל עניין הביישנות הראשונית, אבל היא תמיד עוברת לי מאוד מהר ואני עוברת להנאה מלהכיר אנשים חדשים ולהתנסות בנושאים שלא עבדתי איתם בעבר. זה אחד היתרונות הגדולים בעיני בעבודה שלי. גם אם יש לך עשר שנים ניסיון, כשתחליף מקום עבודה, תוכל למצוא עשרות מקומות שמשתמשים בניסיון שלך, אבל עושים איתו משהו שונה לגמרי.
די נהנתי מהשבועיים הראשונים שלי ברמת החייל. הפעם הקודמת שעבדתי במתחם היתה לפני כ4 שנים, אז עוד הייתי סטודנטית טריה וקטנטנה. היום אני יותר מקפידה על התזונה שלי, כי קל מאוד להתדרדר במידות במסעדות של רמת החייל. לרוב אני יוצאת לאכול בליב, מסעדה עם אוכל בריא שמוכיחה שאוכל בריא לאו דווקא אומר צמחוני. הם פשוט משתמשים בירקות טריים, בבשר איכותי ולא שומני ולא מוסיפים יותר מדי שמן או זבל למנות. באורח פלא, כנראה בגלל שכל כך הקפדתי, אפילו השלתי קילו אחד שלם ממשקלי. אם אני אצליח לעמוד בזה, ועל הדרך גם לרדת איזה 2-3 ק"ג שנשארו איתי עוד מהלימודים, יהיה מדובר בשיא חדש. תבינו, כבר יצא לי לראות אנשים משמינים בקצב שיא ברמת החייל. מתחילים את העבודה רזים וחטובים ומסיימים דובוני היי-טק עבי כרס :)
חזרה למשרד. כבר קיטרתי לכם בעבר על כמה אפרורי הלבוש הרגיל במשרד היי טק ממוצע. ובכן, רמת החייל לא שונה, גם כאן לא תראו הברקות. החלטתי "לפתוח" את המשרד לעולם הלבוש שלי בצורה הדרגתית. את יום העבודה הראשון פתחתי בג'ינס וחולצה ארוכה חמודה עם כיס בצד. לאט לאט עברתי לחצאיות, עד שביום רביעי השבוע שחררתי כל רסן והגעתי למשרד באאוטפיט שמופיע כאן. ידעתי שאמשיך מהעבודה ישירות לפרזנטציה של "כיסים" ולכן התלבשתי בהתאם... את התמונות צילמה תמר המקסימה מהבלוג Lookin Fab.
מה לבשתי?
שמלה מהעין השלישית לפני הרבה מאוד שנים.
גרביון של קדס, 25 ש"ח בדוכנים באוניברסיטת ת"א.
ווסט מחנות ברחובות, 60 ש"ח.
נעליים מחנות בקינג ג'ורג', 75 ש"ח.
צעיף סאטן מדידי בטאגור, 120 ש"ח.
ונסיים בשלט משעשע ביותר ביציאה מחניה של דירה שהלכנו לראות השבוע:

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה צעיף יפה!
יש לי גם גרביונים של קדס מדוכן באוניברסיטה ומאז אני מחפשת נוספים כאלה, את יודעת איפה אפשר למצוא?

חן אמר/ה...

רק בבבלי! אין אין כזה דבר בניין עם חניה הרי בתוך העיר (:
נדיר!

אהבתי את השמלה!

LookinFab אמר/ה...

כן, היי טק ואופנה, לא השילוב שנפוץ ביותר!! טוב שיש אורך, להפיח את האפרוריות במתחם!

שבוע מ-צ-ו-י-ן!!!

קרן אמר/ה...

אנונימית, תודה!
אני זוכרת שהיה אותו גם בגוון בורדו יפה. יכול להיות שתוכלי למצוא אותם בחנויות העודפים של דלתא. כי אני יודעת שהם מחזיקים סחורה של קדס, שווה לנסות.

חן, בבבלי יצא לנו בעיקר לראות דירות שמגיעות עם דייר נוסף - ריח של מוות! החניה לא הצליחה לפצות על זה...
תודה!

תמר, את מבינה את הקושי :)
שבוע טוב!