9.10.2011

מציאות

בחמישי בערב יצאנו עם חברים לארוחת ערב מאוחרת וספונטנית בטפאו. מאחר והייתי מודבקת בורוד(המדבקות לברכיים), ניגשתי לאזור המקסי בארון ושלפתי את החצאית הזו. היא דוגמא טובה למציאה מהסייל בזארה. אני תמיד מחפשץ בסייל פריטים קלאסיים שיכולים לשרת אותי בכל עונות השנה וללא כל קשר לטרנדים עונתיים. החצאית בעלת גזרה מאוד קלאסית ובד מספיק קליל שיתאים לקיץ אבל לא קליל מדי כך שמתאים גם לחורף הישראלי החמים יחסית. היא עלתה 75 ש"ח בלבד וכללה גם חגורה מוצלחת כעסקת חבילה.
האורך שלה מאוד טרנדי לעונה הקרובה אבל ממש לא מחמיא לכל אחת. אפילו אני, עם ה1.70 מ' שלי נראת קצת גמדה אם אני לובשת אותה ללא עקבים. משהו בחלוקה של הגוף מקצר קצת את הרגליים. לכן, לא הייתי ממליצה למישהי מתחת ל1.60 מ' לנסות את הטרנד הזה.
וכעת, פניה נרגשת. סופסוף בחרנו יעד לירח דבש, שריינו תאריכים בעבודה והזמנו כרטיסי טיסה. אנחנו נוסעים לקוסטה ריקה ומקנחים בכמה ימים בניו יורק. כעת הגיע שלב תכנון הטיול בקוסטה ריקה ויש לנו מספיק זמן לעשות זאת(הטיול בעוד כמה חודשים). בנינו מסלול שכולל את הר הגעש פואז, לה פורטונה, מונטוורדה, מנואל אנטוניו ומשם לבוקס דל טורו בפנמה לחופשת חופים אולטימטיבית. נשמח לקבל המלצות על אתרים נוספים שכדאי לבקר בהם או על מלונות טובים ששווה ללון בהם.
מה לבשתי?
חצאית מזארה, 75 ש"ח.
גופיה מזארה, 29 ש"ח.
חגורה של אמא.
קלאץ מגולף מלפני כמה שנים.
צמיד, שרשרת וטבעת עם פנינה מבילי תכשיטים, היתה של אמא שלי.
נעלי החתונה שלי משומייקר.

ולסיום, בהופעת בכורה עולמית בבלוג, הקולור בלוק שבאמת ליוו אותי כל הקיץ - הטייפ על הברכיים:
מהמם, לא? :)

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה לא רק הגובה, גם מבנה הגוף. חצאית כזו מתאימה למי שיש לה פלג גוף עליון צר ו"חטוב" וחלק גוף תחתון מלא יותר. אצלך זה בדיוק ההפך, את מסתירה את הרגליים היפות שלך ומבליטה את מה שפחות יפה, אז שימי פס על המדבקות (-:, לכי עם מיני ומכנסונים, העולם לא ייהרס, ותמיד אפשר להתאים חולצה בוורוד פוקסיה (או, לפחות, עגילים) לצבע ה-100מם של המדבקות.
(-:

אנונימי אמר/ה...

החצאית יפהפיה תהיה לך שימושית מאד. אחלה של קניה

קרן אמר/ה...

אנונימית1, תודה על המחמאות ועל הביקורת הבונה :)
לצערי, ממעט הניסיונות שלי להסתובב עם המדבקות חשופות, זה נגמר בתחושה מאוד לא נעימה. הן לא רק באזור הברכיים, אלא גם שני פסים בחלק החיצוני של הירכיים, כך שזה מאוד מאוד בולט. המבטים והבהיות שקיבלתי גרמו לי להרגיש מאוד לא בנוח. לאנשים אין בושה לבהות עד שכמעט יוצאות להם העיניים.

אנונימית2, תודה. ככה זה בזארה בסייל. אני תמיד משתדלת להתאפק ולתפוס את הדברים בזמן.

אנונימי אמר/ה...

ממש יפה החצאית, אחלה מציאה!
את המדבקות האלו אני מכירה כבר זמן מה מאז שמדריך חדר הכושר התחיל להדביק אותן על כל מי שעובר לידו.. מעולם לא ראיתי אנשים שבוהים בהן, אבל נעיצת מבטים בלתי מרוסנת מאפיינת מאוד ישראלים (למשל בזמן שהם עוקפים אותך או נעצרים לידך ברמזור) כך שאני מבינה לליבך.

קרן אמר/ה...

תודה, אני מתכננת עליה תכנונים לחורף.

אני מניחה שבחדר הכושר ועם בגדי ספורט זה נראה קצת פחות מוזר מאשר ברחוב ובבגדים יומיומיים. המבטים פשוט מתישים אותי ולא בא לי להתמודד איתם אם אני לא באמת חייבת.

אנונימי אמר/ה...

הפעם לא יצא לך טוב.
אני בטוחה שאת יכולה יותר טוב מזה, כי כבר ראיתי.
את נראת (בלי להעליב כן?) כמו דודה שלי.
הלבוש לא צעיר, לא עדכני, ובקיצור- לא בחירה ולא שילוב טוב.

קרן אמר/ה...

לפחות דודה שלך נראת טוב לגילה? :)
קורה, לא תמיד קולעים לטעם של כולם. ואופנה כוללת גם לפעמים. מקווה שתתחברי יותר בפעם הבאה

אנונימי אמר/ה...

Hi there it's me, I am also visiting this site daily, this website is truly nice and the users are really sharing fastidious thoughts.
Also see my webpage: aging skin care tips