11.8.2011

פופ אפ קייצי

פוסט אורח מאת ג'ואנה, שליחת הבלוג.

לפני כשבוע הוזמנתי לאירוע הפתיחה של חנות הפופ אפ Summer short :story, חנות קונספט ייחודית במינה בארץ אשר מדי חודשיים מביאה "סיפור קצר" של מקבץ מותגי אופנה מובילים.חנות הפופ-אפ נועדה להתחבר לקהל הצרכנים בדרך מקורית וייחודית. הגבול הדק שבין מסחר לבידור מטשטש ובכך מעניקה לצרכן חוויה בלתי רגילה של מיצג אומנותי וחוויתי מעבר למטרת השופינג.
החנות עוצבה כולה בהשראת עיירת חוף בקליפורניה, אווירה נעימה, צבעונית וקלילה; צדפים,מחצלות,אבטיחים והרבה מדוזות! לא.. לא אלו שמנעו מאיתנו להתקרב לחופי הים במשך חודש! (מזל שיש לי מנוי לבריכה) . מדובר על מותג התיקים והאקססוריז Me' Dusa (מדוזה) אשר ממשיך להתפתח ולהתרבות בשלל צבעים וחושף לראשונה את "מדוזו", קולקציית היוניסקס החדשה שתושק במלואה בסתיו הקרוב ותכלול מגוון תיקי נשיאה לגברים ולנשים, תיקי לפטופ וארנקים. מהיום יש מדוזות לכוווולם! סעיף אחד פחות למחאה החברתית.
קיץ , כבר אמרתי? איך אפשר בלי קולקציית בגדי ים מרעננת? Ugly duckling מספקת לנו את הסחורה עם קולקציה צבעונית בוהקת עם גזרות גיאומטריות המחלקות את הגוף בצורה מחמיאה. הכל בהשראת חוברות הקומיקס של שנות ה-60,70 וזרם אומנות הפופ ארט הצבעונית.
לאחר טיפוס במדרגות לקומה העליונה של החנות תגלו את מחלקת הנעליים של Short:story , קולקצייה מדהימה ומתקתקה (ריח של סוכריות, מתוך הנעל,לתמיד!) של Melissa ,נעליים אופנתיות, חלקן מעוצבות ע"י ויויאן ווסטווד האגדית, שטוחות או עקבים והן עשויות 100% גומי ממוחזר. המגוון רחב והבחירה קשה ביותר, במיוחד כשהמחירים לחודש-חודשיים הקרובים קייציים להפליא ומגיעים לכ-50% הנחה.
נבחרת המותגים שמציגה Summer Short :story כוללת:
  • mina UK מותג שמלות בריטי. טווח מחירים 449-599 ש"ח.
  • Me' dusa מותג התיקים והאאקססוריז מדוזה. טווח מחירים 249-1200 ש"ח לפני הנחה.
  • Ugly duckling by Gal angel מעצבת בגדי ים ישראלית. מידות 34-44,טווח מחירים 440-650 לפני הנחה
  • Spirite מותג משקפי שמש. 349 ש"ח.
  • Worn free מותג ה-T שירט מקליפורניה. 249 ש"ח לפני הנחה.
  • ToonStar מותג T שירט בריטי. 179 ש"ח לפני הנחה.
  • וגם: נעלי מליסה,NUDIE JEANS CO, FLY london ועוד.
*כל המותגים יימכרו ב20%-50% הנחה.
דיזינגוף 173 תל אביב חודש אוגוסט בלבד!
מקווה שנהנתם,
ג'ואנה.

2 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

מוזר שאירוע הפתיחה נערך רק עכשיו.. אני קונה שם כבר די הרבה זמן, לפחות שנה וזו אחת החנויות האהובות עלי. איזה כיף שיש עכשיו את Ugly Duckling! בגדי היום שלהם מהממים!!!

אנונימי אמר/ה...

What a ԁata of un-ambiguitу and preservеness οf preсiоus knowledge on thе topic of unpredicteԁ
emotionѕ.
Visit my blog post : Silk Sensepil