7.11.2011

אפרוריות חלקית

הסופ"ש האחרון לא הביא איתו את הסופה האיומה שהובטחה. כבר הייתי מוכנה נפשית לסופ"ש התכרבלות על הספה מול ערימת סרטים מטאפורית. במקום זה, שישי בבוקר היה שטוף שמש ומזג האוויר היה פשוט נפלא, כל זה נחרב בצהריים, אבל אני קיבלתי כבר את מנת השמש שלי ומבחינתי זה דיל מתאים לחלוטין. שמש ביום, גשם בערב.
עדיין לא סידרתי את הארון לקראת החורף וממש לא מתחשק לי לעשות את זה. לא בא לי להיפרד מכל בגדי הקיץ השמחים והצבעוניים לטובת הצבעוניות הקודרת של אפור, אפור ועוד קצת אפור(בעיקר אצל רוב המעצבים הישראלים). דווקא השנה הטרדנדים לחורף מביאים עימם גם צבע, אבל שומדבר בחנויות לא גרם לי לרצות לשלוף את האשראי. הכל סינטטי, עשוי רע ומתומחר מוגזם. אפילו בזארה, הפריטים הנורמלים מתומחרים מאוד גבוה ביחס לשנים קודמות(249 ש"ח לחולצה דמוי שיפון מכופתרת? הגזמה פראית בעיני). מה שאומר שאני מתכננת להישאר עם המתלתחה הקיימת לחורף הקרוב ולא לבצע יותר מדי רכישות(אני מבקשת לא לתפוס אותי במילה, "יותר מדי" הוא מינוח מאוד נוח שיכול להתפרש בכל מיני צורות).
כנראה שהתרחיש הבא הוא המציאותי מכולם: אני אחזור מהעבודה אחרי ששוב לא הצלחתי לשלוף את הסוודר מהמדפים העליונים בבוקר ויצאתי בג'קט מהבית. מה שיגרור סידור של הארון. ואולי הגיע הזמן גם לשלוף את הפוך.
מה לבשתי?
חולצה מפוראבר 21, כ25 ש"ח.
חצאית פליסה שהיתה פעם שמלה של סבתא שלי(שהיא תפרה בעצמה).
נעלי אוקספורד מאסוס בחורף שעבר, 70-80 ש"ח אם אני זוכרת נכון.
צעיף מהאוסף של סבתא.
חגורה מאסוס, 20 ש"ח.
גרביונים של לייף, 20 ש"ח.
תיק של מארק ביי מארק ג'ייקובס.
משקפי שמש מתנת אירוקה.

2 תגובות:

ביני אמר/ה...

חצאית מהממת!

קרן אמר/ה...

תודה! חבל שהיא כל כך קצרה, הייתי מנצלת אותה הרבה יותר עם עוד כמה סנטימטרים...