25.6.2012

צבעים בוהקים וחתונה אחת

בשבוע שעבר נסענו לרחובות לחתונה של חברים קרובים של המשפחה. ההורים שלי והורי הכלה חברים טובים כבר שנים, מאז שאני בת 3 אם נדייק ולכן יצא שכולנו גדלנו יחד. הקשר בין "הילדים" התרופף עם השנים, כשכל אחד עזב את הבית ופנה לכיוון שלו ולכן הייתי מאוד מופתעת מכמות ההתרגשות שהיתה לי כשראיתי את הכלה היפה צועדת לחופה עם ההורים. אז מסתבר שלפעמים גם אני רגשנית...
מקום האירוע, טופ דוראן, כלל גן צבעוני ומטופח לקבלת הפנים ולחופה ואולם סגור(וממוזג!) עם פרזול בלגי יפה ועיצוב נקי. החלק שהיה גאוני בעיני בסידור המקום הוא אזור החופה. בתרבות ההדחפות הישראלית מה שקורה בכל חופה בסופו של דבר הוא ששניה אחרי שהחתן והכלה מגיעים לנקודת פתיחת הטקס, כולם מתנפלים וסוגרים על החופה ומסתירים לכל מי שיושב או לא הצליח להידחף פנימה. כאן נכנס התכנון הערמומי. החופה כולה מוקפת מים וישנו שביל צר שמוביל אליה, שגם הוא מוקף מים משני צדדיו. מימין ומשמאל לשביל ולמים, במרחק כ2 מטרים מהחופה היו שני אזורי ישיבה עם ספסלים לבנים ארוכים. בצורה הזו כולם יכלו לשבת, להנות מהחופה ולראות את כולה. התכנון הזה גם מנע את ההתנפלות המוכרת על החתן והכלה בסוף הטקס. אני לא יודעת מי האדריכל/מעצב/אדריכל נוף שעיצב את המקום, אבל כל הכבוד על הרעיון.
וכעת, לנקודה שתמיד מפריעה לי בחתונות(וגם לאמא שלי מסתבר), הלבוש של האורחות!
מסריקה כללית, כמעט חצי מהנשים באירוע לבשו שחור. לגמרי שחור. בלי שום נגיעה של צבע אחר. אני יודעת שכבר כתבתי על זה בעבר, אבל למה? יש כל כך הרבה צבעים יפים, שמחים וחיים, למה לבחור בשחור? לטעמי, בדיוק כמו שלא נהוג להגיע ללוויה לבושה כולך בלבן, גם לחתונה צריך להיות וטו שכזה. ושוב, אם כבר בחרת בשמלה שחורה, תשברי אותה עם איזה תכשיט צבעוני ובוהק או נעליים שאינן שחורות.
מה לבשתי?
שמלה (מאוד לא שחורה) מגולף, 180 ש"ח(אבל זכיתי בתחרות בפייסבוק של גולף ולכן היא בעצם בחינם).
שרשרת מאיביי, 40 ש"ח.
סנדלים ממקס מורטי לפני כמה שנים, 400 ש"ח.
תיק של מדוזה דרך סטיילריבר לפני כשנתיים, 140 ש"ח.

6 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

כולן לובשות שחור כדי להיות סקסיות ואפלות - או כדי להיות רזות. או כי קשה יחסית לטעות.

הלבוש שלך מקסים. השרשרת הזאת נראית כמו בועות של גזוז :-)

marina אמר/ה...

מאוד אהבתי!

ביני אמר/ה...

גם לפוטה יש את השמלה הזו.

אנונימי אמר/ה...

אהבתי מאוד את שילוב הצבעים (תות ומנטה, מהמם!). אהבתי פחות את הגזרה של השמלה בחלק התחתון - היא קצת "עושה לך עוול", גדולה מדי.

PointOfFashion אמר/ה...

יו! בשבוע שעבר ראיתי את השרשרת הזו באטסי והתלבטתי באיזה צבע לקנות...
אבל היא עלתה יותר מ40 ש"ח :O

אנונימי אמר/ה...

Τhanks for your mаrvelous posting! I ԁеfіnitely enjoyeԁ reading it, you hаppеn to be а great author.

I will enѕurе that I bookmark your blog
and definitely will сome back later in life.
I want to encourage that yоu contіnuе your great work, have a nice evening!
Here is my blog post :: www.prweb.com