30.6.2011

טריני וסוזנה בעיר היפה

פוסט אורח מאת שליחת הבלוג, ג'ואנה.

אירועי ביוטי סיטי 2011 של חברת סופר פארם התקיימו בשבוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב.
המתחם עצמו כלל עשרות עמדות של חברות הקוסמטיקה והטיפוח מהמובילות בעולם אשר מקבלות הזדמנות לשווק מוצרים עם מבצעים בלעדיים לשבוע הביוטי סיטי ואף להשיק מוצרים חדשים, אזור מעצבי תכשיטים ואקססוריז ובמה אחת מרשימה עליה התקיימו תצוגות אופנה של בגדים ובגדי ים במהלך כל השבוע.
מדובר באחד מאירועי הטיפוח והאופנה הגדולים בארץ המארח מדיי שנה עשרות אלפי מבקרים והשנה שבר שיא חדש עם 75,000 מבקרים! מדובר בכמעט פי 2 לעומת השנה שעברה. נראה שמחלקת השיווק של סופר פארם עלו על הנוסחה המנצחת: השבוע הראשון של החופש הגדול+כוהנות האופנה הבינלאומיות, טריני וסוזנה.
טריני וסוזנה! מאיפה להתחיל..?
גיליתי אותן לפני כשנתיים. תוך כדי עבודה אינטנסיבית על פרוייקט במסגרת לימודיי בשנקר, הייתי חייבת הפסקה. הכוונה היא לצפייה ב V.O.D כמובן... אחרי שסיימתי כבר לצפות בכל העונות של 90210 של "פעם", חיפשתי משהו חדש, שונה ומרענן. מצאתי את "טריני וסוזנה מפשיטות את האומה" (הגרסה האנגלית והמקורית) והתאהבתי מייד! הישירות והבוטות, בשילוב עם התאמת סגנון לבוש לכל אישה בכל צורה, עם חזה קטן או טוסיק ענק זה לא משנה, כל אישה צריכה לדעת מה מתאים לה ואיך להתלבש.
אז נכון שבארון הבגדים הישראלי הטיפוסי, נעלי שורש, חולצות סוף קורס אוג' 2003 צוות יוני ו-3 זוגות מכנסי דייגים מהטיול להודו לפני 10 שנים נחשב עבור "חלק" מהאוכלוסיה כפריט מאסט, אבל לצאת עם זה החוצה, מעבר לגבולות הבית, זה כבר דבר אחר... הרי אנשים משקיעים בפסיכומטרי, באקדמיה, במרדף אחרי ההצלחה ואחר האושר והעושר ושוכחים את עצמם בדרך...
טריני וסוזנה הגיעו לישראל במטרה לעזור להמון ישראלים למצוא את עצמם מחדש ואני אקצין ואומר - להיוולד מחדש!
שופינג היא לא מילה גסה והוספת פריט חדש למלתחה אחת לכמה חודשים (אצל חלקנו אחת לשבוע :) ) היא פעולה רצוייה מאוד.
אז לכל מי שהיה ספק, אני (ג'ואנה, אם שכחתי לציין) מעריצה את טריני וסוזנה והמפגש איתן בביוטי סיטי 2011 היה עבורי חלום קטן שהתגשם. אני ממליצה בחום לכל מי שיש V.O.D לראות את מגוון התוכניות הבינלאומיות שלהן, הן הרבה יותר טובות מהגרסה הישראלית, אין מה לעשות...
אני הייתי ג'ואנה, ביוטי סיטי, תל אביב.
רק בשמחות! ובסוף עונה! :)

3 תגובות:

יעל אמר/ה...

נהנתי מאוד מקריאת הכתבה!
אני חולה על טריני וסוזנה! פשוט מלכות!
כל הכבוד!

אנונימי אמר/ה...

Hеу there! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this page to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!
Also visit my site Clicking Here

אנונימי אמר/ה...

Hоwdy superb blog! Does running a blоg sіmilar to thіs
require a large amount of ωοrk?
I hаve absolutely nο knoωledge
of coding howеver Ι ωas hoping to
start my own blog soon. Anyhow, іf you have any
ideas oг techniques for new blog owneгs plеаѕе
sharе. I undeгstand this iѕ off topic
however I just wanted tο ask. Τhаnκ you!
My site - resources