21.5.2012

MAC Time

בחמישי האחרון, באופן ספונטני למדי, החלטתי לקפוץ לסניף מאק ברמת אביב(כלומר לצאת מהבית, לפסוע כמה צעדים ולחצות את הכביש) להתחדש בגוונים חדשים. אקדים ואומר שאני ממש לא מבינה גדולה באיפור. עד לפני קצת פחות משנה השתמשתי בעיקר בקצת סומק, קצת פודרה ומדי פעם איזה עיפרון עיניים. שנים רציתי ללמוד להתאפר אבל תמיד בחרתי לבזבז על משהו אחר. עד שבקיץ האחרון, כשעומר לא ידע מה לקנות לי, עניתי גיפט קארד למאק. השתמשתי בזמנו בשובר בכדי לקבל הדרכה מלאה של שעה וחצי. להדרכה הגעתי עם המוצרים שהשתמשתי בהם מהבית והמאפרת השתדלה להשתמש גם בהם. קיבלתי הסבר מפורט - איך מניחים ברונזר, הנחה של צלליות במראה קליל ויומיומי ומראה איפור לערב. ההדרכה היתה מוצלחת ואני מצליחה ליישם בעצמי את כל מה שלמדתי. הדבר היחיד שהטריד אותי בתום ההדרכה היה הפושריות של המאפרת כשהגעתי לקופה, כולל סצינות דרמטיות של "אני לא חושבת שיש טעם לכל האיפור אם את לא לוקחת את זה,זה וזה" ואמירות מטופשות של "אבל באת עם 500 שקל גיפט קארד, אז זה לא נורא להוסיף עוד 1000". בסופו של דבר יצאתי משם עם סל מוצרים שמשמשים אותי מאוד, כל אחד ואחד מהם.
נחזור להתחלה. בחמישי החלטתי שהגיע הזמן לגוון ועד כמה שרביעיית הצלליות הראשונית שקניתי מאוד שימושית, היא גם בנאלית ואני מוכנה להכניס קצת צבע לחיים, או לעפעפיים. כשנכנסתי לחנות ניגש אליי יונתן, חייכן ואדיב. מיד פנינו לעמדת הצלליות ואני שחוץ מרצון לירוק לא הבעתי יותר מדי רצונות, נתתי לו לבצע את הבחירה. נבחרו 6 צלליות שמאפשרות להרכיב המון מראות איפור בשילובים שונים ו2 עפרונות(אני מאוהבת בעפרונות של מאק) שמשלימים. יונתן בנה מראה אחד על עין שמאל ונתן לי ליישם באותה טכניקה עם גוונים שונים את עין ימין. הוא תיקן, העיר,ונתן טיפים קטנים, מה שאפשר לי לשחזר ביום למחרת בקלות יחסית. מה שאהבתי אצל יונתן הוא העובדה שהוא לא דחף ולחץ והראה לי צירופים במידה ואני לא מעוניינת לרכוש 6 צלליות, או את כל המוצרים שהוא השתמש בהם.
כשחזרתי הביתה הודעתי לעומר שאיפור עיניים כזה לא יכול להישאר בבית וחייבים להוציא אותו לטיול. זה הרבה יותר כבד מהאיפור שבדרך כלל אני שמה ואני מניחה שכשאאפר את עצמי אכוון לאזור קצת פחות דרמטי, אבל אני מאוד מרוצה מהתוצאה. המוצרים של מאק לא זולים, אבל גם לא מתומחרים כמו מוצרי יוקרה. אני חושבת שמי שלא יודעת להתאפר מרוויחה שיעור איפור על הדרך וזה מצויין, כי לא תמיד מתחשק להתחייב על קורס איפור ולפעמים מתחשק להתחדש בזוג צלליות ובכל זאת לדעת יותר טוב מה לעשות איתן.
מה לבשתי?
חולצה מH&M באמסטרדם, 40 ש"ח.
מכנסיים ממשי של רוס אובטה, 250 ש"ח.
נעליים מזארה באמסטרדם, כ125 ש"ח.
קשת לשיער מחנות באמסטרדם(אותה קשת שלבשתי בחתונה), 10 ש"ח.
שרשרת משוק הכרמל ותליון אהבה מתנה מהמועדון של רביד, 20 ש"ח.
טבעת וורד מאטסי, כ15 ש"ח.

8 תגובות:

לובה אמר/ה...

את זוכרת באילו צלליות הוא השתמש? אני מזהה שם משהו דו כרומי. בכל אופן, איפור עיניים כהה מתאים לך עד מאוד.

Mirelle אמר/ה...

לצערי, החוויה האחרונה שלי במאק רמת אביב הייתה גרועה ולכן, כיף לי לקרוא גם חוויות טובות.
האיפור נראה נהדר ומאוד מחמיא לך. תתחדשי ותהני!

marjorie morningstar אמר/ה...

la isla bonita
יצא לך מראה לטיני-משהו, בטח בגלל השילוב בין העיניים המצועפות לפרח בשיער.

marjorie morningstar אמר/ה...

רגע מביך - "לה איסלה בוניטה" זה בכלל "האי היפה". אבל היי, לפחות זה נשמע כמו מחמאה ספניולית משובחת!

sefi אמר/ה...

באמת ממש יפה לך. תתחדשי ותהני!
אהבתי מאוד גם את שילוב הצבעים של מה שלבשת.

אנונימי אמר/ה...

את התמונה האחרונה אהבתי.
פרופיל לצד.
לולה.

אנונימי אמר/ה...

יוצא מן הכלל, ה כ ל!!!
דפנה (זו שאומרת דברי ביקורת תחת משתמש אנונימי)

קרן אמר/ה...

לובה, לצערי הייתי תלמידה רעה ולא כתבתי את שמות הצלליות. את צודקת, אחת מהצלליות היא דו כרומית מדהימה!

מיראל, תודה רבה!

מרג'ורי, העברת את הוייב וזה מה שחשוב :)

ספי, בקיץ שעבר התאהבתי בירוק זית, כנראה שההתאהבות נשארה גם לקיץ הזה.

לולה, תודה. אותי התמונה הזו משעשעת.

דפנה, תודה :)