13.6.2012

האבזור הדרוש

בשבת האחרונה נסענו להורים שלי למפגש משפחות(הלא הוא "הדרבי"). התירוץ הרשמי היה יום ההולדת של עומר ולכן זכינו להמון בשר וקינוח נוטף שוקולד, המועדפים על ילד יומולדת. כרגיל, ההורים שלי הכינו כל כך הרבה סלטים שעד שהגענו למנה העיקרית כולם כבר היו מעולפים סביב השולחן. אז מה היה הפעם? סלט סלק, 3 סוגים שונים של חצילים(בטחינה, טבעי ובחריף עם פטרוזיליה), עגבניות מיובשות עם בזיליקום ושום, מטבוחה, חומוס ביתי, צ'ימיצ'ורי, סלט חסות, סלט גזר עם פקאנים, סלט ירוקים(עירית ובזיליקום עם קשיו ושום) וכמובן, הדיירת הקבועה, פוקאצ'ת בצל חמה וטריה מהתנור. כל אלה בשילוב עם המפה הכתומה ומהפיות התואמות גרמו לשולחן להראות צבעוני מדי מכדי שלא יצולם.
את השמלה בתמונות ראיתם לא מזמן. הפעם בחרתי לאבזר אותה בצורה קצת אחרת ולהוסיף את אותה חגורה שציינו לא מעט בתגובות. זה נותן מראה שונה לגמרי לדעתי, מראה קליל יותר ומעט בובתי אפילו, בזכות הנעליים המוצלחות(אדום, בובה ופפיון מוצלח? לא צריך יותר מזה).
מה לבשתי?
שמלה מאיביי, כ50 ש"ח.
חגורה ממכנסיים מפוראבר21.
נעליים מאירוסולס, 210 ש"ח.
שרשרת עץ מקוסטה ריקה, כ30 ש"ח.
משקפי שמש של איב סאן לורן מאירוקה לפני כמה שנים, 200 ש"ח.
הפעם באדי קנאה מאוד באחיין החמוד שגנב את תשומת הלב של כולם(בדרך כלל כולם עסוקים בלהתפאר מיכולות העמידה על שתיים שלה). כאן תפסתי אותה במבט מקנא במיוחד כשאמא שלי העיזה לתת יחס למישהו שאינו באדי.
שיהיה לכולנו יום כתום(שנים לא שתיתי פאנטה/קינלי).

5 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

הרגע הוכחת את הסברה שלי שאנשים שמתחברים לויזואליות וצבעוניות מגיעים ממשפחות כאלה. השולחן!!! הוא פשוט כל כך יפה.

אנונימי אמר/ה...

החגורה אכן משנה פלאים את איך שהשמלה יושבת עליך. שילוב מקסים ונכון. השולחן כ"כ יפה והכל נראה כ"כ מגרה ובצעוני. אפרופו צבעוני, עשי טובה, צבעי מחדש את הקצוות האלה, זה נראה כמו דמות מסרט של דובר קוסשווילי, בלי להזכיר עדות...

אלכס אמר/ה...

האוכל נראה כל כך טעים, עשית לי תיאבון :)
והמזלגות - רוצה כאלה!
מאוד אהבתי את השילוב של השמלה התחרתית והעדינה עם החגורה והשרשרת שהם יותר "earthy".

michalooshka אמר/ה...

השולחןןןן הקסים אותי!!! איזה צבעים!
חוץ מזה מזל טוב, את נראת מקסים. במיוחד אהבתי את השרשרת הקוסטריקנית. ממש לרוחי.
שבת שלום

קרן אמר/ה...

מיכל, אמא שלי חובבת שולחנות מושקעים ולכן יש להם לא מעט כלים בכל מיני צבעים.

אנונימית, הכל גם היה מאוד טעים ולא רק נראה טוב. לגבי הקצוות, זה בסדר לא לאהוב, אני דווקא מחבבת אז לבינתיים הצבע נשאר.

אלכס, הסכו"ם הזה נקנה לפני הרבה מאוד שנים, בימים שהיו הולכים לשק"ם לקנות בגדים שווים :)

מיכל, תודה :)