18.6.2012

Bird is the word

לפני כמה שבועות התחשק לי להתחדש בפריט חדש ולנצל סופסוף את התווים שקיבלתי כמתנה לחג מהעבודה. נחושבה לבזבז אך ורק מהתווים ולא מכספי שלי נסעתי לסנטר עם חברה. משום מה זכרתי שמנגו מקבלים תווי קניה ולכן התחלנו את הסיבוב שם. לאחר לא מעט מדידות מצאתי חצאית שהיתה די חביבה ומעט יקרה, חצאית פליסה ב180 ש"ח שהיתה פוליאסטרית להפליא ואילולא התווים לא היתה שווה את ההשקעה. כשהגעתי לקופה נתבשרתי שהתווים כבר לא מתקבלים ברשת. הפגנתי איפוק וכח רצון והשארתי את החצאית בחנות. החברה התפלאה מאוד מהיכולות שהפגנתי ואני הייתי גאה בניצחון הקטן והמטופש על עצמי :)
משם המשכנו לגולף, שהעונה יצרו קולקציה לא רעה בכלל. שמתי לב שאחת לכמה שנים אני מוצאת שם המון דברים בעונה ואז הכל דועך חזרה לפריט בשנה. העונה המוצלחת הקודמת היתה לפני כ-3 שנים והשנה הם עשו זאת שוב לדעתי. ראיתי המון דברים שמשכו את העין, אבל הסניף בסנטר מאוד לא נוח לשיטוט ונבירה. אני אישית מעדיפה את הסניף בהדר יוסף, מרווח ועם צוות נעים, אדיב ולא דביק. למרות הדביקיות של המוכרת והצפיפות בחנות הצלחתי לשלוף את השמלה הזו. גם היא לא ממש זולה, 200 ש"ח, אבל בתמחורי שיא העונה זה עוד נחשב תמחור סביר. שוב התווים שיחקו על המצפון ואיפשרו לבצע רכישה שבמצב רגיל כנראה היתה ממתינה לאיזו הנחונת. היום אגב, כבר אפשר למצוא אותה לאחר הנחה בחנויות. אותה ועוד הרבה שמלות מחמיאות לגוף, אבל שוב, וותרו על סניף הסנטר.
בשארית התווים לא מצאתי מה לעשות. בסופו של דבר איחדנו כוחות עם התווים של עומר וכאחרוני הבורגנים נסענו להום סנטר וקנינו פח נירוסטה עם רגלית וכמה מנורות חסכוניות. לא בדיוק התפנקות עם שי לחג, אבל עד שלא יחלקו תווים לזארה או H&M, כנראה שזו האופציה הסבירה.

מה לבשתי?
שמלה מגולף, 200 ש"ח(עכשיו כבר פחות).
סנדלים מאירוסולס, 210 ש"ח.
צמיד עץ מקוסטה ריקה, 20 ש"ח.
טבעת מבילי תכשיטים ברמת החייל, 90 ש"ח
משקפי שמש של קלווין קליין מסנצ'ורי 21, כ75 ש"ח.
צעיף מסבתא.
שרשרת של שלי דהרי.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הי, קודם כל, דועך ולא דואך...מאחר שאת רהוטה להפליא, יש להניח שנרשם בחופזה ובשגגה.
anyway, היו שנים שבהן ביצעתי רכישות שוות ורבות בגולף. לצערי, השנה, כמו גם בשנתיים-שלוש האחרונות, לא מצאתי שם פירור וחצי פירור. את השמלה שאת לובשת לא ראיתי בסניף שבעת הכוכבים, והייתי שם בשבוע שעבר. באמת הבלחה, יצא לך שיחוק. החנויות שלהם לצערי הרב נראות כמו מזבלה אחת גדולה - מה קרה להם לעזאזל?! כל השיק עבר להוניגמן?

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת הבלחה מוצלחת. תתחדשי - בזמן האחרון אני לא מסוגלת ללבוש משהו שהוא לא שמלות\חצאיות מקסי (ובגלל שיש לי רק שלוש, אני לובשת גם דברים אחרים ומחמיצה פרצוף).

לא סיפרת לנו אם היא סינתטית או לא :-)

לובה אמר/ה...

הזכרת לי את אחד הפרקים האהובים עליי אי פעם ב-Family guy בזכות הכותרת של הפוסט הזה.

שמלה מעולה, דווקא מציאה לא רעה בכלל ב-200 ש"ח בהתחשב באורך שלה. תתחדשי!

marjorie morningstar אמר/ה...

ואני דווקא שונאת את פמילי גאי, אבל מתה על הרמונז:

http://www.youtube.com/watch?v=CVQfVtzFd4U

קרן אמר/ה...

אנונימית, החליק, תוקן תודה!
כנראה שזה באמת תלוי בסניפים, אם זה מספיק קרוב אליך, תנסי את סניף הדר יוסף. הוא מאוד מסודר ומצאתי שם המון פריטים, היה ממש קשה לבחור.

מרג'ורי, סינתטית, בטח סינתטית. לצערי.

לובה, זו היתה התוכנית הזדונית שלי. מסרים תת הכרתיים בכותרת :)