18.10.2011

אוכלים ונהנים

בחמישי האחרון יצאנו עם זוג חברים למסעדת קיטשן מרקט בנמל. למסעדה עדיין אין אתר פעיל או תפריט אונליין וחבל. אני אוהבת להציץ לפני על התפריט(מאחר ואני לא אוכלת הכל), אבל המסעדה קיבלה המון המלצות חמות ברחבי הרשת אז החלטנו לנסות בכל זאת. המסעדה ממוקמת בקומת גלריה מעל שוק האיכרים בנמל תל אביב(האנגר 12, ממש מול ארומה). המקום מאוד פופולרי כרגע, כך שצריך להזמין מקומות לפחות שבוע מראש.
המקום מעוצב מאוד יפה וניכר ששמו דגש על כל פרט קטן. אנחנו קיבלנו שולחן בדיוק מול המטבח, כך שיצא לנו להציץ ולראות את קרנבל הצבעים. אני לא מצליחה להחליט לאיזו קטגוריה לשייך את האוכל שמגישים בקיטשן מרקט, איטלקי ומאכלי ים עם נגיעות ים תיכוניות - כנראה שזה מה שיהיה רשום תחת שם המסעדה באתר שייבנה לה. הזמנו מגוון מנות ראשונות לשולחן וחלקנו. פיצה איכרים - פיצה בטאבון על בצק דק עם אנטיפסטי ומלא פרמז'ן איכותי. קריספי פולנטה - פולנטה מטוגנת, פריכה מבחוץ ורכה מבפנים, מעליה פירורי פרמז'ן, היה מעולה. שרימפס בטמפורה שהטועמים אמרו שהיה בינוני ולא כדאי להזמין(לא אוכלת דגים ופירות ים, אז תאלצו להאמין להם). פוקצ'ה טעימה(אבל בתכלס אם הזמנתם פיצה, אפשר לוותר, אנחנו היינו שמנים). וגם אחד ציזיקי טרי וטעים(מומלץ, לא יקר-14 ש"ח וטעים). לעיקריות אני לקחתי טורטליני גבינות על קרם חציל ונגיעות שמנת חמוצה. לא מנה גדולה במיוחד, אבל כן משביעה(אם אוכלים ראשונה) ומאוד מיוחדת. על ההמבורגרים תלכו רק כברירת מחדל. הם טעימים, אבל אין בהם שומדבר מיוחד.
בסופו של דבר יצאנו ב160 ש"ח לאדם כולל מנות ראשונות, מנה עיקרית, קינוח וגם בקבוק יין לשולחן של 4. לא כל המנות היו "וואו", אבל היו כאלה שהצטיינו. מעניין אם המקום פתוח בשעות הצהריים. הנוף שם צריך להיות מדהים. תסלחו לי שלא צילמתי את המנות. זה היה נראה לי מעט "פולשני". אם תחפשו בגוגל את שם המסעדה תמצאו המון ביקורות עם תמונות יח"צ וגם אותנטיות.
מה לבשתי?
חצאית מH&M בעונה הנוכחית, 89 ש"ח.
חולצה מאסוס, כ70 ש"ח.
נעליים של סטיב מאדן, 220 ש"ח.
טבעת מH&M בעונה הנוכחית, 29 ש"ח.
צמיד מתנת פנדורה.
ארנק אדום מתנת ארנקי עמנואל.
יש חייל שחוזר היום הביתה לחג לאחר שלא חזר כבר יותר מחמש שנים. מקווה שיתנו לו ולמשפחתו את השקט להתאחד, להתייחד ולאסוף את השברים. הוא לא באמת הילד של כולנו, אתם יודעים. אפשר לשמוח בשבילם גם מרחוק.

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

איזה אאוטפיט מהמם! אני ממש אוהבת את השילוב של שחור ולבן עם קצת אדום.
ואחלה תמונות למרות הפלאש.
גם אני התרגשתי הבוקר כשראיתי ושמעתי את גלעד שליט מדבר. כמות האמוציות שזה הוציא ממני הפתיעה אפילו אותי, אבל אני מניחה שזה היה מספיק לי. עכשיו הוא יכול לחזור להיות אלמוני ולנוח, במיוחד אחרי הראיון עם העיתונאית המצרית המיותרת.

ביני אמר/ה...

חולצה מהממת

ניבה אמר/ה...

אאוטפיט מהמם! החולצה, החצאית, הנעליים במיוחד!

קרן אמר/ה...

ספי, תודה רבה!

ביני, אולי עוד יש באסוס, אני זוכרת שלפני חודשיים עוד ראיתי אותה.

ניבה, תודה רבה!