2.11.2011

קיץ, אל תלך!

כנראה שאני לבד כאן בדעה הזו, אבל ממש לא מתחשק לי שיגיע החורף. אני לא טובה בחורף. תמיד נדבקת בשפעת ברמה כזו או אחרת(עם או בלי חיסון), תמיד חוטפת איזה צינון קל, תמיד נרטבת מחוסר מוכנות לגשם מקומי ותמיד מחכה שהוא יגמר כבר(בחיי, כבר יצא לי לחוות פעם ברמת החייל גשם כל כך מקומי ברמה שברחוב בו שהיתי ירד מבול בעוד שברחוב המקביל השמש זרחה, תופעה). אני יודעת, זה לא באמת הגיוני ובוגר לרצות לדלג על עונה כל כך קריטית להמשך חיינו בפלנטה, אבל תמיד פינטזתי שמישהו ימציא מכשיר מיוחד שממקד את הגשם לאזורים שבהם הוא נחוץ, כמו הכנרת או אקוויפר החוף ויותיר את שאר הארץ יבשה וחמימה. עד שזה יקרה, אני אמשיך לפנטז לי כאן בחושך שמגיע מוקדם מדי.
בתמונות, שצולמו גם הן במהלך הטיול ביפו בשישי, הרכישה האחרונה שלי באגף התיקים. לאחרונה הגעתי למסקנה שגברים לא באמת מבינים למה אנחנו צריכות יותר מתיק אחד מכל גודל. את הצורך בגדלים שונים הצלחנו להעביר הלאה, אבל הצורך בגוונים וצורות שונות לא חלחל לתודעה. מפתיע. עומר מסוגל להבין למה אני "צריכה" כמה סנדלים שחורים, אבל כמה תיקים חומים? זה לא הגיוני בכלל. ובכן, חזרה לתיק החדש. לאחר שרכשתי את התיק ההוא של מארק ביי מארק ג'ייקובס לפני כשנה, הגעתי למסקנה שאני מעדיפה להשקיע לאט באוסף תיקים איכותיים שילוו אותי שנים מאשר בתיקים זולים יותר שלא ישמרו על ערכם יותר מעונה אחת. כבר הרבה זמן שחשקתי בתיק עור חום, אבל לא מצאתי את האחד שיגרום לי לשלוף את הפלסטיק ולגהץ. בתיק הזה נתקלתי לגמרי במקרה במהלך סיבוב קניות עם אמא שלי. היא גררה אותי למקס מורטי בכדי להראות לי זוג נעליים שהיא סימנה. כשהיא כבר היתה בקופה, ראיתי את החמוד הזה מציץ עליי מלמעלה ועושה לי "פססס! כאן למעלה. תורידי אותי! תורידי!". תג המחיר אמר "500 ש"ח". אני אמרתי "אוי". המוכר אמר "כבר שדרגת לכרטיס המועדון החדש?" וכך יצא ששודרגתי בחינם למועדון החדש(כי המועדון הקודם, שקיבלתי חינם, עדיין היה בתוקף) וקיבלתי 100 ש"ח הנחה חד פעמית. 400 ש"ח לתיק סופר שימושי שעשוי כולו מעור? אני מרוצה.
מה לבשתי?
תיק עור ממקס מורטי, 400 ש"ח.
מכנסוני חלוצים מתנת גאפ.
גופיה מאסוס, כ25 ש"ח.
ווסט קרושה מאיתי בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
סנדלים מאיביי, 70 ש"ח.
משקפי שמש מתנת אירוקה.
שרשרת מפתח משוק הכרמל, 20 ש"ח.
שיער פרוע שזקוק לתספורת, אבל אני מתעקשת לנסות להאריך, הישר מהבית ובחסות הרוח.

6 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי על התיק! ממש ממש יפה!

Mirelle אמר/ה...

הסנדלים מושלמים :)

sefi אמר/ה...

את באמת היחידה שרוצה את הקי כאן, אבל אני חייבת לציין שהיום בערב היה ממש קריר ואני התחלתי לפקפק באהבתי לחורף, אבל בא לי כבר סוודרים.
תתחדשי על התיק והסנדלים ממש יפים. לילה טוב!

ביני אמר/ה...

שונאת חורף!

קרן אמר/ה...

שרונה, תודה, התיק שמח לשמוע וגם אני :)

מיראל, היתה לי תחושה שתתחברי אליהם עקב החיבה העזה לסנדלי חוטיני...

ספי, קר בערבים והוא עדיין לא הגיע במלוא כוחו, גררר.
תודה!

ביני, זה כי אנחנו ילדות קיץ, לא אשמתנו שנולדנו באוגוסט.

אנונימי אמר/ה...

I was curiοus if уou eνer thοught of changing the laуοut
of уοur blog? Itѕ νery wеll wrіtten; I love
what youνe gоt to say. But maybe уou
coulԁ а little more іn the waу
of сontent so peoρle could conneсt with it better.
Youѵе got an awful lot of text for only havіng
оne or two images. Maybe you could space it out bеtter?
Here is my web page :: facemanage.com