14.8.2011

שבוע חופשי


השבוע אני בחופשה מהעבודה. בגלל ילדי אוגוסט נטולי הקייטנות, החליטו במשרד לשחרר את כולם הביתה לשבוע. עומר לא בחופש, וכך גם כמעט כל החברים שלי, אז השבוע הזה ינוצל לפרוייקטים עצמיים. אצל קצת לים לבד(בימים שאין לי טייפינג על הרגליים), אטייל במרכז העיר ואקנה סופסוף בד לחצאיות, אולי אפילו אמצא ספר שיגרום לי להימשך אליו עד סופו(יש המלצות?).
אבל לפני שהשבוע הזה התחיל, היה סופשבוע. בשישי בערב יצאנו לארוחת ערב ברונימוטי. קיבלנו מתנת חתונה שווה ומיוחדת מחברים טובים, מתנה שמראה שמכירים אותנו וזה מה שהפך אותה לעוד יותר מיוחדת - שובר למסעדה אהובה על שנינו וזוג כרטיסים להופעה של פורטיס בזאפה("השיר שלנו" הוא ואלס עם מטילדה ושנינו לא זוכרים למה). ארוחת הערב היתה מעולה ומהנה. המסעדה שינתה מעט את כיוונה לפני כמה שבועות. המחירים עלו ב15%-20%, הגישה השתנתה למעט יותר רשמית-פלצנית, ניתן דגש לטיב החומרים - מגדלים אורגני בכפר הירוק הסמוך. כל אלה לא הרסו לחוויה במסעדה וכאמור, מאוד נהננו(שנינו בחרנו במנות הספיישל, ריזוטו ורדה לי וטאליאטלה כבדי עוף לו). יצאנו מהמסעדה שבעים ומלאים וצילמנו את התמונות שמופיעות בפוסט.
מה לבשתי?
שמלה מהוניגמן, 99 ש"ח. לא תאמינו, על התווית מצויין שיוצרה בישראל!
שרשרת גולדפילד מרביד.
צמידים משוק הכרמל ודיווה.
נעליים מקליגולה, 220 ש"ח לפני שנה.
לק OPI - Funky Dunkey.

8 תגובות:

liat אמר/ה...

תהני!
ממליצה על "אלגנטיות של קיפוד", של מוריאל ברברי. לא יכלתי להניח אותו מהרגע שהתחלתי לקרוא בו :-)

sefi אמר/ה...

את ניראת מקסים במקסי, והשמלה הזאת מגניבה ממש. תקראי את יער נורווגי או משהו של מוא=רקאמי, אם את עוד לא קראת, זה הכי ספרים לשבוע חופש לבד.

נשיקות ותהני :)

אנונימי אמר/ה...

נוילנד, אשכול נבו - אי אפשר להניח מהיד. יער נורווגי מדכא - זה מה שאת רוצה כשאת לבד?...לא נראה לי. תעשי חיים! השמלה יפהפיה.

Unknown אמר/ה...

השמלה מהממת! איזה כיף שבוע חופש, תעשי חיים!
שבוע טוב:)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אווו הופעה של פורטיס בזאפה זה מאוד מאוד איכותי - ביג לייק!
גם את רונימוטי אני מאוד אוהבת אבל מודה שהרבה זמן לא יצא לי לאכול שם. אתמול קפצנו בספונטני ל"מזללה" של מאיר אדוני, היה איכותי וטעים אבל כשקיבלנו את החשבון וראינו שבקבוק 750 מ"ל מינרליים עולה 32 שקלים, החלטנו שעם כל הכבוד - לשם אנחנו לא חוזרים יותר!

תנסי את "ביום שהמוסיקה מתה" או "עולם הסוף" של אופיר טושה גפלה.

קרן אמר/ה...

ליאת, קראתי ונהנתי, תודה על ההמלצה!

ספי, תודה!
קראתי את יער נורווגי וסיימתי אותו עם רגשות מעורבים. מצד אחד התחברתי לסיפור, מצד שני, הרגשתי שמשהו מהסיפור אבד בתרגום וב"הבדלי תרבויות".

אנונימית, תודה רבה על ההמלצה. חיכיתי לספר הזה ולא ידעתי שהוא כבר יצא. בדיוק רכשתי אותו. שוב תודה!

בתאל, שבוע חופש כפוי ודווקא נחמד. תודה :)

שרונה, אכן שווה. לגבי המסעדה, יש לי דעות מאוד מגובשות לגבי מר אדוני שאני מעדיפה לא להעלות על כתב :)(רמז, הן לא חיוביות). זו הגזמה וחזירות לשמה. ידוע שמסעדות עושות את הרווח העיקרי על שתיה, אבל זה באמת עובר את הגבול. כדאי לכם לבקר במסעדה שוב, התענוג מובטח :)
תודה על ההמלצות!

אנונימי אמר/ה...

כייף לך.
אני מחכה לנופש בפריז בסופ"ש הזה.
לולה

Oksana אמר/ה...

ביקרתי בהוניגמן השבוע ורכשתי שמלה ורודה וגם הופתעתי והתווית