15.9.2011

אלבום החתונה שלנו

לאחר שנרגענו מכל ענייני החתונה, נשאר נושא אחד פעוט שדרש טיפול - האלבום. כשחזרנו, ממש באותו שבוע התחלתי לעבוד על אלבום מצומצם להורים משני הצדדים. שתהיה להם מזכרת נחמדה וגם משהו להציג לאורחים/מבקרים, מאחר ולא בדיוק ערכנו אירוע רב משתתפים.
את האלבומים להורים הזמנתי מלופה. זו לא היתה ההזמנה הראשונה שלי מהם, אבל היתה האחרונה בהחלט. התאכזבתי מהם מאוד בהזמנה הנוכחית. הזמנתי את ספר ה"לופה לופה" שלהם. שני ספרים זהים אחד לשני, בגודל 14 ס"מ על 14 ס"מ. הוא התאים למטרה הכללית והעלות היתה סבירה יחסית - 100 ש"ח לשני הספרים+משלוח. האכזבה התחילה מאיכות ההדפסה הירודה מאמצע הספר ועד סופו, והמשיכה משירות הלקוחות שלא באמת קיים. השארתי פנייה באתר, לאחר שלא קיבלתי תשובה, צלצלתי לשירות הלקוחות כעבור שלושה ימים ושם אמרו שיחזרו אליי. לא חזרו. השארתי הודעה אחרונה באתר, שגם היא לא נענתה. בנקודה הזו ויתרתי. לופה אינם הזולים ביותר בשוק ועד היום בחרתי בהם כי האיכות היתה מהטובה ביותר שהשוק הישראלי מציע. אני לא טוענת שלא יכולים להיות פספוסים, קורה. אבל כשהם קורים, תנו מענה, טפלו בבעיה.
זו הסיבה שלאלבום שלנו החלטנו לחפש חברה אחרת. עומר קרא ביקורות בבלוגים בחו"ל, השווה וצמצם את הבחירה לאתר אחד שקיבל המון המלצות - My Publisher. אמנם הם לא שולחים לישראל, מה שאילץ אותנו להשתמש בחברת גישור לשילוח לישראל(ועל כך בפוסט אחר). למרות כל זאת, העלות הסופית היתה זולה מעט לעומת האופציה הפחות איכותית בארץ.
הייחוד באתר הוא איכות ההדפסה הגבוהה ואיכות הדפים, בשתי הקטגוריות אין אף אתר שאינו מקצועי שמציע איכויות שכאלה, לפחות ממה שלנו יצא למצוא. החלטנו לנסות את סוג הדפים החדש שלהם שמציע Super Gloss printing. היתרון של הדף הזה הוא שהוא חסין לשריטות וכתמים וגם עבה במיוחד. התוצאה הסופית היתה מדהימה ומרשימה. הצבעים מאוד חיים ונאמנים למקור, איכות ההדפסה מאוד גבוהה, התמונות מאוד חדות, גם הבהירות שבהן. התוכנה שלהם נוחה מאוד לתפעול והטמפלטים הקיימים מאפשרים עיצוב מיוחד ומעניין. התמיכה בעברית מלאה, ישנם כעשרה פונטים שונים לבחירה ואין בעיה בכתיבה משמאל לימין כל עוד בוחרים בפונטים הללו. החיסרון שלה הוא שהיא מאוד כבדה ולא באמת תוכלו להריץ משהו נוסף על המחשב. מבאס, אבל מאחר וזה החיסרון היחיד, ניחא. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית, זו תמורה מעולה לכסף. מאחר והאתר אמריקאי, הוא מציע שלל קופונים להוזלת המחיר. ממליצה לשים לב לקופונים שנשלחים במייל, זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף. הספר שלנו הוא בגודל הדלוקס, שהוא 38 ס"מ על 30 ס"מ וכלל 46 עמודים. העלות היתה 320 ש"ח לספר ו140 ש"ח לשילוח לישראל דרך מאסטופ(לא אשתמש בהם שוב).
שירות הלקוחות של החברה מאוד נוח ומספק מענה מהיר יחסית, כולל צ'ט בשעות הפעילות(האמריקאיות, כמובן. אבל קל להסתנכרן). מרגע ביצוע ההזמנה נשלחים מיילים לעדכון על הסטטוס. החיוב מתבצע רק לאחר שפדקס אישרה את הגעת החבילה אל היעד(במקרה שלנו, הגעה לכתובת הביניים לפני השילוח לארץ באמצעות חברה אחרת). הטענה שלהם היא שכל ספר עובר ביקורת אנושית לפני שיוצא לשילוח. אפילו באריזה הושקעה מחשבה והיא משעשעת ונחמדה. אנחנו שומרים את הספר בתוכה עד עכשיו.
אגב, טיפ שנתן לי צלם חובב שמבין עניין. תמונות תמיד יראו איכותיות יותר על נייר מבריק לעומת נייר מאט. נייר מבריק חלק יותר מנייר מאט, מה שגורם להדפסה לצאת "חלקה" יותר.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה יפות החברות שלך!

ניבה אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים! שחייכם כנשואים יהיו נהדרים ומלאים באושר!

ניבה אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים! שחייכם כנשואים יהיו נהדרים ומלאים באושר!

ניבה אמר/ה...

אופס.. בטעות יצא פעמיים.. טוב, הברכות כפולות :)

קרן אמר/ה...

אנונימי/ת, תודה!
הן גם חכמות, אוהבות ומוכשרות. יש לי מזל גדול :)

ניבה, תודה רבה, ברכות כפולות זה תמיד חיובי :)

אנונימי אמר/ה...

Valuable info. Luсky me I found your website bу
chance, anԁ I am ѕurprіsed why this сoіncidence dіdn't came about in advance! I bookmarked it.
Feel free to surf my website ; Www.Prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm