17.11.2011

Preppy

לרוב המראה הPreppy לא בדיוק מחמיא לבחורה שאינה פטיט, אבל לפעמים גם מישהי שמסתכלת על מידה 36 מלמעלה יכולה To pull it off בגזרות נכונות ושילובים מתאימים. השבוע לבשתי את הסגנון הזה בשתי ווריאציות שונות והוא מאוד נוח לי למשרד. קצת שובר את המראה המרובע שרואים על רוב המתהלכים ברמת החייל ההיי-טקית.
אני אוהבת מאוד את המראה של צווארון פיטר פן עם סריג מעליו, אבל אני חוששת שזו אופציה שלא תחמיא כל כך לחזה שופע. היתרון בחולצות מכופתרות עם צווארון "רגיל" הוא שעדיין נשאר מפתח הוי שמחמיא לחזה ממוצע ומעלה לעומת חולצות סגורות שיוצרות "מדף"(תשאלו את החברות הכי טובות שלי כמה פעמים בחייהן הן שמעו אותי אומרת "לא, הגזרה הזו לא בשבילי, היא עושה לי מדף"). אם בכל זאת מתחשק לכן להתנסות בצווארון המתקתק הזה אני ממליצה לנסות את אופציית הDIY מהבלוג Honestly WTF, בלוג חביב ביותר המכיל המון DIY ברמות קושי שונות ואם תוצאות מרשימות. את הצווארון אני מתכננת להכין כבר הרבה זמן, אבל לא יצא לי לבקר בנחלת בנימין בכדי לקנות את החומרים.
מה לבשתי?
כובע משוק הכרמל, 15 ש"ח.
חולצה של טומי הילפיגר, 15$ באאוטלט בווגאס לפני כמעט שנתיים.
סריג מTNT שעומר קנה לי במתנה(לגמרי בעצמו ובלי רמז אחד).
ג'ינס 524 של ליוויס, 28$ בחנות OMG בניו יורק לפני כמעט שנתיים.
מגפיים של ברונקס, נדמה לי ש300 ש"ח לפני כשנתיים.
לכבוד הסופ"ש עומר החליט לפנק אותי(וגם אותו) בקאפקייקס של רד וולווט באבן גבירול. יצא לנו לטעום את הקאפקייקס שלה לפני כמה חודשים והם מעולים ומאוד קרובים לגרסה האמריקאית הקלאסית. אם אתם באזור, מומלץ.
ביס?
סופ"ש נעים, חמים וטעים לכולם!

2 תגובות:

ביני אמר/ה...

זה מהיום! יש לי גם 2 כובעים כאלו, אבל לא אדום, אולי אני אלך לקנות לי גם...
אולי נעשה סיבוב באיזה שישי לא גשום?
אה, ויש לך מדף! :)

Alona אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את הלוק ה-Preppy! במיוחד את הכובע האדום! :)
- - - - - -- - - - - - -
http://sassybeauty-by-alona.blogspot.com/