27.9.2011

עוד אדומה אחת ודי

במהלך היום כיף עם אמא שלי בתל אביב, שצומצם ושונה בעקבות הגשם השוטף, הספקתי לרכוש לי שמלה. זה קרה בתחילת היום, כשעוד היינו יבשות ואופטימיות לגבי המשך הסיבוב. עברנו ליד חנות מהסוג שמוכר סרפנים לסבתות, אבל בחלון הוצגה שמלת מעטפת בגזרה מוצלחת עם תג מחיר מוצלח עוד יותר, 70 ש"ח. יכולתי לבחור בין שחור לאדום ולמרות שאין לי המון שמלות שחורות בארון, החלטתי ללכת על האדומה כי היא הרגישה יותר שימושית לי.
בהמשך היום לבשתי אותה אצל ההורים ולהלן התמונות. יצא שלא מעט מהפוסטים לאחרונה כללו פריט אדום כלשהו וזה מקרי בהחלט. אין לי חיבה עצומה כלפי הצבע(אבל גם לא סלידה כלשהי), אני בכלל חושבת שהגוון שהכי מחמיא לי הוא תכלת שמיים.
מחר יגיע החג, על מאכליו אורחיו ומנהגיו. לראשונה נחגוג יחד, המשפחה שלי ושלו את החג. אני מתכננת על מנוחה ובטלה מרובה לחג הזה. לפי התחזית, מזג האוויר בסופ"ש יתאים מאוד להתכרבלות במיטה עם ספר(עכשיו רק צריך למצוא ספר, התחלתי לקרוא ספרים בפעם השניה מרוב חוסר יכולת להתחבר). חג שמח לכל הקוראים ושנה טובה מלאת חוויות חדשות!
מה לבשתי?
שמלה מחנות ברחוב אחד העם, 70 ש"ח.
צמיד משוק הכרמל, 10 ש"ח.
שרשרת של אמא שניקנתה ממעצבת בעץ ברודוס.
סנדלים של סטיב מאדן, 240 ש"ח.

הגיע הזמן להחליף כבר את הלק הכתום הזה ברגליים ולעבור למשהו יותר סתווי.

2 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי על השמלה! שמלה אדום זה ה-דבר הכי לוהט בחודש האחרון (AKA שמלות מטקס האוסקר) וממש בא לי גם אחת כזאת צמודה וסקסית.

בדיוק קניתי ספר חדש "האדיוט המושלם" של אילן הייטנר, אסף לקח את "נוילנד" של אשכול נבו, שיהיה לנו לקראת יום כיפור. אסף לא התאפק וכבר התחיל לקרוא, אני שומרת את שלי :)
אמור להיות קליל וכייפי..

קרן אמר/ה...

תודה. היא באמת נוחה ומוצלחת. יש מציאות שוות בחנויות סבתות :)

נוילנד מעולה, תגנבי לו אותו. את אילן הייטנר אני לא מחבבת כל כך... אבל תודה על ההמלצה!