16.8.2011

פרטים קטנים שמכניסים קצת צבע לחיים

הצטברו כמה פריטים קטנים וחדשים בבית שאהובים עליי מאוד והחלטתי לחלוק אותם אתכם. כבר כתבתי בעבר שכחלק מהאופציה המצומצמת שעומדת בפני כולנו, יוצא שרובנו קונים את הרהיטים שלנו באיקאה או להבדיל, קונים ברשת גדולה אבל בסופו של דבר, לכולם יש בערך את אותו עיצוב ואותו מראה. מה שהופך סלון אחד לייחודי יותר מחברו הם הפרטים הקטנים שמוסיפים בעלי הבית ומתאימים לאישיות שלהם. אז מה הספקתי לצבור?

כוסות לשתיה חריפה שקיבלתי במתנה מאמא שלי במסיבת הרווקות. הכוסות האלה היו מתנת חתונה שסבתא שלי קיבלה לרגל חתונתה לפני יותר מ50 שנה. כשהמשפחה עלתה לארץ ב72' הם הצליחו להביא את רוב הפריטים והכלים המיוחדים איתם במכולה. שנים אמא שלי ביקשה מסבתא שלי שתעביר לה את הסט הזה, שכולל גם מעמד לסוכריות מדהים ביופיו, אבל סבתא שלי לא הסכימה. לפני כמה שנים היא אמרה "קחי, קחי" ואמא שלי קפצה על ההזדמנות. אני זממתי על הכוסות שנים, וניסיתי לשכנע את אמא שלי שאין לה שום שימוש בהן כי הם לא בדיוק שותים. כאמור, בסוף הן עברו אליי במועד סימלי משהו(מקווה רק שהנישואים שלנו ילכו קצת יותר טוב מאשר הנישואים של סבתי).
פרחי צבעוני מעץ, מזכרת מהטיול באמסטרדם. אני כל כך אוהבת צבעונים אבל הפרח הזה מאוד יקר ולא בנמצא במהלך רוב השנה. כשראיתי את הגרסא מעץ בשוק הפרחים באמסטרדם מיד קפצתי על ההזדמנות לרכוש לי צבעוני-עד. אני מתעבת פרחים מפלסטיק, אבל האופציה מעץ קסמה לי ומשום מה היתה לי מוכרת. כשאמא שלי ביקרה אצלנו וראתה את הפרחים, היא הזכירה לי שגם להם היו פעם כאלה בבית. כנראה משם הגיעה התחושה. הם מכניסים המון צבע לבית ומזכירים לי את הטיול הנינוח שכבר מרגיש מאוד רחוק.
עוד מזכרת מאמסטרדם, פריחת השקד של וון גוך. קנינו את התמונה הזו בחנות המוזיאון של וון גוך שהיתה מפתיעה לטובה. הציור הזה עלה לנו 6 יורו בלבד והמבחר הכללי בחנות היה יפה ומתומחר הוגן יחסית, לא טיפוסי לחנות של מוזיאון. את שנינו תפס הציור הזה וכעת הוא מעטר את אחד מקירות הדירה.
שעון קטן - שעון גדול. את השעון הסגול הזמנתי באיביי כי התחשק לי איזו זריקת צבע בסגול. 15 ש"ח כולל משלוח, המתנה של שבועיים וחצי והוא אצלי על היד. הוא מקפיץ כל אאוטפיט חסר צבע או מעוף ומשעשע אותי בכל פעם שאני בודקת מה השעה.
את השעון הלבן הגדול והרטרואי הזה קיבלנו כחלק ממתנת חתונה מחברים של המשפחה שלי. למרות שהוא לבן, יש בו משהו מאוד חי ו"עליז", קצת קשה להסביר. הוא משתלב מצויין בסלון אבל נשאר יתום מסוללות ותקוע תמידית על השעה 10:10(כמו כל השעונים בפרסומות במגזינים). הסיבה לכך היא לא עצלנות לשים סוללה, אלא חוסר יכולת לסבול תקתוק מצידי. בדירה הקודמת היה שעון בסלון שהפריע לי לישון גם בחדר השינה. אני חושבת שהוא יפה גם כך, תקוע לו בזמן משלו.
חזרה לחופש.

נ.ב
לקוראת האנונימית החמודה שעדכנה אותי ש"נוילנד" יצא. תודה רבה!
הספר הזה עושה לי את החופש.

7 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

בגלל הצבא בכלל לא הייתי מחוברת, בל המון המון מזל טוב!! נראה שהייתה חתונה מהממת ואת נראית יפה ומאושרת!

אנונימי אמר/ה...

אני לא כ"כ אנונימית, כי, אני כותבת די בתדירות בבלוג המקסים שלך...ואני אמנם כן חמודה ואף צנועה...כמה נפלא שאת נהנית מהספר - זה באמת ספר טוב (למרות שבהתחלה הרגשתי שהכל הולך שם רע בסיפור הזה). הוא כותב מאד יפה, נהניתי מכל אחד מהספרים שלו. אני צריכה עזרה בהזמנה אונליין מחו"ל - ניין ווסט, לצורך העניין. אפשר להתייעץ איתך???

אנונימי אמר/ה...

רק תיקון קל וקטנוני, אני חושב שהציור של ואן גוך הוא פריחה של שקדיה ולא דובדבן מה גם שהציור דורש מסגרת ראויה.

אנונימי אמר/ה...

אכן, מדובר בציור של פריחת השקד, של וואן גוך. לגבי מסגרת ראויה - אנחנו מסרנו לאחרונה להדפסה על קנבס איור מסוג כזה (הרוקדות של מאטיס) ויצא מ-ד-ה-ים שאין דברים כאלה. עלות של כ- 100-200 ש"ח, תלוי בגודל. האפקט מדהים וזה אכן יותר ראוי מאשר הקליפס המשרדי שעליו תלויה התמונה אצלכם בבית הכ"כ יפה ומוקפד - לא מתאים בעליל...הנה לך עוד משהו שתוכלי לעשות בחופש...

ביני אמר/ה...

הציור ממש יפה

קרן אמר/ה...

מיכל, תודה רבה! בהצלחה בדרך החדשה.

אנונימית1, אבל אני לא יודעת מה שמך, אז עד שתגלי מהו, זה הכינוי שדבק בך :)
בוודאי שאפשר! שלחי מייל ואנסה לעזור.

אנונימית2(או שמה המשך של 1), צודקת לגמרי, התבלבלתי ותוקן.
לגבי המסגרת, קצת קשה להבין בצילום, אבל לא מדובר בתמונה מאוד גדולה ולכן הקליפס הקטן מתאים לה מבחינתנו. מה גם שלא ממש הצלחתי למצוא מסגרת שגורמת לי להיות שלמה עם זה.

אנונימית שלישית ואחרונה, מכירה את ההדפסות על קנבס, עשינו את זה בדירה הקודמת וזה באמת יוצא מאוד מוצלח. רעיון.

ביני, תודה :)

אנונימי אמר/ה...

Grеat blog! Is your theme cuѕtom made oг did you
downloаd it from sοmewherе? A design
like yours with а feω simple adjustements ωould reallу make mу blog
jump оut. Plеase let me know whеre you got уour design.
With thanks
My website > link