11.9.2011

בדיקה מחודשת

ביום חמישי נכנסתי לתחנת דלק והוצאתי 320 ש"ח על הזהב השחור, דלק. הפעם הקודמת שתדלקתי היתה שבועיים לפני. בשבועיים שחלפו נסעתי עם הרכב בעיקר בתוך העיר, סך של כ350 ק"מ. החישוב הבסיסי אומר שהרכב שלי מכור לטיפה השחורה ולא חסכן במיוחד. ישנם רכבים חסכוניים יותר בדלק, אבל הסכום שנאלץ להוסיף בכדי לרכוש אחד הופך את המעבר ללא משתלם. האופציה הבאה היא לבדוק מחדש את עניין האופניים החשמליים. בפעם הקודמת פסלתי את האופציה בגלל אינפורמציה שגויה ממוכר מסויים שטען שכל האופניים דורשים דיווש. אחרי בירורים התגלה שישנם לא מעט דגמים שלא דורשים דיווש, פשוט לא אצל המוכר הזה.
משום מה, אין ברשת חוות דעת או המלצות על חנויות או דגמים. ישנן לא מעט חנויות שמייבאות/מרכיבות אופניים שכאלה, אבל קשה מאוד להשוות בינהם, מאחר וכל אחד מוכר דגמים שונים של חברות שונות. האם יש לכם המלצות על חנויות אופניים מקצועיות? האם יש לכם ניסיון טוב עם דגם מסויים? אשמח אם תחלקו אינפורמציה בתגובות או במייל. תודה!
בינתיים, בסופ"ש לקחנו את האוטו השתיין שלנו ונסענו לנהריה. העברנו סופ"ש רגוע ושקט, מאחר ואנחנו היחידים מהאחים שהגיעו. אלו ימים אחרונים של קיץ, לפחות בתקווה, אז זו הזדמנות אחרונה לשלוף את המכנסיים הקצרים מהארון. זה היה סופ"ש נטול מדבקות על הרגליים וניצלתי אותו עד תומו. שורטס כל הסופ"ש!
מה לבשתי?
מכנסיים קצרים מפול אנד בר, 129 ש"ח.
גופיה מזארה, 30 ש"ח.
נעלי בלרינה מזארה באמסטרדם, כ70 ש"ח.
צמיד מסבתא.
שרשרת גולדפילד מרביד ושרשרת יהלומים ממילר.
טבעות מרביד, אטסי, מילר וג'קסון.
משקפי שמש של אירוקה.

תגובה 1:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אהבתי את המכנסיים והנעליים!

העיצוב היה בבלוג כל הזמן הזה? לא שמתי לב שהוא כזה יפה!