31.3.2011

על הקשר בין שליט קובה לבין הרשת הישראלית שקרויה על שמו

ההבנה שמשהו בקסטרו השתבש לגמרי הגיעה אליי אתמול בערב לאחר עוד קניה כושלת ברשת.
ביקרתי בסניף ברמת אביב בעקבות הזיכוי שקיבלתי על השמלה שגדלה פלולות(לפרק א' בסיפור לחצו כאן). לאחר שיטוט מקיף בחנות התחשק לי בעיקר לצאת משם ומהר. הבדים נראו זולים ובהתאמה זו גם היתה התחושה שלהם, התפרים היו עלובים ולא התחשבו בכלל בסוג הבד(הסבר: בד עדין כמו סאטן או שיפון יש לתפור בתפר שונה ובמתח שונה של החוט מאשר כותנה או ג'ינס. כאשר לא משתמשים בתפר הנכון המראה שמתקבל הוא חורים קטנטנים באזור התפר, וחבל) והגזרות לא תואמות בכלל את הגוף האנושי באשר הוא. אחרי שכבר כמעט והתייאשתי ראיתי גופיית סאטן פשוטה על הקולב בכניסה ב129 ש"ח. החלטתי לקחת אותה ולמדוד בבית, מאחר ותאי המדידה בקסטרו פשוט נוראיים ונותנים 0 פרטיות(ואני גרה ממש מול הקניון).

כאן כמובן הגיעה הנקודה בה יצא לי לחוות את צורת המכירה הכי מזלזלת באינטליגנציה שיצא לי לחוות:
המוכר:"את לא רוצה עוד משהו? יש עוד המון דברים יפים בחנות!"
אני: "לא, תודה. אני אסתפק בזה, מקסימום אחזור אחר כך."
המוכר(בווליום מאוד גבוה): "לא מותק! הכל פה עף מהר. אם ראית משהו שאהבת תקחי עכשיו, אחר כך לא יהיה!"
אני: "אז לא יהיה". שולפת את הזיכוי מהארנק ומניחה על השולחן כדי לשלם.
המוכר: "פייי! ואת עוד עם זיכוי, לא חבל לפספס? קחי עוד משהו."
אני: "לא, תודה. רק הגופיה."

הגעתי הביתה ומדדתי את החולצה כדי לגלות שהיא מצמיחה לי אנטנה על השד השמאלי. טפו טפו טפו, אין לי באמת אנטנה בחזה והוא נוטה להיות במראה סטנדרטי לחלוטין ברוב שעות היום. מה שגרם לי להתאכזב ביותר מהאנטנה שצמחה שם. ניסיתי לסובב וליישר לכל מיני כיוונים, אבל זה לא עבד. הפנס בחזה פשוט לא נמצא במיקום הגיוני ותפור בצורה חובבנית ביותר. כמובן שגם בגופיה הזו התפרים לא תאמו את הבד כפי שתארתי למעלה והמראה הכללי לא ממש השתלם 129 ש"ח. קניתי חולצה מבד דומה אצל המתחרה מהניכר, H&M במחיר נמוך בהרבה ובאיכות גבוהה בהרבה.

ההתדרדרות הזו באיכות החלה כבר לפני כמה עונות והגיעה לשיאה לדעתי בעונה הנוכחית. הכל אולי נראה טוב, יפה ונוצץ בתצוגה או באתר האינטרנט, אבל כשמתקרבים למרחק של מטר מהבגדים האשליה מתנפצת. היום אלך להחזיר את הגופיה מצמיחת האנטנות. כנראה שאקח עוד איזו חולצה מכופתרת למשרד, את זה הם עדיין לא הצליחו לחרב לחלוטין.

כנראה שהוציאו כל כך הרבה כסף על המיתוג והשיווק של החברה שלקניית בד לא נשאר תקציב. אם התמחור של הפריטים היה בהתאם אז מילא. אם הגופיה הזו היתה מתומחרת ב39 ש"ח, הייתי קונה אותה ושלמה עם העובדה שכנראה שהיא לא תשרוד יותר מדי. כנ"ל לגבי עוד הרבה פריטים בחנות. מישהו בקסטרו צריך להתנער ומהר, כי מתישהו הלקוחות יצליחו לראות מעבר לאשליה שיצרתם ויגלו שהמלך במצב יותר גרוע מעירום, הוא לובש שמעטס באיכות ירודה. אשמח לראות שינוי בעונה הבאה, כדי שגורל קסטרו לא תהיה כגורל הרודן שחולק איתה שם...

מאוד עצוב לי שהדבר היחיד שאני יכולה לומר שה-רשת של המדינה מצטיינת בו הוא לק, שאותו היא אפילו לא מייצרת.
התמונה לקוחה מאתר קסטרו.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קודם כל, זה ממש לא בסדר מצידך שלא עדכנת שקיבלת זיכוי על שמלת הפלולות (חחח, איזה תיאור הולם)...הייתי אחת מאלה שעודדו אותך לרוץ מיד ולחזיר, ככה שההתפתחות בהחלט משביעת רצון, אלא שחבל באמת שאין לך מה לעשות עם הכסף...אני כבר שנים לא קונה שם, גם לא לק (מחיר שערורייתי - כשיש היום מבצעים ב- 10 ש"ח בסופרפארם). בזאר, בזאר, בזאר!

קרן אמר/ה...

את צודקת, משום מה הייתי בטוחה שכבר עדכנתי על זה... נו נו נו לי!
היום אבקר שם שוב ואנסה את מזלי, אולי אצליח להגריל משהו נורמלי יותר.
האמת שבלקים שלהם זכיתי בהגרלה של מה בבקבוק והם באמת איכותיים יחסית. שורדים המון זמן על הציפורניים שלי.

sabina אמר/ה...

יש לי שני ג'ינסים מקסטרו שהתגלו כרכישה שווה..
אבל חוץ מזה אין באמת מה לחפש שם, בדיוק מאותן סיבות שכתבת.

אולי תכשיט פה ושם שגם לא שווה לקנות אם לא בהנחות.

אנונימי אמר/ה...

אני לא יודעת מה איתך, אבל הגעתי בדיוק לאותה מסקנה כבר ממזמן. תמיד המחירים שלהם היו מפוצצים, תמיד האיכות הייתה על הפנים, העיצוב לא חדשני (בנינו, כמו שהישראלים אוהבים- העניין של 'ללכת על בטוח').
האופנה בארץ היא לא באמת אופנה וזו עובדה, בדיוק בגלל רשתות כמו קסטרו שמסתכלות על הצרכן הישראלי בזלזול. לכן אי אפשר להשוות את החנויות בארץ לחו"ל לא ברמת התמחור, השירות או האיכות.

דרך אגב אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, למרות שאני לא מגיבה כאן :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

טוב, את הבגדים שלהם אני לא מכירה. אני נכנסת מדי פעם לקסטרו כי הם היחידים בארץ (ממה שאני מכירה) שיש להם טבעות במידה XL שמתאימות לי. למרות שמדדתי שם הרבה טבעות בימים האחרונים ולא היתה אחת שרציתי.

קרן אמר/ה...

סבינה, הג'ינסים שלהם באמת לא רעים לרוב, אבל התמחור מטורף בעיני, רק בסוף עונה...

אנונימית, לקח לי קצת זמן להגיע למסקנה הזו, כנראה כי זכרתי להם חסד נעורים... חבל שבקסטרו לא משקיעים בלגרום לאנשים כמוני וכמוך להיכנס לחנות ולא להתאכזב.
תודה רבה על המחמאה! מקווה שתמשיכי להנות בעתיד :)

שרונה, האקססוריז שלהם נחמדים, אבל אני מעדיפה כבר למצוא את התואם בשוק הכרמל במחיר נמוך יותר.

אנונימי אמר/ה...

Hello! Quіck questiοn that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when browsing from my iphone 4. I'm trying to find a theme
οг ρlugin thаt might be able to reѕοlve this іsѕue.

If yоu have any suggestions, plеase share. Many thankѕ!
Here is my blog post ; edu.au