7.3.2011

רורשאך סטייל

כשקרן הזמינה אותי לסקר במקומה את אירוע השקת הקולקצייה החדשה של מעצב האופנה אלון ליבנה, לא חשבתי פעמיים!
כבר הרבה זמן שקרן מנסה לשכנע אותי לפתוח בלוג משלי, מה שלא קורה כל כך.. והאמת היא שאין לי ממש תירוץ למה?! אולי הפוסט הנוכחי יהיה ה-סיפתח... :)

כקוראת אדוקה של Fashion Loca-l התרגשתי לייצג את הבלוג בכבוד. התלבשתי לפי הקודים הנכונים, לקחתי מצלמה באמתחתי ונסעתי דרומה, דרום תל אביב כמובן, לסטודיו של אלון ליבנה בלב ליבו של רחוב הרצל.
בתור מעצבת פנים צעירה בוגרת שנקר, מאוד הזדהתי עם ההתרגשות והלחץ לפני חשיפת קולקציה בפעם הראשונה. עבור מעצב, התהליך של גיבוש קונספט ועד לקבלת התוצרים מלווה בהמון מחשבה, עבודה, קושי, ייסורים, (המון המון) לילות לבנים וכמובן- אהבה... (מתנגן לי בראש- "איך שיר נולד.. כמו תינוק..")
התוצר הסופי, הקולקציה, היא הבייבי של המעצב וניתן היה לראות את המבט של מעצב האופנה הצעיר, אלון ליבנה, דקות לפני יציאת הדגמים החדשים לקיץ 2011 וחשיפתם בפני הקהל, כמו אבא גאה!
ליבנה, שעם סיום פרק לימודיו בשנקר התמחה בבית האופנה של מעצב העל אלכסנדר מקווין בלונדון וכבר בגיל 22 עבד אצל מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי בפירנצה, הוא גם הזוכה הראשון של הריאלטי למעצבים "פרוייקט מסלול" בגירסתו הישראלית. Respect!
הקולקצייה החדשה שלו נוצרה בהשראת מבחן הרורשאך, מבחן השלכה שמיועד להערכת מאפייני אישיות ותפקודים חשיבתיים ורגשיים של האדם. המבחן כולל עשרה כרטיסים בהם כתמי דיו סימטריים.
אלון ליבנה, החוקר מאז ומתמיד את גוף האישה ומתעסק בשאלות של סימטריה, חיתוכים וגיאומטריה, בוחר הפעם ליצור קולקצייה העשוייה ממגוון עשיר של חומרים היוצרים ניגודים זה לזה ונותנים ביטוי למאפייני האישיות, כמו - משי לצד עור, פלסטיק לצד מוסלין וכותנה עם מריחה מבריקה שיוצרה בטכניקה ייחודית.
קולקציית הקיץ בנוייה מחלקים שחורים של מכנסונים, חצאיות, שמלות וחלקים עליונים המשלבים כתמי צבע בגווני אקווה טורקיז, אפרסק, פודרה ולבן.
אותי הפתיע לטובה מגוון האפשרויות הרב הקיים בקוקלצייה אחת, משמלות ערב דרמטיות ועד חולצות משי חלקות.
להשלמת המראה יצר אלון ליבנה ליין אקססוריז ראשון שפותח גם הוא בהשראת מבחן רורשאך, עם תכשיטים בעלי נוכחות רבה, שרשראות דומיננטיות עשויות עור, פרנזים ואבנים לצד עגילים תואמים.

טווח המחירים : שמלות 1500-8000 ש"ח , מכנסיים/חצאיות- 750-1300 ש"ח , חולצות- 1300-2500 ש"ח , ג'קטים- 2800 ש"ח , שרשראות- 750-1000 ש"ח , עגילים- 490-690 ש"ח.
בהחלט שווה ביקור! גם אל תשכחו שלכל עונה יש סוף עונה :)

ALON LIVNE דיזינגוף 195 פינת ארלוזורוב, תל אביב
וזו הייתי אני-ג'ואנה וקנין, בשם Fashion Loca-l, תל אביב.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כתבת מדהים, עשית לי חשק ללכת לראות את הקולקציה... אני לא בטוחה שאוכל לקנות... :-)

אנונימי אמר/ה...

Admiring thе tіme аnԁ energy yоu put into your websitе and in ԁepth informatiοn you prеѕеnt.

It's great to come across a blog every once in a while that isn't the samе unwantеԁ
rеhashеԁ material. Wondеrful
read! І've saved your site and I'm іncluding уour RSS feeds to my Google acсount.
Here is my weblog : http://killyourstepmomstepdad.com/index.php?do=/blog/100039/silkn-sensepil-laser-assessment-prior-to-you-purchase-silkn-examine-this