17.3.2011

הו מוניקה

בראשון בערב בילנו בערב חברה מטעם העבודה של החבר. האירוע התקיים בגן אירועים בגני התערוכה וכלל סרט חברה כהומאז' ליפה והחנון והופעה של להקת מוניקה סקס.
בעבודה של החבר מאוד דמוקרטים ובעד חופש בחירה, לכן נתנו לעובדים את האופציה לבחור את האמן המופיע מתוך רשימה. במקור זכה פורטיס ברוב הקולות, אבל לאחר חלוקת הדיסקים(רעיון יפה של החברה - לפני כל הופעה, מחלקים דיסק של האמן, ככה שכולם יגיעו מוכנים) היתה אכזבה קלה. באורח פלא, בחמישי הודיעו שפורטיס חולה ולכן מוניקה סקס יגיעו להופיע במקומו.
את ההופעה פתחו מוניקה סקס עם שיר מהאלבום החדש ועם האמירה "אנחנו יודעים שהעדפתם את פורטיס, אבל אמרו לנו שהרוב היה קטן". לאחר שיר הפתיחה, יהלי סובול איחל החלמה מהירה לפורטיס וכמחווה שרו את "אמריקה". זה היה רגע הזוי מעט ובעיקר משעשע.
אני דווקא מחבבת את מוניקה סקס. בתור נערה שמעתי בלופ את "גשם חזק" ואני לא חושבת שיש מישהו בטווח גילאים שלנו ששומע את מנגינת הפתיח של מכה אפורה ולא נזכר בסדרה פלורנטין ובימים האלה שעוד היו אזורים זולים למגורים בתל אביב...


משום מה, לא זכרתי שפיטר רוט הוא חלק מהלהקה והופתעתי לראות אותו על הבמה(מוכשר שכמותו). אני מאוד אוהבת אותו בתור אמן. יש לו קול מאוד נעים ומלטף, אבל מאוד לא מסחרי. מתאים לשירי יגאל בשן שכאלה. אבל מאחר והוא גם גיטריסט מוכשר, אין לו דאגה לפרנסה...
ההופעה שלהם לא כל כך מתאימה למופע עמידה מאחר ורוב השירים שלהם לא ממש "רקידים". אני חושבת שבתור מופע ישיבה אקוסטי זו יכולה להיות הופעה מהנה יותר. בסך הכל זה היה ערב מרענן ונחמד אחרי כל העומס של המעבר... וכעת אלך להרגיע את הגרון עם קצת תה עם דבש.
מה לבשתי?
ראשית אציין שאני בכלל לא מרוצה מהאאוטפיט הזה ובאופן פלאי לחלוטין, השמלה הזו יושבת עליי פחות יפה בצבע השחור מאשר בורוד עתיק. שחור לא אמור להחמיא יותר?! הנה, קיבלתם הפרחת מיתוס על חשבון הבית :)
לא היה לי זמן להתארגן. ליתר דיוק, היתה לי רבע שעה להתארגן. ברבע שעה קצת קשה להספיק לבחור בגדים ולהתאפר. בדרך כלל אני חושבת מראש על מה אלבש(אולי זה נשמע קצת טרחני, אבל אני אוהבת את זה...), אבל הפעם לא יצא. הראש שלי היה ריק.
ולתכלס...
שמלה שחורה מאסוס, האחות של השמלה בורוד עתיק מכמה פוסטים אחורה. 60 ש"ח.
גרביון כחול(שמשום מה נראה קצת סגול) של לייף, 13 ש"ח במבצע.
קרדיגן מקסטרו עודפים, כ50 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס, 280 ש"ח.
צמיד פנדורה.
טבעת פפיון של קרן וולף.
שרשרת וטבעת מרביד.
שעון של סבתא.
סופ"ש נעים לכולם!

P.S
סופסוף הגיעו המדבקות לקיר שהזמנתי באטסי, לא יכולה לחכות לשים אותן במקומן!

3 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו, מפתיע הקטע עם השחורה והוורודה..
אבל כבר מזמן הבנתי ששחור הוא לא בהכרח הבחירה הבטוחה האולטימטיבית - לפעמים הוא גורם למראה כבוי קצת של הפנים.

איזה מתנות שוות יש בעבודה של חבר שלך! מגה-לייק לקטע עם הדיסק. אין מעצבן יותר מלהגיע להופעה ולהרגיש אאוטסיידר.

liat אמר/ה...

קרן, קרן
ממה שאני רואה בתמונה השחורה יושבת עליך ממש יפה
מודה, שגם אני ממש אהבתי את הורודה עליך
ובכלל העונה יש לי משיכה עזה לכל צבעי הניוד, גם בביגוד וגם בלקים
אבל עדיין אני חושבת שאת נראית כאן נהדר
והסנדלים מקסימים!!

איזה מדבקות? הראי תמונה!

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, גם אותי התמונות הכו בתדהמה, אבל אני לא אוותר לה. השמלה הזו תחמיא לי גם אם זה יעלה לה במפגש עם מספריים :)
זה באמת רעיון יפה, אני גם חושבת.

ליאת, תודה. עד עכשיו קצת התקשתי לקנות ניוד כי הרגשתי שאני נראת קצת מתה בגוונים האלה... אבל זו מכילה נגיעות ורוד עתיק אז אני חיה איתה בשלום :) בלקים אני עדיין לא עברתי לניוד, זה לא יפה עליי ומדגיש את הטון הצהבהב בעור שלי.

המדבקות עדיין מחכות לאיסוף בדוארמט מול אוניברסיטת ת"א. ברגע שאניח אותן על הקיר, אצלם. וגם אתן המלצה על המוכרת הזו מאטסי(בהנחה שהמדבקות יהיו סבירות...). זה יצא שליש מחיר מהארץ.